kebabkongen123 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 WEEEE! Ms chat sa igår at maskinen ville sendes så jeg hadde den før 31/12. Fikk mail nå om at den var shippet ut! (Bestilte mandag fra ms store irland!) Lenke til kommentar
gorCin Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Min er under transport til terminal i Oslo. Jeg bor 2 mil nord for Lillehammer. Rimelig forbanna å måtte vente enda en dag, kanskje 2 :-( Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Spurte på chatten nå om når jeg kunne forvente min Xbox. Dette er på tyske MS store "Markus L.: at 17:56:01 I am sorry, but no, because the Xbox is currently not on stock." Jeg bestilte på lørdag. Faen! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hendelse Tid Sted Under transport til terminal. 04.12.2013 16:07 0024 OSLO Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 04.12.2013 10:16 0024 OSLO Er den på tur til terminalen i tromsø? Kan jeg forvente å få den i kveld? Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hendelse Tid Sted Under transport til terminal. 04.12.2013 16:07 0024 OSLO Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 04.12.2013 10:16 0024 OSLO Er den på tur til terminalen i tromsø? Kan jeg forvente å få den i kveld? Min kom helt uanmeldt på døren her i Bergen, ca. 13:30 i dag, mens det fremdeles stod at den var i Oslo. Så muligens. Lenke til kommentar
Mamb0 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Spurte på chatten nå om når jeg kunne forvente min Xbox. Dette er på tyske MS store "Markus L.: at 17:56:01 I am sorry, but no, because the Xbox is currently not on stock." Jeg bestilte på lørdag. Faen! Seriøst? Kunne han ikke komme med noen form for deadline? Og det skal vel ikke gå ann å bestille så lenge de ikke har flere på lager? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvor er den på lager? Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Spurte på chatten nå om når jeg kunne forvente min Xbox. Dette er på tyske MS store "Markus L.: at 17:56:01 I am sorry, but no, because the Xbox is currently not on stock." Jeg bestilte på lørdag. Faen! hvilken xbox bestilte du? den med fifa ? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Min kom helt uanmeldt på døren her i Bergen, ca. 13:30 i dag, mens det fremdeles stod at den var i Oslo. Så muligens. Nice!Får håpe den kommer i kveld Lenke til kommentar
arcatus Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Spurte på chatten nå om når jeg kunne forvente min Xbox. Dette er på tyske MS store "Markus L.: at 17:56:01 I am sorry, but no, because the Xbox is currently not on stock." Jeg bestilte på lørdag. Faen! Markus sa det samme til meg. Bestillte lørdag morgen.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvor er den på lager?Irland har på lager. Jeg bestilte en på mandag. Fikk akkurat mail med sporingskode. 1 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ingen sa til meg at ikke den tyske hadde på lager da jeg bestilte. For noe piss! Jeg bestilte Xbox One med Fifa. Eneste jeg fikk beskjed om var at den kom før Weihnacht, som er tyskernes svar på jul. Har bestilt en ny fra den franske i natt, så blir spennende å se hvilken som kommer først. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Den franske blir vel sendt 16/12? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Spurte på chatten nå om når jeg kunne forvente min Xbox. Dette er på tyske MS store "Markus L.: at 17:56:01 I am sorry, but no, because the Xbox is currently not on stock." Jeg bestilte på lørdag. Faen! Ja stemmer, de som bestillte på lørdag eller senere må vente til de får inn igjen. Jeg er en av de heldige som får tilsendt denne uken av de som bestillte på lørdag sa de. Merk, SA de.. Gjenstår å se Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 snakket med den tyske MS supporten nå nettopp, han sier at vi som har bestilt før 3 desember skal få den sendt ut innen 12. des. Sånn som jeg forstod det så har den franske, tyske og nederlandske butikken samme hovedlager. så han sa et det kom inn et parti med xboxer den 8 til 10 desember. sa også at det var en feil i lageret som gjorde at xboxene lå ute når de ikke var på lager, ca 50 som bestilte etter de var tomme. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 sa også at det var en feil i lageret som gjorde at xboxene lå ute når de ikke var på lager, ca 50 som bestilte etter de var tomme. Og av de 50 har folk her på forumet bestilt iallefall 10 Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Og av de 50 har folk her på forumet bestilt iallefall 10 ja, sa at det var mange Norwegisch som bestilte derfra Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 http://www.microsoftstore.com/store/msfr/fr_FR/pdp/Offre-group%C3%A9e-Call-of-Duty--Ghosts-pour-Xbox-One/productID.291351900 Den franske har den til salgs fremdeles. Det må være merkelig hvis de har samme lager da. På en annen side er dette COD-utgaven som ikke den tyske selger, så det kan jo faktisk hende den er på lager.. hva vet jeg. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 http://www.microsoftstore.com/store/msfr/fr_FR/pdp/Offre-group%C3%A9e-Call-of-Duty--Ghosts-pour-Xbox-One/productID.291351900 Den franske har den til salgs fremdeles. Det må være merkelig hvis de har samme lager da. På en annen side er dette COD-utgaven som ikke den tyske selger, så det kan jo faktisk hende den er på lager.. hva vet jeg. Forventet levering 16. Des Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå