TOREGILe Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ta og sjekk med sporingsnummeret til UPS inne på posten sine sider. Bare fjern første tallet i nummeret Fikk selv en gledelig overaskelse når jeg gjorde det Se der ja! Under transport til terminal kl 1710. Bør klare å være her før mandag da ja! Takk for info! 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er det like OK å bestille fra Spania som fra Tyskland med tanke på moms, fortolling og strømadapter? Lenke til kommentar
Fabian grøn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei, har bestillt xbox one fra MS Spania leveres med ups. Fikk beskjed fra ups i dag om at Handelsfaktura mangler og det er påkrevd for klarering. Xboxen står i Eindhoven, Netherlands, noen som vet hva jeg burde gjøre! ringe MS eller ups? Håper på svar raskest mulig og takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Fabian grøn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er det like OK å bestille fra Spania som fra Tyskland med tanke på moms, fortolling og strømadapter? Prisen kom på 4200 nok alt i alt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Du bør vel ringe MS. Det skal alltid ligge ved en faktura ved import av varer til Norge. De har sikkert glemt å legge denne ved.. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Min er kommet til Karmsund tydeligvis....kun en times biltur herfra, så jeg ser ingen grunn til at jeg må vente til mandag lenger! Da er det i tilfelle noen som er veldig tungvinte i jobben sin...bare synd jeg har jobbehelg da, i tilfelle den kommer... Lenke til kommentar
lonix Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei, har bestillt xbox one fra MS Spania leveres med ups. Fikk beskjed fra ups i dag om at Handelsfaktura mangler og det er påkrevd for klarering. Xboxen står i Eindhoven, Netherlands, noen som vet hva jeg burde gjøre! ringe MS eller ups? Håper på svar raskest mulig og takk for hjelpen. Det hender, MS får beskjed av UPS, men det kan alikavel være greit og informere MS store om problemet. Lenke til kommentar
xPellaRx Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 noen som har fått bestillt, men når jeg sjekker på microsoft store sinde sider står det backordered. noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det sto backordred helt til de sendte konsollen. Hilsen Day One Edition-eier. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Hei, har bestillt xbox one fra MS Spania leveres med ups. Fikk beskjed fra ups i dag om at Handelsfaktura mangler og det er påkrevd for klarering. Xboxen står i Eindhoven, Netherlands, noen som vet hva jeg burde gjøre! ringe MS eller ups? Håper på svar raskest mulig og takk for hjelpen. Var en del andre som slet med dette når de bestilte fra Tyskland, ikke noe annet du kan gjøre enn å vente dessverre. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei, har bestillt xbox one fra MS Spania leveres med ups. Fikk beskjed fra ups i dag om at Handelsfaktura mangler og det er påkrevd for klarering. Xboxen står i Eindhoven, Netherlands, noen som vet hva jeg burde gjøre! ringe MS eller ups? Håper på svar raskest mulig og takk for hjelpen. Avvent en dag så løser det seg. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Fikk akkurat bestilt en Day One med Fifa til 499 i Tyskland. Solgte den første jeg kjøpte på Finn til 5500,- Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tro det eller ei, men i dag så ble Xbox One Day One Fifa Edition sendt til meg fra coolshop. Glad jeg ikke avbestilte derfra nå. Satt flere ganger med musa på "kanseller" knappen i går kveld. Så da er det helt i orden at det ikke gikk for meg å bestille fra spania i går. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Bestilte nå fra microsoft sin tyske nettside. Xbox One - Day One version m/Fifa. 499 EUR og betalingen er gått gjennom ^^Godt jeg ikke bestilte uten spill for 2 dager siden. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 då hadde eg motatt min xb one fra tyskland. postmannen leverte det på døra mi. samtidig med fifa 14 noe å glede meg til på søndag når eg kjem heim fylle syk å jævlig. ordre statusen på siden deres har ikke oppdatert seg enda frå "ordre vil bli behandla" Lenke til kommentar
togr Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Spiller det noen rolle om hvem microsoftstore man bestiller ifra? tenkte kanskje å bestille fra franske microsoftstore. Forskjell fra den tyske? prisen og alt blir vel det samme? håper på et kjapt svar her:) Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Bestilte nå fra microsoft sin tyske nettside. Xbox One - Day One version m/Fifa. 499 EUR og betalingen er gått gjennom ^^ Godt jeg ikke bestilte uten spill for 2 dager siden. Var i kontakt med live support nå, for jeg fikk også bestilt med fifa nå, og da vil jeg avbestille den jeg fikk bestilt i går (som de bekreftet på chat at de faktisk ikke hadde på lager likevel...). Hvorpå følgende dialog utspant seg - meg i sort tekst, MS-ansatt i blå og rød (dette er noe for ikke-MS fanboyz!): Vielen Dank, dass Sie sich für Microsoft Store entschieden haben. Ihre Frage in Kürze beantworten. Sie sprechen gerade mit ... Hi! Just ordered another xbox with fifa, and I wish to cancel my previous order. Could you help me? ... Good day ... sadly not right now ... MS Server is down ... Oh dear. Can I do this myself somewhere? ... no just us ... let me chek one more time ... still down ... but it should start up again in 30min max 1 hour ... OK, I'll try again, thanks! ... I appologise for the trouble ... Not a problem ... one sec ... and crashed again ... sorry ... it would be best to come back later ... OK, see you then! ... Thank you for chatting with us at Microsoft Store. We highly appreciate this! Die Chatsitzung wurde vom Agenten beendet. Jaja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hva mener du? Har de ikke FIFA-versjonen på lager? Eller har de ikke den vanlige på lager? Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Den vanlige. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er det noen som får opp noe ordrehistorikk på MS sine sider nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå