Sparrk Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvilke sider bestiller dere xbox fra? Får dere bestilt selv om det står "ikke på lager"? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvilke sider bestiller dere xbox fra? Får dere bestilt selv om det står "ikke på lager"? Nei Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har bestilt fra Tyskland og Irland. Men det er OK å bestille fra alle de i EU. Fra noen land må du bytte kabel. Fra USA må du bytte adapter. Lenke til kommentar
ep1 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Bestilte fra Frankrike den 4., først ble pengene trekt fra kontoen min, men nå har jeg fått de tilbake inn på konto. Hva betyr dette? Noen som har fått noe annet enn restnotert på status fra Frankrike? 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Helt normalt at pengene kommer tilbake, det er bare en reservasjon for å sjekke dekning på kontoen din. De trekker pengene først når de sender. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Da er xboxen jeg bestilte 11 sendt, mens kontrollerene jeg bestilte før ENDA ikke har flyttet seg... helv.... Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Da er xboxen jeg bestilte 11 sendt, mens kontrollerene jeg bestilte før ENDA ikke har flyttet seg... helv.... Heller konsoll enn kontroll, sier nå jeg. 1 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Da er xboxen jeg bestilte 11 sendt, mens kontrollerene jeg bestilte før ENDA ikke har flyttet seg... helv.... Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hvor bestilte du fra? Irland etter linken som ble lagt inn her. Tomt nå:/ Og ser den med heller konsoll enn kontroll, men denne er til noen andre mens jeg gjerne skulle hatt kontrolleren for lenge siden:P Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Aha.. Du har i alle fall ingen grunn til å klage.. Selv har jeg ventet siden 30. Begynner å bli litt smålei! Endret 12. desember 2013 av deleder Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Aha.. Du har i alle fall ingen grunn til å klage.. Selv har jeg ventet siden 30. Begynner å bli litt smålei! Ja ser den og hadde det vært min første så hadde jeg tenkt likt!! Forstår ikke helt dette logistikksystemet til microsoft da.. Trodde alt ble sendt fra samme sted men snart så jeg vurderer å kansellere kontrollerene å bestille de fra en annen ms store siden jeg mistenker at det kan ha med den spanske å gjøre :/ Lenke til kommentar
VeX Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nå har UK storen en bundle med Forza, Fifa og play & charge kit til £529. Er det bare å bytte ut endestykket på strømforsyningen med en vanlig strømkabel til pc? Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nå har UK storen en bundle med Forza, Fifa og play & charge kit til £529. Er det bare å bytte ut endestykket på strømforsyningen med en vanlig strømkabel til pc? UK store sender ikke internasjonalt. Kun UK. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nå har UK storen en bundle med Forza, Fifa og play & charge kit til £529.Hvor fant den den? Link?Jeg finner kun den vanlige uten spill. Lenke til kommentar
VeX Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hvor fant den den? Link? Jeg finner kun den vanlige uten spill. http://www.microsoftstore.com/store/msuk/en_GB/pdp/Xbox-One--FIFA-14-Forza-5-+-Controller/productID.295018900 jeg har i hvert fall fått bestilt, og har fått bestillingsbekreftelse.. (Order in process står det i min ordrehistorikk) Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Når man bestiller fra MS Store, er prisen inkl. norsk mva osv? Eller dukker det opp en faktura fra UPS i ettertid? Lenke til kommentar
VeX Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 UK store sender ikke internasjonalt. Kun UK. Når får jeg i så fall beskjed om det? Ser ut som at ordren har gått igjennom her... Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Når man bestiller fra MS Store, er prisen inkl. norsk mva osv? Eller dukker det opp en faktura fra UPS i ettertid? Prisen er inkludert ALT. Ingen ekstra kostnader i ettertid Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Where we ship: Microsoft Store United Kingdom can only ship to United Kingdom locations at this time. For sales in other countries, please visit one of the international Microsoft Stores. http://www.microsoftstore.com/store/msuk/en_GB/DisplayHelpOrdersShippingPage/#shippingOptionsCosts Prøvde å få gjennom en bestilling og det går ikke da billing address må være i UK. Endret 13. desember 2013 av GeneralKenobi Lenke til kommentar
VeX Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Where we ship: Microsoft Store United Kingdom can only ship to United Kingdom locations at this time. For sales in other countries, please visit one of the international Microsoft Stores. http://www.microsoftstore.com/store/msuk/en_GB/DisplayHelpOrdersShippingPage/#shippingOptionsCosts Prøvde å få gjennom en bestilling og det går ikke da billing address må være i UK. Ja, jeg ser at det står der... :/ Men jeg har fått bestilt, så er spent på tilbakemeldingen fra Microsoft, og om det går igjennom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå