Mala Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Lest tidligere at enkelte som har bestillt i helg ikke har fått noen ting før det plutselig dukka opp. Syns jeg kunne ha fått noe Mail i natt eller hittil i dag, nesten så jeg forventer det og.. Må i allefall bli sendt i dag. Aha, det har jeg ikke fått med meg Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Aha, det har jeg ikke fått med meg Og siden det ikke er en vernet bedrift som posten Norge så forventer man noe fremgang ila en søndagsnatt/mandags morgen Jeg går på turnusfri på Onsdsg, den SKAL være her til da.. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Om status er grønn på commerce.microsoft.com (499, 0 og -499), så er pengene reservert og ordren blir med all sannsynlighet sendt i kveld om den ikke er sendt allerede. Lenke til kommentar
MariusZalo Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg bestilte på lørdags morgen og pengene ble trukket samme dag, men på status står det backordered. Betyr ikke det at de må bestille inn nye før de kan sende til meg eller tenker jeg helt feil da? Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hos meg har MS reservert pengene på kortet, men det er ikke registrert noen transaksjoner på commerce.microsoft.com. Skjønner lite av hva som foregår, men har vært i kontakt med både Live chat og MS i Norge, begge sier alt er i orden og at den sannsynligvis vil bli sendt i dag. Så da krysser vi bare fingre... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hos meg har MS reservert pengene på kortet, men det er ikke registrert noen transaksjoner på commerce.microsoft.com. Skjønner lite av hva som foregår, men har vært i kontakt med både Live chat og MS i Norge, begge sier alt er i orden og at den sannsynligvis vil bli sendt i dag. Så da krysser vi bare fingre... Hvordan fikk du kontakt med Live Chat? Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Sitat fra tidligere innlegg: Du finner ikke Live chat, den finner deg... Jeg stusset også veldig på dette - men det viser seg at det åpenbarer seg en Live-knapp øverst på siden når den er tilgjengelig, og dette kan variere en smule. Har inntrykk av at det ikke er så mange som betjener den, har kun kommunisert med samme personen (en Lucien tror jeg han het) en 4-5 ganger nå. Jeg antar at knappen kun er tilgjengelig når han ikke chatter med andre og er på jobb. Endret 2. desember 2013 av mk1 black limited Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Får trykke F5 til den dukker opp da =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Den dukker opp når du ikke har gjort noe på siden en stund, altså når du "sitter fast" og kanskje har spørsmål eller trenger hjelp. Det er ihvertfall det som virker mest naturlig og passer bra til hvordan jeg har opplevd chatten. Den kommer frem når jeg har lagt noe i kurven og ikke gjør noe på en stund f.eks. - eller når jeg står og leser på et produkt de har på lager. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Du har helt rett. La en vare i kurven, gikk tilbake til en annen vare og da dukket "chat" opp automatisk. Er forresten Lucian O jeg også snakker med.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Snakket som sagt med Chat'en nå og spurte om status på ordrene mine. "It seems MS made a MixUp" "they all should be sent soon" De kunne ikke si hva "soon" betyde og hva mix up'en var. Disse ble bestilt på tordag. Arghhhh! Lenke til kommentar
MariusZalo Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg snakket nettopp med chaten og fikk beskjed om at min day one + fifa blir sendt midt i desember. Jeg bestilte på lørdag. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Det gjorde jeg og. Får håpe den inderlig kommer frem i god tid før julen. Sto ikke noe om at de ikke var på lager da jeg bestilte, så blir litt irritert hvis dette skal drøye. EDIT: Ser ut som om de er utsolgte nå. Sjekket spansk, italiensk og den franske butikken i tillegg og ser ikke ut til at de selger fler nå. Endret 2. desember 2013 av deleder Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det går i veldige bølgedaler når de har på lager, ihvertfall på den Tyske siden. Men nå er jo ordren på plass, så den vil jo bli sendt ut i tur og orden vil jeg tro. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg ringte Microsoft. De hadde ingen aning på når de ble sendt. Kanskje ikke før norsk release av xbox one. Såpass ja... Lenke til kommentar
Mortx Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Får vel være en møkkamann og si at Xbox er i hus etter bestilling på torsdag jeg da Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Den dukker opp når du ikke har gjort noe på siden en stund, altså når du "sitter fast" og kanskje har spørsmål eller trenger hjelp. Det er ihvertfall det som virker mest naturlig og passer bra til hvordan jeg har opplevd chatten. Den kommer frem når jeg har lagt noe i kurven og ikke gjør noe på en stund f.eks. - eller når jeg står og leser på et produkt de har på lager. Chatten popper kun opp når de har ledige folk som sitter med Kundeservice. Om du prøver å gå inn på chat manuelt, får du beskjed om at ingen konsulenter er tilgjengelige. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Får vel være en møkkamann og si at Xbox er i hus etter bestilling på torsdag jeg da Bestilte du tordag forrige uke? Samme dag som meg det. Fikk du noen mail ang sporing? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ja og hvilken bestilte du - med eller uten fifa? Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Bestilte min Xbox One + Fifa 14 bundle fra Tyske MS store på Fredag. Pengene ble trukket med engang fra kontoen min. Men på selve "ordre statusen", står det fremdeles bare at "ordren vil bli behandlet". Endret 2. desember 2013 av soldatfrank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå