tommen_h Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 04.12.2013 10:51 5020 BERGEN Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 04.12.2013 10:36 5020 BERGEN Under transport til terminal. 02.12.2013 10:16 0024 OSLO Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 02.12.2013 08:17 0024 OSLO Videresendt fra Bergen 10:51. Jeg bor 15 min unna sentrum, og postkontoret sa de skulle få pakken i 16-tiden, men postbilen kom ikke pga. "Uvær". Er det mulig? 2 dager fra Oslo til Bergen, og enda ikke sendt ut til mitt postkontor? Bestilte på torsdag forrige uke fra MS Store Spania. UPS brukte 1 dag fra hovedlageret i Nederland, og pakken ankom Oslo kl. 05:00 på mandag. Nei, Posten sux! Får vel bare vente en dag til. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nå er ikke fransken min på topp, men det som står der betyr vel forventet shipping før 16. des? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Posten er håpløs, på tide med noe som UPS her i Norge Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Irland har på lager. Jeg bestilte en på mandag. Fikk akkurat mail med sporingskode. Ja ser de har ghost utgaven på lager. Hva ble totaltprisen i fra Irland? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ja ser de har ghost utgaven på lager. Hva ble totaltprisen i fra Irland? 529 Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) http://www.microsoftstore.com/store/msfr/fr_FR/pdp/Offre-group%C3%A9e-Call-of-Duty--Ghosts-pour-Xbox-One/productID.291351900 Den franske har den til salgs fremdeles. Det må være merkelig hvis de har samme lager da. På en annen side er dette COD-utgaven som ikke den tyske selger, så det kan jo faktisk hende den er på lager.. hva vet jeg. kan hende at det er samme som med fifa bundelen hos tyskland, ligger ute men ikke på lager. Men hvis vi skal være reale og de bare har et lager som de sier så må vi jo tenke at trykket er mye større for de, siden mange andre land også bestiller derifra. Fikk forresten et mer utdypende svar på mail om hovedlageret. Grunnen til at de har alt på et hovedlager i Nederland er at hvis de ligger der i "transitt" så er det ingen land som har skatterett på de, dette er også grunnen til at vi kun betaler norsk skatt i av innkjøpsprisen og han nevnte også at vi som bestilte før uke i 48 blir prioritert, men det er i hovedsak tyskere som får før oss. (oversatt fra tysk av meg og crome) Endret 4. desember 2013 av showgunnw Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fremdeles ingen bevegelse her.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Tourettsmode: ON Mihai C.: at 11:01:04One moment please.Mihai C.: at 11:03:11In order to be sure that I am talking to the Account holder, I need you to provide me with the address, E-Mail and the last 4 digits of the payment method from the order.Sie: at 11:03:25olehenri@Sie: at 11:03:32and wait 2 sec, must get my cardSie: at 11:04:01last 4, **** Mihai C.: at 11:06:38Thank you, Sir. According to our system, the order was shipped to you on the 1st December. The tracking number is: 1Z0083EE0401474686.Sie: at 11:07:43No it was not, ive spoke to you the last three days. Yesterday i got the message that it still was at your warehouse and will get to me this week.Sie: at 11:08:30The first time i spoke to you i got the same message as now, nothing other than created label is coming up at Ups, spoke to them aswell and they have not recieved anything from you.Sie: at 11:10:05i got the shipping email on Monday and nothing has happend, and im getting a littlebit frustrated as i know about 10+ orders that has arrived who was placed around myine since mine "Was sendt"Mihai C.: at 11:11:57The Information in the system is following:Mihai C.: at 11:11:57Status: ShippedMihai C.: at 11:11:57Date Shipped: 01/12/2013Mihai C.: at 11:11:57Shipped By: UPSMihai C.: at 11:11:57Tracking Number: 1Z0083EE0401474686Mihai C.: at 11:12:18There are no further Information.Sie: at 11:12:59The guy i spoke with yesterday said it still was in your warehouse, so you must have some other methods to see that?Sie: at 11:13:21This is what i get from Ups everytime, since it "was shipped" "A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated"Mihai C.: at 11:13:31Did you speek on the phone or by chat?Sie: at 11:14:11and they have said everytime that they have not recieved anything and that i have to speak with you. by chat, my english is not good when i speak so this is easierMihai C.: at 11:15:42I don't want to push the blain on UPS, but they don't always update the status.Sie: at 11:17:18Well, it should have been here by then.. and i know they are a little "meeh" about that sometimes.. But i cant get anywhere by them, and the guy from you said yesterday that it`s still in your warehouse and i shoud get it by this week..Sie: at 11:17:50But nothing happens anywhereMihai C.: at 11:19:43Since you got the shipping confirmation, the order can no longer be in our Warehouse. I am sorry, if the colleague missinformed you. At this point the order is on it's way to you and in the hands of UPS.Sie: at 11:22:14i spoke with ups now, local. They said it has not been picked up in netherlands!?Sie: at 11:22:41and was set as a return packageSie: at 11:23:18and that the shipper had to contact ups in NL to investigate the matterMihai C.: at 11:24:13We have warehouses everywhere in the world. As I said, this issue is in the hand of UPS.Sie: at 11:25:28Yes i know its sendt from the Netherlands, but there seems to be a mix up from there to Ups in NL. Ups tell me that Microsoft has to contact Ups to get it sorted out..Mihai C.: at 11:26:07This Information is wrong.Sie: at 11:27:53so what can i do? When they say that, and you say this!? You have to have somewhat of back up of shipment=Sie: at 11:27:54?Mihai C.: at 11:31:06Yesterday a customer of mine got his order with UPS in Siberia. Norway should not be a problem. If UPS has a shipping issue it is not the problem of Microsoft.Sie: at 11:33:55When they say they never got the package from you, i see it that way that its is also your problem. Norway is not a problem, a friend of mine 2 miles away get`s his today, but mine is stuck in NL apparently, thats a big problem. A bigger problem when they say that Microsoft have to contact them, and Microsoft says its not their problem..Sie: at 11:34:51then it becomes my problem as it is my money.. and i have no clue what to do now when i cant get anywhere with either MS or UpsMihai C.: at 11:40:24Microsoft does not handle shipping, UPS does. It is not our fault that UPS is clumsy with your order. If you feel that your money is wasted and your Xbox won't arrive, we can cancel the order, because this argue won't solve the issue.Sie: at 11:44:08Im just trying to get anywhere with anyone, i Understand what you say, but i also think that you understand my frustration. For me as a Customer of Microsoft, both MS and UPS are responsible to get me my order and solve issues if any. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Im just trying to get anywhere with anyone, i Understand what you say, but i also think that you understand my frustration. For me as a Customer of Microsoft, both MS and UPS are responsible to get me my order and solve issues if any. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Tourettsmode: ON La ut denne på Facebook siden til Xbox Norge nå i håp om at noen kan ta tak i det for deg. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) La ut denne på Facebook siden til Xbox Norge nå i håp om at noen kan ta tak i det for deg. xbo.JPG Lurer på hva de tenker om denne: Jeg har solgt noen av Xbox'ene jeg har kjøpt på finn.no. Fikk denne mailen i går: Hei. Som representant for Microsoft Norge vil jeg be deg oppgi ditt organisasjonsnummer slik at vi kan verifisere salget du gjør at våre produkter. Dette produktet skal i utgangspunktet ikke lanseres på det norske markedet på gitte tidspunkt og det du gjør kan være ulovlig med mindre det gjøres gjennom godkjent firma registrert i med tilknytning til Microsoft eller et av våre datterselskaper. Vi imøteser din snarlige tilbakemelding pr. e-post slik at vi kan undersøke saken videre og deretter kontakte deg pr. telefon en av de nærmeste dagene for en samtale. Endret 5. desember 2013 av indahla Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Lurer på hva de tenker om denne: Jøss... du må da ha lov til å selge videre et produkt du har kjøpt og eier vel? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er bare svada Jepp! Jeg sendte svar og ba vedkommende identifisere seg selv. Har ikke hørt noe.. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Fikk Xbox i går, men med løse deler... Noen med tips? Tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1555513 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Lite hjelper når de er helt motvillige til å hjelpe.. Im just trying to get anywhere with anyone, i Understand what you say, but i also think that you understand my frustration. For me as a Customer of Microsoft, both MS and UPS are responsible to get me my order and solve issues if any. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 La ut denne på Facebook siden til Xbox Norge nå i håp om at noen kan ta tak i det for deg. xbo.JPG Takker! Prøver meg igjen på Chat med de i tyskland nå.. Gir meg faen ikke! 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 og den er fremdeles i lageret i følge han jeg snakker med nå.......... Jeg trenger snart nakkekrage her.. Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvorfor i svarte kan han ikke sørge for at den blir sendt? Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Tourettsmode: ON Fy faen. Kjenner jeg blir irritert etter å ha lest den samtalen med kundesupporten. Selv har jeg heldigvis fått konsollen min. Men jeg skjønner frustrasjonen når en møter vegger der, og ingen er villig til å hjelpe. Neste gang du snakker med en tulling fra MS kundeservice, og han er like lite behjelpelig, spør om å få snakke med en supervisor. Her må du tydeligvis bare få tak i noen litt høyere i hierkiet, og riste dem litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå