David_1214 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Æsj, blir trist å få alle spill osv på fredag med ingen xbox one.. Men! Den må plukkes opp av UPS før 17:00 for å havne hos meg på fredag så sjansen er der enda Krysser fingrene Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Amazon bør nok også sende i dag om vi skal ha spillene på Fredag. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Amazon bør nok også sende i dag om vi skal ha spillene på Fredag. Eg bestilte tre spill derfra selv, hos meg står det at de skal sende dem på Fredag. Hjelper fint lite å ha spill men ingen konsoll. Så eg håper absolutt ikke at spillene kommer mange dager før konsollen. Da er det bedre at spillene kommer et par dager etter konsollen er i hus Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Er det ikke heller omvendt? Er jo synd å ha en konsoll, men ingen spill å spille. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Tror vi kan gi opp å få konsollen før helga desverre. Kunne glatt betalt 1000kr ekstra for ekspress shipping Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Amazon bør nok også sende i dag om vi skal ha spillene på Fredag. Jeg tok ekspress levering får det dagen etter det er sendt. Skal sendes i morgen Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg tok ekspress levering får det dagen etter det er sendt. Skal sendes i morgen fra microsoftstore.de? Hva kostet det ekstra? Og er det mulig å forandre det nå? Må muligens ta en prat med kundeservicen Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 (endret) fra microsoftstore.de? Hva kostet det ekstra? Og er det mulig å forandre det nå? Må muligens ta en prat med kundeservicen Han mener spillene han kjøpte fra Amazon.co.uk, han kan velge express der. Uansett, 1 dags levering fra England virker drøyt, det er jo det som er minimum her hjemme og. Men er lov å håpe Endret 20. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Bestilte ps3 fra Cannda mandag kveld for mange år siden. Onsdagen morgen ringte DHL på døren med pakken offtopic...... 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Vil forresten tro det er en enorm delay på sendings mailer som kunde mottar i dag/morgen Kanskje konsollene allerede er godt på vei Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Vil forresten tro det er en enorm delay på sendings mailer som kunde mottar i dag/morgen Kanskje konsollene allerede er godt på vei Det kan faktisk hende. Finnes folk som bestilte Surface og ikke mottok noen som helst form for mail annet enn bestillingsmailen da de bestilte. 1 Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Det kan faktisk hende. Finnes folk som bestilte Surface og ikke mottok noen som helst form for mail annet enn bestillingsmailen da de bestilte. Vil forresten tro det er en enorm delay på sendings mailer som kunde mottar i dag/morgen Kanskje konsollene allerede er godt på vei Takk skal dere ha, dere har iallfall gitt meg litt mer optimisme med tanke på levering på fredag! Endret 20. november 2013 av IndianSumm3r Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Uansett har de lovt levering til Fredag, og klarer de ikke det skal vi ikke se bort fra at vi får et slags ''plaster på såret'' om nok folk klager. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Det kan faktisk hende. Finnes folk som bestilte Surface og ikke mottok noen som helst form for mail annet enn bestillingsmailen da de bestilte. Ikke noen endret status på nettsiden eller? EDIT: Kommer ikke inn på orderhistorikk lenger nå.. Blir vel for mye for de, haha Endret 20. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Det som har endra seg siden i går er at det brukte å stå ''Pre Order Release-Date 22 November'' på tysk under ''Versenden''. Det har blitt borte i dag. Vet at en til med en Replacement Order har det samme, men det trenger ikke bety noe. Replacement Xone Order Preis: 499,99 € inkl. MwSt.Menge: 1Status: Wird bearbeitet Versenden Wird Bearbeitet har det forresten stått siden sist uke når jeg la inn ordren, så det betyr heller ikke noe. Tror alle ordrene er under behandling enda. Endret 20. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Er det ikke heller omvendt? Er jo synd å ha en konsoll, men ingen spill å spille. Får med Fifa. Nå er det ikke alle som liker Fotballspill men for min del er bedre at spillene kommer et par dager etter konsollen og ikke omvendt. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Herlig...... Noen andre som ikke har noe på ordrehistorikk? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Hmm, kontroller ordren min (2stk for 109) er der enda hvertfall. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Hmm, kontroller ordren min (2stk for 109) er der enda hvertfall. Ikke min. Men jeg har bestilt alt fra den tyske da. Det er der jeg er inne, har bare på oversetting Virker som de har problemer. Nå kommer jeg ikke inn på den igjen.. Kanskje de oppdaterer alle ordre til sendt : ))))) Lov å håpe Endret 20. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Står fortsatt restbestilt status på min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå