indahla Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tre transaksjoner, en med Euro 499,- en med minus euro 499,- og en med 0,- Alle tre har grønt lys =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nå er alt utsolgt fra den tyske siden.Hadde tenkt å bestille, men drøyde det som vanlig alt for lenge ^^Hva med Amazon - hvor mye koster frakten derfra? Blir det mva og tollgebyr i tillegg? Lenke til kommentar
bas Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jøye min hatt, bestilte som sagt fra Tyskland på mandags kvelden (i 19-20 tida) og nå er den på vei fra Oslo til meg. Ringte UPS og spurte om de kunne endre leveringsadresse siden jeg muligens er på jobb når de kommer i dag, men som sagt de må ha gjort ett leveringsforsøk før man kan endre adresse, inntil da er lokasjon låst. Dama på telefonen mente også at de ikke har telefon i bilen og ikke vil ringe før de kommer, dette synes jeg hørtes merkelig ut (nekter å tro at en budbil ikke har med seg telefon i bilen ) Lenke til kommentar
Wamstad1994 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg bestilte også fra MS i Tyskland forrige uke. Fikk den i går etter at UPS hadde ringt meg 1,5 t i forveien, hvor jeg fikk endret leveringsadresse til jobben . Hittil kjører alt smertefritt, prøvde å kjøpe Fifa 14 over Store uten problemer, spilte mens den lastet ned spillet.Også prøvd å spille av Blu-Ray uten noen for for fa*nskap Netflixen er også på norsk og funker smooth! -Blitt farlig lat ved bruk av stemmekommandoen til Kinect alt... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nå er alt utsolgt fra den tyske siden. Hvor ser du at den er utsolgt? Lenke til kommentar
lonix Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg bestilte ekstra håndkontrol i går kl. 15:00 den er lastet på budbil med levering idag Lenke til kommentar
Wamstad1994 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hvor ser du at den er utsolgt? http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One/productID.285170900 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jøye min hatt, bestilte som sagt fra Tyskland på mandags kvelden (i 19-20 tida) og nå er den på vei fra Oslo til meg. Ringte UPS og spurte om de kunne endre leveringsadresse siden jeg muligens er på jobb når de kommer i dag, men som sagt de må ha gjort ett leveringsforsøk før man kan endre adresse, inntil da er lokasjon låst. Dama på telefonen mente også at de ikke har telefon i bilen og ikke vil ringe før de kommer, dette synes jeg hørtes merkelig ut (nekter å tro at en budbil ikke har med seg telefon i bilen ) Fikk akkurat samme beskjeden. ser på sporinga at den vil nå meg før jeg er hjemme fra jobb. Prøvde å endre til ett hus som er 1500m unna men damen i telefonen sa det ikke gikk. og at sjåfører ikke har firmatlf i bilen (wtf). Og at jeg kan endre først i morra. Fuck UPS. Har dog et lite håp om at ajåfør ringer meg allikevel, siden andre her tydeligvis har opplevd det slik. Lenke til kommentar
Mersn Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Talentløse Coolshop!! Noen som vet noe om MS DE store får noe mer inn av xboxen og når? Lenke til kommentar
Mersn Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Noen som har bestilt herifra? http://www.microsoftstore.com/store/msuk/en_GB/list/Xbox-One-Consoles/categoryID.66731300?icid=home_triple_1_XBOXGA Må vi ut med toll penger i tillegg? Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) var nett i kontakt med live chat. min ordre vil bli sent i morgen eller på fredag.... jaja, kan ikke si det haster så veldig med min konsoll da spillene mine ikke kommer før i neste uke Endret 27. november 2013 av andreas__891 Lenke til kommentar
Wamstad1994 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Noen som har bestilt herifra? http://www.microsoftstore.com/store/msuk/en_GB/list/Xbox-One-Consoles/categoryID.66731300?icid=home_triple_1_XBOXGA Må vi ut med toll penger i tillegg? Jeg bestilte fra MS Tyskland, og fikk alt uten toll. Microsoft sender gratis på døra Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fikk akkurat samme beskjeden. ser på sporinga at den vil nå meg før jeg er hjemme fra jobb. Prøvde å endre til ett hus som er 1500m unna men damen i telefonen sa det ikke gikk. og at sjåfører ikke har firmatlf i bilen (wtf). Og at jeg kan endre først i morra. Fuck UPS. Har dog et lite håp om at ajåfør ringer meg allikevel, siden andre her tydeligvis har opplevd det slik. Jeg har opplevd dette selv. Iflg UPS kan de endre leveringsadresse men levering blir da først gjort dagen etter. Jeg sa "OK" og tenkte for meg selv at det var jo teit. Utpå ettermiddagen ble den levert til adressen jeg hadde endret til likevel =). Happy, happy! Lenke til kommentar
Mersn Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Skulle jo nesten da trur at MS UK kjører samme løpet Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 MS Store UK sender ikke internasjonalt, kun til UK addresser. MS Store DE er nok eneste mulighet. Lenke til kommentar
Mersn Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 MS Store UK sender ikke internasjonalt, kun til UK addresser. MS Store DE er nok eneste mulighet. Amazon uk gjør. men de er også utsolgt. heh Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One/productID.285170900 Da må jeg ha hatt flaks. Bestilte _meget_ sent i går kveld. 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 jeg og. bestilte 5min over 12:) har fått kvitering men ingen mail ang utsending.. har du? 1 Lenke til kommentar
^4n Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Utsolgt!? Dæven det var på håret. Satt i flere timer i går kveld å vurderte om jeg skulle kjøpe - dama puffa meg over kanten, så da ble det kjøpt. I grevens tid med andre ord - får håpe det ikke var noen forsinkelser på når den ble satt som utsolgt og når de faktisk var tom for konsoller på lageret. Den stor som "order will be processed" - går ut ifra at det er et bra tegn? 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Utsolgt!? Dæven det var på håret. Satt i flere timer i går kveld å vurderte om jeg skulle kjøpe - dama puffa meg over kanten, så da ble det kjøpt. I grevens tid med andre ord - får håpe det ikke var noen forsinkelser på når den ble satt som utsolgt og når de faktisk var tom for konsoller på lageret. Den stor som "order will be processed" - går ut ifra at det er et bra tegn? Beste måten å være sikker på er følge med på commerce.microsoft.com Så fort du ser at det har blitt et trekk på -499EUR og at den er grønn, så er ordren på vei i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå