Leow Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 jeg snakket med UPS angående at det er oppdatert og står: In Transit, for oss. Hun sier at forsendelsene fortsatt krever invoice Håper jeg får min xbox denne uken. Lenke til kommentar
Leow Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Sier også at det er fare for at xboxen blir sendt tilbake til Microsoft Lenke til kommentar
Leow Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er det noen med samme problem som kan informere oss om hva som skjedde med dere? Hva skjedde på tracking siden osv? Vi som har samme problem trenger litt info nå! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er vel fler som har sagt her at når de trengte invoice så gikk det noen dager så gikk den videre.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er der noen sted det finnes xbox one på lager? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Fikk endelig penger til å bestille xbox one, og måtte igjennom hele europa kartet for å endelig finne en microsoft butikk som hadde xbone one inne til bestilling. (bestilte rett før 13:00 idag). Står på backorder og mailen sier jeg bør få den iallefall før 16 desember. Så får vi se når jeg får den. Håper selvfølgelig at det ikke skal ta så langt tid. Vi får bare vente å se Hvilken butikk endte du på og til hvilken pris? Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 jeg snakket med UPS angående at det er oppdatert og står: In Transit, for oss. Hun sier at forsendelsene fortsatt krever invoice Håper jeg får min xbox denne uken. Min gikk vel fra "gult - exception", til "grønn - in transit" ca. Samtidig som deg. Men etter en time, så la de inn "forventet levering i morgen ettermiddag" Scheduled Delivery: Wednesday, 12/04/2013, By End of Day Så da regner jeg vel egentlig med at siste lokalisjon bare kommer til å gjøre et stort hopp, ved neste oppdatering, og at den vil gå fra "invoice needed", til "Norge". Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Min gikk vel fra "gult - exception", til "grønn - in transit" ca. Samtidig som deg. Men etter en time, så la de inn "forventet levering i morgen ettermiddag" Scheduled Delivery: Wednesday, 12/04/2013, By End of Day Så da regner jeg vel egentlig med at siste lokalisjon bare kommer til å gjøre et stort hopp, ved neste oppdatering, og at den vil gå fra "invoice needed", til "Norge". En kompis av meg med det samme, men forventet levering på mandag...?! Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jepp. Der kom endelig oppdateringen!!! Eindhoven, Netherlands 12/03/2013 10:00 P.M. Departure Scan Så da har jeg den i morgen, som "forventet leveringstid" sier! Bor i Bergen. Lenke til kommentar
Leow Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jepp. Der kom endelig oppdateringen!!! Eindhoven, Netherlands 12/03/2013 10:00 P.M.Departure Scan Så da har jeg den i morgen, som "forventet leveringstid" sier! Bor i Bergen. FAEN I HELVETE. Min trenger fortsatt invoice dritten Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Og jeg fremdeles label! Jeg går på friuke i morraaaa, SKAL HA DEN I MORRA! -.- Hehe.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jepp. Der kom endelig oppdateringen!!! Eindhoven, Netherlands 12/03/2013 10:00 P.M. Departure Scan Så da har jeg den i morgen, som "forventet leveringstid" sier! Bor i Bergen. Håper dette gjelder alle og at de kommer seg avgårde i kveld. Står Delivery on time onsdag på min, men fortsatt krever faktura på øverste linje. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg har forventet leveringstid på mandag.... Står fortsatt at den mangler dokumenter Lenke til kommentar
Leow Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Bor alle dere som fortsatt har problemet på østlandet? Jeg på på Hamar og tror at kanskje våre skal på et annet fly. Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 På et annet fly, er det flyplass på Hamar? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Tromsø her.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 På et annet fly, er det flyplass på Hamar? Det er det, men tror ikke de pilotene er kamikaze nok til å buklande der Lenke til kommentar
Leow Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nei jeg vet ikke. Men jeg håper våre også er klarert og bare venter på et fly. Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Nei jeg vet ikke. Men jeg håper våre også er klarert og bare venter på et fly. Er ikke din blitt oppdatert ennå? Jeg vet faktisk ikke om konsollen går direkte til Bergen Lufthavn - Flesland, eller om den må innom Gardemoen først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå