bas Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Faens UPS, snakk om å være lite løsningsorientert. Nå har de vært her og "prøvd" mens jeg var på jobb. Enda jeg sa til de klokka 08.00 i dag tidlig at de ikke kom til å gå. Men neida, de MÅ prøve å levere før jeg kan endre adresse til et hus som er 1500 meter unna. De må prøve selv om jeg sier at det ikke går. Og sjåfører har jo så klart ikke firmatelefoner, så oppringing er umulig. Haha, godt at det ikke bare er jeg som blir forbanna, kjefta litt når jeg ringte opp UPS igjen utpå dagen. Valgte å jobbe hjemmefra etter lunsj (noe som egentlig ikke er så veldig stress) fordi jeg ville være tilgjengelig i tlifellet sjåføren ikke ringte først, og ikke ville risikere at han drar avgårde med den igjen, eller bare setter den på trappa i et ganske trafikkert område. Så sånn ca. når jeg forventer levering endrer plutselig status seg til "Adressen er i et fjernområde og leveringer foretas ikke daglig. / Leveringstidspunkt endret." Det var da jeg tok opp telefon og ringte på nytt, dette hadde jo ikke brødhuet jeg snakket med tidligere på dagen om å få endret levering til jobben sagt noe om, og ikke stemmer det heller, har hatt levering av UPS mange ganger hjemme, og de er innom jobben daglig. Så nå er pakka altså levert til posten, med ventet levering på døra "i løpet av morgendagen" igjen, dvs. jeg kommer ikke til å være hjemme fordi jeg er nødt til å være på jobb, så da går det vel et par forsøk til før den havner på det lokale postkontoret. For noe forbanna tøv. Får sannsynligvis tidsnok til litt helgespilling i hvertfall, så så farlig er det ikke, men blir provosert over kundebehandlig og hvor forbanna tungvint alt skal være. Endret 27. november 2013 av bas Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Har en rabattlink for Xbox One Day One Edition med Fifa 14 for 5000 ,- om noen ønsker. https://www.coolshop.com/no/pricematch/activate/2eb0bf6d2cdd4304a329ca74fa5c0533 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 (endret) 7500, er de seriøse? Det er jo landeveisrøveri. 5000 er jo 1000 mer enn den er verdt og. Endret 27. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 7500, er de seriøse? Det er jo landeveisrøveri. 5000 er jo 1000 mer enn den er verdt og. Helt sjukt Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Et tips basert på erfaring Når du ringer UPS kundeservice får du beskjed om at sjåførene ikke har telefon i bilen, og de er ikke tilgjengelige. Dette er selvfølgelig bare uvitenhet, eller i verste fall reinspikka tøv fra vedkommende som sa det. Jeg fikk en oppringning fra UPS igjen etter at jeg utbasunerte min misnøye og de ville forklare situasjonen, og da sa vedkommende at man må bare be om å få snakke med transportkontoret, de har mulighet til direkte kommunikasjon med sjåførene hvis man vil avtale et annet utleveringsted eller andre praktiske ting. Endret 27. november 2013 av bas 1 Lenke til kommentar
^4n Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Takk for tipset bas - er gull verdt for meg de neste dagene ! Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Begynner å litt urolig da EG ikke har fått noe sendingsbekreftelse enda, selv om alt er betalt, 3 grønne prikker. bestilte i går rundt 1200. Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Du har ikke betalt. Beløpet er kun reservert inntill du får faktura og shipping info. Jeg bestilte i går ettermiddag og venter også på forsendingsinfo Frem til da er det ingen garanti. Er forøvrig mer gira på en PS4 og vurderer å bytte bort min X1 i en PS4. Endret 27. november 2013 av Araghorn Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Du har ikke betalt. Beløpet er kun reservert inntill du får faktura og shipping info. Jeg bestilte i går ettermiddag og venter også på forsendingsinfo Frem til da er det ingen garanti. Er forøvrig mer gira på en PS4 og vurderer å bytte bort min X1 i en PS4. ok. Får bare sitte å vente her i spenning.. Lenke til kommentar
^4n Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg fikk min sendingsbekreftelse nå (kl 19:07) - bestilte i går kveld rundt kl 22.00. Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 sjekk kontoen din på Microsoftstore. Min ble akkurat gjort ferdig og du har tilgang til UPS tracking. Ingen info hos UPS enda da de ikke har avhenta den Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 sjekk kontoen din på Microsoftstore. Min ble akkurat gjort ferdig og du har tilgang til UPS tracking. Ingen info hos UPS enda da de ikke har avhenta den står det samma på min som det har gjort siden i går... Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 den blir sikkert klar i kveld. Bare sjekk med jevne mellomrom. Er du heldig har du xbox i morgen eller fredag Iflg flere her blir ordrene tydeligvis gjort klart på kveldstid. Og det stemmer nok siden jeg og en annen som bestilte i går nettopp har fått ordrene ferdigstilt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Mail fra UPS mottatt Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nå har UPS mottatt melding om en sending hvertfall...gikk jo ikke sånn veldig fort da, til å ha bestilt i går kveld... Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Har ikke mottatt noe enda... Og jeg bestilte kl 12 i går... Lenke til kommentar
^4n Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Det var merkelig da. Hvis du betalte med et debit kort, har det blitt trekt rundt 4200 kr fra konto? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fra UPS: Thursday, 11/28/2013, By End of Day Bestilte i går kveld rundt kl. 23. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå