indahla Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nå har UK storen en bundle med Forza, Fifa og play & charge kit til £529. Er det bare å bytte ut endestykket på strømforsyningen med en vanlig strømkabel til pc? Prisen er £560, ikke 529. Ca. 5650,- NOK Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Edit: Nevermind, trodde det var Euro-prisen vi snakket om Allikevel: Er det noen som har funnet et sted man kan kjøpe europeisk strømadapter løst? Endret 13. desember 2013 av magnusalex Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Britiske Pund (GBP) 10.095 fra valutakurser.no England bruker Pund, ikke Euro. Endret 13. desember 2013 av Saapa Lenke til kommentar
VeX Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Prisen er £560, ikke 529. Ca. 5650,- NOK Ja, du har rett - beklager. Det er dog ikke så galt prismessig, for man får med 2 spill og play & charge kit. Edit: nå er min status backordered. Edit2: nå har de også fått inn en fifa bundle i Europa, så det er bare å kjøpe folkens :-) Endret 13. desember 2013 av VeX Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Edit: Nevermind, trodde det var Euro-prisen vi snakket om Allikevel: Er det noen som har funnet et sted man kan kjøpe europeisk strømadapter løst? jeg kjøpte en fra miniinthebox.com på onsdag. den er sendt nå og skal være fremme om3-5 dager. vi far SE om den virker Jet fikk en fra dealextreme som ikke virket den var med feil plug(en 360) selv om det stod Xbox one Rolf Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) ser at de har fått inn fifa bundle hos MS store tyskland, bestilte den samme derfra den 30.nov. tror dere den snart blir sendt da? Endret 13. desember 2013 av showgunnw Lenke til kommentar
arcatus Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 ser at de har fått inn fifa bundle hos MS store tyskland, bestilte den samme derfra den 30.nov. tror dere den snart blir sendt da? det lurer jeg også på, bestillte selv den 29.11. Skulle gjerne hatt boxen denne helgen da barn og kone er ute av hus. Lenke til kommentar
baroiic Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Får ikke bestilt fra ms store tyskland jeg. Får bare opp når jeg prøver å betale at denne metoden kan ikke legges til fordi den finnes allerede på kontoen din. Angi en annen betalingsmetode. Hva f... Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 ser at de har fått inn fifa bundle hos MS store tyskland, bestilte den samme derfra den 30.nov. tror dere den snart blir sendt da? Samme som meg. Mulig man må vente på Day One Edition til å komme på lager igjen, siden den som er tilgjengelig nå ikke er det, så mulig vi må vente litt til. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Får ikke bestilt fra ms store tyskland jeg. Får bare opp når jeg prøver å betale at denne metoden kan ikke legges til fordi den finnes allerede på kontoen din. Angi en annen betalingsmetode. Hva f... Hadde samme problemet. Tror jeg bare logget ut og inn så løste det seg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Det er pga det ligger et Visa kort der ifra Norge. Slett den og se om det hjelper, det jeg gjorde var å lage en ny konto uten å legge til noe Visa kort. Lenke til kommentar
baroiic Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Funka når jeg brukte master. Så da har det jo løst seg 1 Lenke til kommentar
VeX Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Nå har min blitt sendt fra UK, har fått sporing fra ups og greier... Ser ut til å funke bra det. Edit: nå sier ups tracken min at den er sendt fra Köln. Og at antatt levering er end of day på mandag.. Det er imponerende fort. Så, for de som lurer - UK sender også til Norge. Man må bare ha et britisk postnummer i betalingsadressen... Ingen krav til det i leveringsadressen. Endret 14. desember 2013 av VeX 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hva er det dere tenker når xbox one kommer til Norge. skal dere beholde consoln fra utlande eller skal dere selge og kjøpe den norske versjonen. for jeg lurer på hva jeg skal gjøre om jeg skal vente eller bestille fra utlande. hører folk som har problemer med strøm . hva gjør dere hvis ting ikke fungerer , og fungerer voice commands ? kan dere si Xbox on , hørt det bare er mulig i 5 land så langt? og fungerer apper som det skal, helst SKYPE som er viktigst for meg. og hva er latency , euro eller kr eller dollar? kan derre laste ned det gammle tingene dere har fra før. setter veldig stor pris på svar for viss alt dette er som d skal så skal jeg importere med mindre xbox one kommer får release senest mars Lenke til kommentar
bas Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Hvorfor skulle man selge konsollen hvis den fungerer fint? Det er samme HW, kun eventuelle regionsspesifikke ting som er del av SW, og dette får du jo tilgang til når den blir lansert i Norge. Ingen problemer med strøm bare man bruker huet Bestiller du fra Tyskland f.eks så er det bare å plugge rett i veggen hjemme, eller så finnes det omformere og adaptere for alt mellom himmel og jord, så dette er ikke et reelt problem. Hvis ting ikke fungerer så får du enten vente til den blir lansert i Norge og reklamere da, ellers så kan du ringe MS Norge og spør om refundering av penger (da må du eventuelt bestille opp en ny selv, da du ikke får maskin i erstatning). Latency? Internett er internett, du bor i Norge og veit hva du kan forvente, ikke noe forskjell på denne maskina. Euro, kr, eller dollar? Nedlastede ting er linket til kontoen din, og du mister ingenting. Resten har jeg ikke peiling på, og kinect sensoren liggerfortsatt pakket ned i esken, og der blir den liggende. Endret 14. desember 2013 av bas 1 Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hva er det dere tenker når xbox one kommer til Norge. skal dere beholde consoln fra utlande eller skal dere selge og kjøpe den norske versjonen. for jeg lurer på hva jeg skal gjøre om jeg skal vente eller bestille fra utlande. hører folk som har problemer med strøm . hva gjør dere hvis ting ikke fungerer , og fungerer voice commands ? kan dere si Xbox on , hørt det bare er mulig i 5 land så langt? og fungerer apper som det skal, helst SKYPE som er viktigst for meg. og hva er latency , euro eller kr eller dollar? kan derre laste ned det gammle tingene dere har fra før. setter veldig stor pris på svar for viss alt dette er som d skal så skal jeg importere med mindre xbox one kommer får release senest mars Har selv en fra Frankrike, fungerer utmerket! Både med voice commands og TV gjennom xboxen. Når den lanseres i Norge vil du enkelt kunne endre språket i settings. Funker den ikke, tar du kontakt med MS butikken i norge og får igjen pengene. "Xbox, Skype" helt konge:) 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har selv en fra Frankrike, fungerer utmerket! Både med voice commands og TV gjennom xboxen. Når den lanseres i Norge vil du enkelt kunne endre språket i settings. Funker den ikke, tar du kontakt med MS butikken i norge og får igjen pengene. "Xbox, Skype" helt konge:) TV gjennom Xbox: hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 TV gjennom Xbox: hvordan fungerer det? Får ikke styrt tv kanalene, men har mulighet for å styre volum, mute, og ta av tven gjennom xboxen. Er veldig fint når du spiller så sier du bare "xbox, watch tv" så hopper den direkte inn:) Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 ja, da går vi inn i siste uka før juleferien og juleaften, spillene og kontrollene er kommet og er pakket inn. Men xboxen har ikke flyttet på seg siden jeg bestilte den den 30 november, merker at det fort blir dårlig stemning på julekvelden uten selve "jesusbarnet" i min julekrybbe men blei lovet av en marcus i den tyske MS supporten at jeg ville ha den til julaften, så får bare ha håpet oppe. 1 Lenke til kommentar
Mamb0 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 ja, da går vi inn i siste uka før juleferien og juleaften, spillene og kontrollene er kommet og er pakket inn. Men xboxen har ikke flyttet på seg siden jeg bestilte den den 30 november, merker at det fort blir dårlig stemning på julekvelden uten selve "jesusbarnet" i min julekrybbe men blei lovet av en marcus i den tyske MS supporten at jeg ville ha den til julaften, så får bare ha håpet oppe. Er i samme situasjon jeg å, om det ikke skjer noe iløpet av morgendagen så kommer jeg til å avbestille "day one" pakken, og heller gå for den som ligger ute nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå