Leow Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er ikke din blitt oppdatert ennå? Jeg vet faktisk ikke om konsollen går direkte til Bergen Lufthavn - Flesland, eller om den må innom Gardemoen først. Det er flere av oss som ikke har blitt oppdatert. Du er den eneste. Lenke til kommentar
Leow Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) YAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOOOOO: Eindhoven, Netherlands 12/03/2013 10:30 P.M. Departure Scan de skulle bare på et annet fly! Endret 3. desember 2013 av Leow Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Me 2! Eindhoven, Netherlands 12/03/2013 10:45 P.M. Departure Scan Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nå kjenner jeg at jeg blir forbanna.. Fler av dere som har fått en nyere belastning på commerce? Har de 3 vanlige og en fra i går.. Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ny oppdatering: Koeln, Germany 12/03/2013 11:48 P.M. Arrival Scan Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Fikk Mail fra UPS nå hvor de sier de rett og slett ikke har fått pakken. Så Microsoft, watch out! En trøtt nattevakt tar kontakt kl 09:00:33. +/- Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 sitter her med små noian nå, bestilte en xbone + fifa fra MS store.de på lørdag 30 nov. det står fortsatt "Status:Bestellung wird bearbeitet(bestillingen blir behandlet) " og når jeg så på MS store i dag er xbone + fifa fjernet som produkt på nettbutikken og det hjalp jo ikke akkurat på noian. så lurer bare på om jeg er safe eller om jeg burde bestille fra et andet sted just in case? har fått ordrebekreftelsen fra de. #firstpost Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Fikk Mail fra UPS nå hvor de sier de rett og slett ikke har fått pakken. Så Microsoft, watch out! En trøtt nattevakt tar kontakt kl 09:00:33. +/- Den er jævlig kjip. Føler med deg der. Personlig har jeg ekstremt kort lunte, når det kommer til slikt. Om de ikke klarer å finne ut av det innen i morgen, så bør du ta kontakt med Microsoft igjen, og rasle litt med sablene. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 sitter her med små noian nå, bestilte en xbone + fifa fra MS store.de på lørdag 30 nov. det står fortsatt "Status: Bestellung wird bearbeitet(bestillingen blir behandlet) " og når jeg så på MS store i dag er xbone + fifa fjernet som produkt på nettbutikken og det hjalp jo ikke akkurat på noian. så lurer bare på om jeg er safe eller om jeg burde bestille fra et andet sted just in case? har fått ordrebekreftelsen fra de. #firstpost Tror du kan ta det helt med ro. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Eindhoven, Netherlands 12/03/2013 10:30 P.M. Departure Scan Jadda Men fortsatt står leveringen til mandag :o Skrev feil postnummer, så ma ut på landet å hente den. Hvis jeg ikke får posten til å komme med den til dit jeg bor. Posten overtar når pakken kommer til norge, bortsett fra oslo-området. Ups kunne ikke endre dette Lenke til kommentar
Mamb0 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 sitter her med små noian nå, bestilte en xbone + fifa fra MS store.de på lørdag 30 nov. det står fortsatt "Status: Bestellung wird bearbeitet(bestillingen blir behandlet) " og når jeg så på MS store i dag er xbone + fifa fjernet som produkt på nettbutikken og det hjalp jo ikke akkurat på noian. så lurer bare på om jeg er safe eller om jeg burde bestille fra et andet sted just in case? har fått ordrebekreftelsen fra de. #firstpost Er i samme situasjon som deg, bestilte samme pakka på lørdag jeg også. Men velger å være kald og vente i noen dager til. Håper og tror det kommer til å bli en god jul til slutt Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er i samme situasjon som deg, bestilte samme pakka på lørdag jeg også. Men velger å være kald og vente i noen dager til. Håper og tror det kommer til å bli en god jul til slutt Jeg bestillte også lørdag, men fått sende bekreftelse og alt.. Men dukker ikke opp hos ups! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Den er jævlig kjip. Føler med deg der. Personlig har jeg ekstremt kort lunte, når det kommer til slikt. Om de ikke klarer å finne ut av det innen i morgen, så bør du ta kontakt med Microsoft igjen, og rasle litt med sablene. Ja og her sitter jeg med alle indikasjoner på at den fysisk er sendt, jeg fikk tilogmed sendebekreftelse før enkelte her inne (17:55 . 02 des) Skal ha en god forklaring, super Express levering eller kompensasjon pga detta tullet.. Lenke til kommentar
Leow Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 sitter her med små noian nå, bestilte en xbone + fifa fra MS store.de på lørdag 30 nov. det står fortsatt "Status: Bestellung wird bearbeitet(bestillingen blir behandlet) " og når jeg så på MS store i dag er xbone + fifa fjernet som produkt på nettbutikken og det hjalp jo ikke akkurat på noian. så lurer bare på om jeg er safe eller om jeg burde bestille fra et andet sted just in case? har fått ordrebekreftelsen fra de. #firstpost du kan slappe av. du har fått den, de bruker litt over ett døgn på å sende den 1 Lenke til kommentar
Leow Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 min er kommet til Køln nå Lenke til kommentar
Mamb0 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg bestillte også lørdag, men fått sende bekreftelse og alt.. Men dukker ikke opp hos ups! Jeg bestilte nokså sent utpå lørdagskvelden, så velger å tro at det skjer noe med min snart også. Om de faktisk har et fair kø system på dette. Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Tror du kan ta det helt med ro. ja får prøve på det Er i samme situasjon som deg, bestilte samme pakka på lørdag jeg også. Men velger å være kald og vente i noen dager til. Håper og tror det kommer til å bli en god jul til slutt føler med deg, men det er ikke bare jeg som ikke lenger ser xbone med fifa på den tyske ms siden ? Endret 3. desember 2013 av showgunnw Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg bestilte nokså sent utpå lørdagskvelden, så velger å tro at det skjer noe med min snart også. Om de faktisk har et fair kø system på dette.Jeg bestillte rett etter jobb, sånn ca 07 på Lørdags morgen. Bestillte 13 timer etter en kompis som fikk sendebekreftelse 2 timer etter meg, og hans er i Køln nå.. Lov å håpe at det er noe kødd med scanning osv på min men.. Lenke til kommentar
showgunnw Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg bestilte nokså sent utpå lørdagskvelden, så velger å tro at det skjer noe med min snart også. Om de faktisk har et fair kø system på dette. jeg bestilte i 2100 tiden lørdag kveld, og min bror som bestilte dagen etter meg fikk den i dag...så det er ikke et fair kø system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå