deleder Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Noen som har hørt noe mer? Prøver å få kontakt med MS store, men klarer ikke få i gang live chat. Ventet siden 30. på day one. Står fremdeles backordered. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Legg noe i kurven og kikk så på en annen vare. Chat bruker å dukke opp da. Edit: typo Endret 16. desember 2013 av indahla Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Har selv en fra Frankrike, fungerer utmerket! Både med voice commands og TV gjennom xboxen. Når den lanseres i Norge vil du enkelt kunne endre språket i settings. Funker den ikke, tar du kontakt med MS butikken i norge og får igjen pengene. "Xbox, Skype" helt konge:) Awesome , det blir et kjøp fra tyskland etter jul , når penger kommer inn på konton Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Noen som har hørt noe mer? Prøver å få kontakt med MS store, men klarer ikke få i gang live chat. Ventet siden 30. på day one. Står fremdeles backordered. De er ikke sikkre på når day one edetion kommer inn på lager , så visst d skulle være hast var d anbefalt å kjøpe fifa edtion Lenke til kommentar
deleder Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 det hjelper meg lite når jeg har ventet i snart 3 uker... Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 etter å sittet og trykket på f5 i en og en halv time kom jeg i gjennom på livechatten til MS store, de sa at det blir sendt ut xbox bestillinger fra og med den 30 nov i dag og i morgen. Var så nærme å bestille den andre fifa bundelen, men han sa at alle de er reservert for shipping nå. 1 Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 det hjelper meg lite når jeg har ventet i snart 3 uker... Så bestill versjonen de har på lager så avbestiller du Day One Edition. Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Så bestill versjonen de har på lager så avbestiller du Day One Edition. sa til meg at alle de var reservert for shipping nå i livechaten edit: er det noen som vet når på dagen de sender fra lageret (bekreftelse mail) Endret 16. desember 2013 av showgunnw 1 Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 sa til meg at alle de var reservert for shipping nå i livechaten Ah, ja da er det nok ikke så mye å gjøre med det. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det hadde vært fantastisk. Da spørs det bare når de shipper kontroller. Har bestilt en box fra den franske storen sammen med en kontroll. Xboxen er shippet, men har ikke hørt noe om kontrollen. Lenke til kommentar
MariusZalo Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg fikk beskjed på chat i dag at day one mest sannsynlig ikke kom på en god stund så jeg byttet til den de har ute nå Lenke til kommentar
deleder Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Fuck.. virker ikke som om de har noen som helst form for kontroll. Fikk de byttet for deg? Eller måtte du avbestille for å bestille på nytt? Lenke til kommentar
MariusZalo Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg snakket med en på chaten som fikset alt Lenke til kommentar
deleder Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Greit det da. Men de ville ikke gi deg samme pris? jeg synes det bare skulle mangle Lenke til kommentar
MariusZalo Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Fikk ikke samme pris nei :/ Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 er det noen som veit hvordan han får fram live chat ikonet hos ms store, hos meg virker det som om det er tilfeldig når det kommer opp Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er litt tilfeldig. Min erfaring er at hvis du legger en vare i kurven og deretter kikker på en annen kommer chat'en frem. 1 Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er litt tilfeldig. Min erfaring er at hvis du legger en vare i kurven og deretter kikker på en annen kommer chat'en frem. ahh, fungerte jo takker Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 da har min blitt sendt, fikk day one. med en gang jeg kom på live chaten deres sa de at det var en feil med mesteparten av ordrene som ikke var blitt sendt og måtte bestilles på nytt. 10 min etter jeg snakket med han ble pakken sendt og den er på vei til flyplassen i nederland nå. Ringte også en fra Microsoft Norge 5 min etter jeg hadde fikset på ordren, og sa omtrent det samme og tilbydde seg og bestille ny for meg( hadde gjort det fra den tyske siden da). det som var litt funny var at han fra MS norge var i samme situasjon som meg. 1 Lenke til kommentar
bas Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Fikk en skikkelig dårlig start på X1 opplevelsen ved første forsøk, men denne gangen har alt gått som en drøm: 1. Bestilte FIFA bundle fra Tyskland på søndag (kanskje det var lørdag) ettermiddag, og jaggu fikk jeg den levert på døra på jobb i dag kl. 13:30 av en UPS sjåfør som denne gangen faktisk ringte 2 ganger for å avtale møte. Var bare fryd og gammen, gud hjelpe hvor mye enklere det er når man er litt løsningsorientert og bare plukker opp telefonen. UPS rettet opp mye av det dårlige inntrykket fra sist runde. 2. X1 maskina (bank i bordet) er feilfri, ei stille vifte og ikke no tull med disk drevet. 3. Selv om jeg ble tilbudt refundering av penger for den første X1 velger jeg nå å beholde den til de blir releasa i Norge og tar den "enkle" ruta for reklamasjon. Leste nemlig det som står med liten skrift, og der står at penger for frakt ville blitt trukket fra summen de refunderte, og ved en rask sjekk på UPS sine sider kunne de potensielt blitt så mye at det er ikke verdt det. Akkurat dette hadde jeg tenkt å ringe og spørre om er tilfellet, men lar det bare ligge nå som jeg har fått en ny X1 i hus. Endret 17. desember 2013 av bas 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå