samco Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 wii min ligger i toll bua i oslo... This can turn nasty Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Shocked den er sendt fra toll bua ..... må være en rekord 2timer i toll ... Endret 26. november 2013 av samco Lenke til kommentar
bas Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Wow, bestilte fra microsoft store Tyskland i går kveld, nå står den sendt og med UPS tracking nummer, forventet levering i morgen ettermiddag. Hvis dette går så kjapt og smertefritt så detter jeg av stolen, det hadde jeg overhodet ikke forventet. Var dog ikke bilder av spill når jeg bestilte, så får sannsynligvis ikke den bundelen som nå har kommet opp på siden. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Wow, bestilte fra microsoft store Tyskland i går kveld, nå står den sendt og med UPS tracking nummer, forventet levering i morgen ettermiddag. Hvis dette går så kjapt og smertefritt så detter jeg av stolen, det hadde jeg overhodet ikke forventet. Var dog ikke bilder av spill når jeg bestilte, så får sannsynligvis ikke den bundelen som nå har kommet opp på siden. Avhengig av hvor du bor så kan du fort ha den i morgen. Bor du i Oslo er du garantert egentlig. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 får sannsynligvis ikke den bundelen som nå har kommet opp på siden. Den bundelen ser flott ut, men hver gang jeg trykker på den, kommer det opp at handlekurven er tom. Enten så gjør de seg klar for å selge den, eller så er den utsolgt. Noen som vet? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Den bundelen ser flott ut, men hver gang jeg trykker på den, kommer det opp at handlekurven er tom. Enten så gjør de seg klar for å selge den, eller så er den utsolgt. Noen som vet? Prøvde selv, skjedde samme til meg. Kan hende de er utsolgt ja, men går alltids an å høre med support. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Hvordan opererer UPS i forhold til at man kanskje ikke er hjemme ved leveringstidspunkt? Har hørt noen fæle rykter om at pakker blir kjørt til Oslo og må hentes der. Bor på Østlandet forresten, og har "scheduled delivery" i morra. Men er på jobb fra 07-15. Lenke til kommentar
bas Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Avhengig av hvor du bor så kan du fort ha den i morgen. Bor du i Oslo er du garantert egentlig. Da er det bare å håpe, bor på sentrale østlandet bare en liten time fra Oslo, og UPS har dekning her (har bl.a hatt de flere ganger på døra i forbindelse med RROD på 360) Lenke til kommentar
Yellowbird86 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 det stemmer ikke! de prøver å levere 3 ganger også etterpå levere de pakken til ditt lokale postkontor også får du dagen etterpå hentevarsel fra posten! Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 det stemmer ikke! de prøver å levere 3 ganger også etterpå levere de pakken til ditt lokale postkontor også får du dagen etterpå hentevarsel fra posten! Åja, det hørtes betryggende ut. Dersom man får meldinger på TLF/email om at pakke er forsøkt levert, så er det vel kanskje mulighet for å bare møte opp på postkontoret senere samme dag og spørre etter den, istedet for å vente på hentevarsel. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 Noen ganger ringer de på forhånd, andre ganger når de ikke får tak i deg. Går vel også an å ringe UPS tidlig på morgenen og avtale at de leverer til deg på jobb istedet (også mulig). Lenke til kommentar
Yellowbird86 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Og etter første leveringsforsøk kan du ringe ups og høre om du kan avtale et litt mer spesfikt tidspunkt!Sist gang eg bestilte en ipad fra Apple sin nettside så ringte budet meg cirka en halv time før eg begynte på jobb og endte med han kom å leverte ann på jobben XD Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Prøvde selv, skjedde samme til meg. Kan hende de er utsolgt ja, men går alltids an å høre med support. Var stengt nå, men får vurdere det i morgen kanskje. Snakker de engelsk? Hvis ikke skal jeg vel klare å gjøre meg forstått. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Complete bundle er utsolgt hos ms usa, og hvis jeg prøver ms canada kommer samme beskjed som hos ms tyskland, så jeg tror vi kan slå oss til ro med at den er utsolgt egentlig. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Og etter første leveringsforsøk kan du ringe ups og høre om du kan avtale et litt mer spesfikt tidspunkt! Sist gang eg bestilte en ipad fra Apple sin nettside så ringte budet meg cirka en halv time før eg begynte på jobb og endte med han kom å leverte ann på jobben XD Veit du om jeg kan endre leveringsadresse før de i det hele tatt har prøvd å levere den? Tenkte å endre til mormor sin adresse, hun er jo tross alt hjemme hele dagen. Edit: Leveringsadresse, ikke dato Endret 26. november 2013 av Trollface Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Var stengt nå, men får vurdere det i morgen kanskje. Snakker de engelsk? Hvis ikke skal jeg vel klare å gjøre meg forstått. Livechat popper opp til høyre for ''Kontakt'' mellom kl 9 og 7 om dagene (kun hvis det er kundeservice tilgjengelig), og der snakker de engelsk ja. Kan prøve å ringe det telefonnummeret som er oppført under Kontakt med Skype, er visstnok gratis. Veit du om jeg kan endre leveringsdato før de i det hele tatt har prøvd å levere den? Tenkte å endre til mormor sin adresse, hun er jo tross alt hjemme hele dagen. Om du åpner UPS sporingssiden skal det være mulig ja. Hadde hvertfall mulighet til det på min sporingsside. Endret 26. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Yellowbird86 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Veit du om jeg kan endre leveringsadresse før de i det hele tatt har prøvd å levere den? Tenkte å endre til mormor sin adresse, hun er jo tross alt hjemme hele dagen. Edit: Leveringsadresse, ikke dato Nei har ikke prøvd det selv og står på ups sine hjemmesider man ikke får prøve å endre før etter først leveringsforsøk men det skader jo ikke å prøve å ringe kundeservice og forklare sitausjonen! telefonnummeret dems er: 800 33470 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Takk for rask hjelp, er det norsk kundeservice eller engelsk? Edit: Googlet det. Endret 26. november 2013 av Trollface Lenke til kommentar
Yellowbird86 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det er det norske telefon nummeret til norsk kundeservice basert i oslo! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. november 2013 Forfatter Del Skrevet 26. november 2013 UPS har norsk service. UPS.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå