Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amazon bør nok også sende i dag om vi skal ha spillene på Fredag.

 

Eg bestilte tre spill derfra selv, hos meg står det at de skal sende dem på Fredag. Hjelper fint lite å ha spill men ingen konsoll. Så eg håper absolutt ikke at spillene kommer mange dager før konsollen. Da er det bedre at spillene kommer et par dager etter konsollen er i hus

Lenke til kommentar

fra microsoftstore.de? Hva kostet det ekstra? Og er det mulig å forandre det nå? Må muligens ta en prat med kundeservicen :)

Han mener spillene han kjøpte fra Amazon.co.uk, han kan velge express der.

 

Uansett, 1 dags levering fra England virker drøyt, det er jo det som er minimum her hjemme og. Men er lov å håpe :)

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Det kan faktisk hende. Finnes folk som bestilte Surface og ikke mottok noen som helst form for mail annet enn bestillingsmailen da de bestilte.

Vil forresten tro det er en enorm delay på sendings mailer som kunde mottar i dag/morgen

 

Kanskje konsollene allerede er godt på vei :xmas:

Takk skal dere ha, dere har iallfall gitt meg litt mer optimisme med tanke på levering på fredag! :cool: Endret av IndianSumm3r
Lenke til kommentar

Det kan faktisk hende. Finnes folk som bestilte Surface og ikke mottok noen som helst form for mail annet enn bestillingsmailen da de bestilte.

 

Ikke noen endret status på nettsiden eller?

 

 

 

EDIT: Kommer ikke inn på orderhistorikk lenger nå.. Blir vel for mye for de, haha

 

9l22.png
Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Det som har endra seg siden i går er at det brukte å stå ''Pre Order Release-Date 22 November'' på tysk under ''Versenden''. Det har blitt borte i dag. Vet at en til med en Replacement Order har det samme, men det trenger ikke bety noe.

 

Replacement Xone Order

Preis: 499,99 € inkl. MwSt.
Menge: 1
Status: Wird bearbeitet

Versenden

 

 

 

Wird Bearbeitet har det forresten stått siden sist uke når jeg la inn ordren, så det betyr heller ikke noe. Tror alle ordrene er under behandling enda.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Hmm, kontroller ordren min (2stk for 109) er der enda hvertfall.

 

Ikke min. Men jeg har bestilt alt fra den tyske da. Det er der jeg er inne, har bare på oversetting :)

 

 

Virker som de har problemer. Nå kommer jeg ikke inn på den igjen..

 

 

Kanskje de oppdaterer alle ordre til sendt : )))))

 

 

Lov å håpe

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...