Mala Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Nei ingen forandring hos meg ihvertfall, backordered står det først som sist Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Stemmer det ja. Det ble trekt rundt November, og kontrollene bør bli sendt samme dag som xbox lanseres i Norge. Jeg hadde ikke dekning på kontoen når de skulle trekke meg, så jeg mistet hele bestillingen min. Utrolig surt å miste 10 kontroller til prisen av 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hm, ville jo vært typisk om de plutselig skulle bare finne på å kansellere ordren sånn rett før også. Uansett, mtp. at den 5. er på Fredag burde vel kontrollene sendes den 2-3 ish vil jeg tro. Stemmer det ja. Det ble trekt rundt November, og kontrollene bør bli sendt samme dag som xbox lanseres i Norge.Jeg hadde ikke dekning på kontoen når de skulle trekke meg, så jeg mistet hele bestillingen min. Utrolig surt å miste 10 kontroller til prisen av 1 Såpass.. :O Kunne solgt de for rundt 4k da. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 De blir sendt 4. september. De har ekspress over natten med UPS. Har du ikke UPS dekning så tar det nok litt lengre tid i og med at posten må ta over Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Vet du dette eller tipper du nå ? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Vet du dette eller tipper du nå ? Vet det. Med mindre de har forandret på det. De sendte ut surface dagen før den ble lansert, og samme med xbox one. Sender fra nederland med ups ekspress Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nå er vel greia med disse bestillingene at prisen var priset helt vanvittig lavt, 55kr istedenfor 550kr. Så folk er såklart redde for at de har en eller annen rett til å kansellere alle de bestillingene som ble gjort mens de var feilpriset. Heldigvis tipset jeg en kamerat om det, og han bestilte også 10 stk. Så da får jeg hvertfall en trøste kontroll der om de faktisk blir sendt Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Fikk mail for noen uker siden ang min XBOX One bestilt i juni 2013. Noen som om den blir sendt slik at jeg har den 5/9? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Fikk mail for noen uker siden ang min XBOX One bestilt i juni 2013. Noen som om den blir sendt slik at jeg har den 5/9? Torsdag sendes de om du har bestilt fra ms store 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Nå er vel greia med disse bestillingene at prisen var priset helt vanvittig lavt, 55kr istedenfor 550kr. Så folk er såklart redde for at de har en eller annen rett til å kansellere alle de bestillingene som ble gjort mens de var feilpriset. Heldigvis tipset jeg en kamerat om det, og han bestilte også 10 stk. Så da får jeg hvertfall en trøste kontroll der om de faktisk blir sendt Mener å huske at de som bestilte overdrevent mange (10 f.eks) fikk ordrene kansellert, mens de som bestilte 2-3 stk skulle være trygge. Sier jo seg selv at de ikke vil gå på et så stort tap om noen bestiller 10 stk. Uansett så har jo reservasjonsbeløpet gått ut for lenge siden, så vi må nok betale kontrollene på nytt før de sender det ut. Reservasjonsbeløp ligger kun i banken i 6 måneder før de blir refundert. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nå er vel greia med disse bestillingene at prisen var priset helt vanvittig lavt, 55kr istedenfor 550kr. Så folk er såklart redde for at de har en eller annen rett til å kansellere alle de bestillingene som ble gjort mens de var feilpriset. Heldigvis tipset jeg en kamerat om det, og han bestilte også 10 stk. Så da får jeg hvertfall en trøste kontroll der om de faktisk blir sendt Mener å huske at de som bestilte overdrevent mange (10 f.eks) fikk ordrene kansellert, mens de som bestilte 2-3 stk skulle være trygge. Sier jo seg selv at de ikke vil gå på et så stort tap om noen bestiller 10 stk. Uansett så har jo reservasjonsbeløpet gått ut for lenge siden, så vi må nok betale kontrollene på nytt før de sender det ut. Reservasjonsbeløp ligger kun i banken i 6 måneder før de blir refundert. MS Store reserverer ikke beløpet før pakken er sendt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nå er vel greia med disse bestillingene at prisen var priset helt vanvittig lavt, 55kr istedenfor 550kr. Så folk er såklart redde for at de har en eller annen rett til å kansellere alle de bestillingene som ble gjort mens de var feilpriset. Heldigvis tipset jeg en kamerat om det, og han bestilte også 10 stk. Så da får jeg hvertfall en trøste kontroll der om de faktisk blir sendt Om MS kansellerer de nå er det bare latterlig. Da kunne de gjort det i August i fjor. De er nok klar over at folk har kjøpt de. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Fikk mail om at jeg måtte oppdatere orderen på kontrollene nå. Har fått nytt visa siden august. Gikk fortsatt igjennom her! Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Min bestilling på 3 kontrollere til kr.54 ble kansellert av MS grunnet "betalingsmåten du valgte, ikke ble godkjent. Eventuelt mottok vi feilaktig betalingsinformasjon". Dette er selvsagt bare vås da mine kredittkort som ligger inne hos dem er gyldig som bare det.. Vel vel, de skjønte vel at de hadde driti seg ut med den prisen de lå inne med og skylder nå på noe annet for å kansellere bestillingene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Når fikk du beskjed om dette? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Sikker på at du ikke fikk beskjed om å oppdatere betalingsinformasjon da? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Min bestilling på 3 kontrollere til kr.54 ble kansellert av MS grunnet "betalingsmåten du valgte, ikke ble godkjent. Eventuelt mottok vi feilaktig betalingsinformasjon". Dette er selvsagt bare vås da mine kredittkort som ligger inne hos dem er gyldig som bare det.. Vel vel, de skjønte vel at de hadde driti seg ut med den prisen de lå inne med og skylder nå på noe annet for å kansellere bestillingene.Akkurat det samme jeg fikk. Men jeg hadde ikke penger på den kontoen, så regna med det var derfor. Dette var dog for lenge side, altså første gang de reserverte/trakk penger for bestillingene. Min ordre ble bare kansellert, fikk ikke mulighet til å endre betalings info. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Sikker på at du ikke fikk beskjed om å oppdatere betalingsinformasjon da? Ja, dette står i mailen jeg fikk: Takk for at du handler i Microsoft Store. Dessverre ble bestillingen din kansellert da betalingsmåten du valgte, ikke ble godkjent. Eventuelt mottok vi feilaktig betalingsinformasjon. Hvis du mener at denne kanselleringen er feil og ønsker å bestille på nytt, må du ta kontakt med banken din og varsle dem om at bestillingen vil bli utført igjen. Du kan også forsøke å bestille på nytt med et annet kredittkort. Det skal sies at det kredittkortet jeg bestilte med (for ca 1 år siden) gikk etter noen mnd ut på dato. Meningen var jo at produktet skulle leveres før dette skjedde. Jeg så jo at dette kunne bli et problem når utsettelsen ble kjent, så jeg ringte Microsoft support og informerte om dette med utgått kredittkort. De sa jeg bare kunne oppdatere betalingsinformasjonen, dvs legge inn mitt nye kort som varer til 2016 så skulle dette løse seg. Jeg endret da dette i god tro... Men den gang ei.. ordren ble nå kansellert gitt. Det står også i mailen at jeg kan bestille på nytt med et annet kredittkort, men da får jeg jo seff ikke kontrollerene til kr.54 vil jeg tro. Endret 2. september 2014 av JonTj Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ordren min er også annullert, kortet jeg brukte var selvsagt utgått og jeg hadde jo ikke tenkt på det i ettertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå