Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)

SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, bestilte fra microsoft store Tyskland i går kveld, nå står den sendt og med UPS tracking nummer, forventet levering i morgen ettermiddag. Hvis dette går så kjapt og smertefritt så detter jeg av stolen, det hadde jeg overhodet ikke forventet. Var dog ikke bilder av spill når jeg bestilte, så får sannsynligvis ikke den bundelen som nå har kommet opp på siden.

Lenke til kommentar

Wow, bestilte fra microsoft store Tyskland i går kveld, nå står den sendt og med UPS tracking nummer, forventet levering i morgen ettermiddag. Hvis dette går så kjapt og smertefritt så detter jeg av stolen, det hadde jeg overhodet ikke forventet. Var dog ikke bilder av spill når jeg bestilte, så får sannsynligvis ikke den bundelen som nå har kommet opp på siden.

Avhengig av hvor du bor så kan du fort ha den i morgen. Bor du i Oslo er du garantert egentlig.

Lenke til kommentar

Avhengig av hvor du bor så kan du fort ha den i morgen. Bor du i Oslo er du garantert egentlig.

Da er det bare å håpe, bor på sentrale østlandet bare en liten time fra Oslo, og UPS har dekning her (har bl.a hatt de flere ganger på døra i forbindelse med RROD på 360)

Lenke til kommentar

det stemmer ikke! de prøver å levere 3 ganger også etterpå levere de pakken til ditt lokale postkontor også får du dagen etterpå hentevarsel fra posten!

Åja, det hørtes betryggende ut. Dersom man får meldinger på TLF/email om at pakke er forsøkt levert, så er det vel kanskje mulighet for å bare møte opp på postkontoret senere samme dag og spørre etter den, istedet for å vente på hentevarsel.

Lenke til kommentar

Og etter første leveringsforsøk kan du ringe ups og høre om du kan avtale et litt mer spesfikt tidspunkt!

Sist gang eg bestilte en ipad fra Apple sin nettside så ringte budet meg cirka en halv time før eg begynte på jobb og endte med han kom å leverte ann på jobben XD

Veit du om jeg kan endre leveringsadresse før de i det hele tatt har prøvd å levere den? Tenkte å endre til mormor sin adresse, hun er jo tross alt hjemme hele dagen.

Edit: Leveringsadresse, ikke dato :)

Endret av Trollface
Lenke til kommentar

Var stengt nå, men får vurdere det i morgen kanskje. Snakker de engelsk? Hvis ikke skal jeg vel klare å gjøre meg forstått.

Livechat popper opp til høyre for ''Kontakt'' mellom kl 9 og 7 om dagene (kun hvis det er kundeservice tilgjengelig), og der snakker de engelsk ja. Kan prøve å ringe det telefonnummeret som er oppført under Kontakt med Skype, er visstnok gratis.

Veit du om jeg kan endre leveringsdato før de i det hele tatt har prøvd å levere den? Tenkte å endre til mormor sin adresse, hun er jo tross alt hjemme hele dagen.

Om du åpner UPS sporingssiden skal det være mulig ja. Hadde hvertfall mulighet til det på min sporingsside.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Veit du om jeg kan endre leveringsadresse før de i det hele tatt har prøvd å levere den? Tenkte å endre til mormor sin adresse, hun er jo tross alt hjemme hele dagen.

Edit: Leveringsadresse, ikke dato :)

Nei har ikke prøvd det selv og står på ups sine hjemmesider man ikke får prøve å endre før etter først leveringsforsøk men det skader jo ikke å prøve å ringe kundeservice og forklare sitausjonen! :) telefonnummeret dems er: 800 33470

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...