SIR WOLFIE 87 Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Bestilte min Xbox One + Fifa 14 bundle fra Tyske MS store på Fredag. Pengene ble trukket med engang fra kontoen min. Men på selve "ordre statusen", står det fremdeles bare at "ordren vil bli behandlet". Den statusen står helt til de sender deg en sendingsbekreftelse på mail. Noen ganger står samme status etter du har mottatt konsollen også. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg fikk i allefall Mail i sta om at min er sendt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Der ble én av mine sendt. Ble bestillt fredag ettermiddag Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ser da ut som at vi som bestilte sent lørdag/søndag må vente til neste pulje av konsoller blir sendt ut. Min står i hvert fall som backordered. Likevel er man nok garantert konsollen lenge før den i det hele tatt vil være offesielt tilgjengelig her til lands. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Fikk konsollen jeg bestilte natt til fredag fra Spania nå. Dessverre så var ikke play and charge kit med kontroller med. Noen som har snakket med chat og vet hvor lenge det er å vente? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 En kompis av meg har ennå ikke fått noe sendingsmail, han bestillte på Fredag.. Satse på den går igjennom ila kvelden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ser da ut som at vi som bestilte sent lørdag/søndag må vente til neste pulje av konsoller blir sendt ut. Min står i hvert fall som backordered. Likevel er man nok garantert konsollen lenge før den i det hele tatt vil være offesielt tilgjengelig her til lands. Fikk du vite via chat at den var backorder, eller kan du se det når du logger inn på microsoft sine sider? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Der ble én av mine sendt. Ble bestillt fredag ettermiddag Hm.. Jeg bestile torsdag. Ikke hørt noe.Når står det at din skal leveres? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg fikk i allefall Mail i sta om at min er sendt Når bestilte du? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Når bestilte du?Ved 7-8 tiden på Lørdags morgen Vet ikke om det kan ha noe å si på om man har betalt med master eller visa? Betalte med visa jeg iallefall, kompisen min som bestillte dagen før brukte master Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 eg bestilte min den 26 november. Den ble sendt 27. Og den 28. var den i Oslo og ble overlevert til Posten. Posten brukte kun 1 døgn på å lever min konsoll på døra... Kjapt og greit levert. Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Snakker om solen. Der fikk jeg sendingsmailen fra Microsoft, om at konsollen var levert til UPS, samt et trackingnummer hos UPS. UPS holder på med å "behandle" konsollen nå. Regner med jeg har den innen Onsdag/Torsdag. Endret 2. desember 2013 av soldatfrank Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Hm.. Jeg bestile torsdag. Ikke hørt noe. Når står det at din skal leveres? Levert til UPS - kan ta 1-3 dager, sikkert 2-3 siden det er Norge. 7,1 kilo forresten?! Woah, ikke verst ^^ Endret 2. desember 2013 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 bestilte på fredagskvelden. har ikke fått noe e-post fra microsoft. status: orderen vil bli behandlet men ser jeg skrev feil postnr på leveringsadresse, men riktig på fakturaadresse. hvis posten overtar. så regner jeg med de skjønner hvor pakken skal burde jeg kontakte microsoft, ups ellers posten? den kan vel være sendt uten at de har endret på statusen Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Der kom den første av tre UPS-trackinger til meg også Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Og der kom de to andre Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Levert til UPS - kan ta 1-3 dager, sikkert 2-3 siden det er Norge. 7,1 kilo forresten?! Woah, ikke verst ^^ Woot? o_O. Min er på 7.4 kg. Kanskje den digitale nedlastingskoden for Fifa 14 utgjør 300grams differansen Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Bra de jobber overtid hos MS Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Der kom omsider min mail om sendingsbekreftelse (med Fifa 14) også. Får den levert til jobben i Oslo, så regner med at jeg har min rimelig snart. Og Forza er på vei fra Zavvi i UK - woho! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Der kom omsider min mail om sendingsbekreftelse (med Fifa 14) også. Får den levert til jobben i Oslo, så regner med at jeg har min rimelig snart. Og Forza er på vei fra Zavvi i UK - woho! Blir det mva og tollavgift derfra? ;> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå