Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)

SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Utsolgt!? Dæven det var på håret. Satt i flere timer i går kveld å vurderte om jeg skulle kjøpe - dama puffa meg over kanten, så da ble det kjøpt. I grevens tid med andre ord - får håpe det ikke var noen forsinkelser på når den ble satt som utsolgt og når de faktisk var tom for konsoller på lageret.

Den stor som "order will be processed" - går ut ifra at det er et bra tegn?

Flaks og flaks, de får inn nye xboxer til uken sier de på livechat, da inkludert 2 spill og 12mnd xbox live ;)

Satser på at jeg får hooket meg til en av dem.

Lenke til kommentar

Beste måten å være sikker på er følge med på commerce.microsoft.com

Så fort du ser at det har blitt et trekk på -499EUR og at den er grønn, så er ordren på vei i kveld.

Hmm, kommer ikke opp noen transaksjoner på commerce.microsoft.com for meg. Men 4180 kr (ca) har blitt trekt fra kontoen min med det kortet jeg brukte å betale med.

EDIT: Jeg kunne velge mellom EN og NO. Når jeg endret til Norsk så kom det opp 3 transakjoner i grønt :D

Flaks og flaks, de får inn nye xboxer til uken sier de på livechat, da inkludert 2 spill og 12mnd xbox live ;)

Så bra, håper du får tak i en av de :)

Endret av ^4n
Lenke til kommentar

Snakket også med Livechat/DE idag for å sjekke når neste batch med maskiner kom og da sa han rundt 2 uker ca.

Kompisen min som hadde bestilt fra Coolshop snakket med dem på mandag og da sa de han kunne forvente maskinen nå på fredag. Men sjekket igjen idag og da fikk han beskjed om å bare vente til nyåret.

Jeg ba han egentlig sjekke igår igjen i tilfelle for å kunne bestille fra MS DE, men han hørte selvfølgelig ikke på meg.... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg snakket nettopp med Microsoftstore Norge ang kontrollerne vi har bestilt.

De hadde ingen aning om når de ble sendt ut. Kanskje ikke før release av xbox one i norge.

Skal sies at det var en svenske jeg pratet med.

Det kan bli litt småproblem, ettersom reservasjoner vanligvis bare er gyldige i 6 måneder.

Kan hende vi blir trekt et par måneder før de sender kontrollene.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Faens UPS, snakk om å være lite løsningsorientert. Nå har de vært her og "prøvd" mens jeg var på jobb. Enda jeg sa til de klokka 08.00 i dag tidlig at de ikke kom til å gå. Men neida, de MÅ prøve å levere før jeg kan endre adresse til et hus som er 1500 meter unna. De må prøve selv om jeg sier at det ikke går. Og sjåfører har jo så klart ikke firmatelefoner, så oppringing er umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...