Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Da var xboxen endelig i hus etter mye smertefull venting!.. og disk driven er fuckings ødelagt å nekter lese spill å lager bare en helt forferdelig grindelyd. Høres ut som den prøver makulere spillet. Prøver bygge meg opp motivasjon til å ringe support nå men det tar tid

Snu maskinen og dunk litt der drevet er. Er du heldig så gjør det susen. Ikke noe å tape på å prøve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var xboxen endelig i hus etter mye smertefull venting!.. og disk driven er fuckings ødelagt å nekter lese spill å lager bare en helt forferdelig grindelyd. Høres ut som den prøver makulere spillet. Prøver bygge meg opp motivasjon til å ringe support nå men det tar tid

Har du prøvd banke trikset? :p

 

Uansett jævlig surt, håper jeg slipper klar...

 

Du får ihvertfall ett gratis spill av MS som kompensasjon.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Før helgen er faktisk ikke så optimistisk tror jeg, hvor i landet holder du til ? Så fremt de er på lager, men da hadde du vel ikke kunne legge inn bestilling heller tror jeg.

 

Seriøst - går det så fort?

Tenkte det skulle ta ukesvis eller i verste fall en måned.

Glimrende i så fall.

Lenke til kommentar

Da var xboxen endelig i hus etter mye smertefull venting!.. og disk driven er fuckings ødelagt å nekter lese spill å lager bare en helt forferdelig grindelyd. Høres ut som den prøver makulere spillet. Prøver bygge meg opp motivasjon til å ringe support nå men det tar tid

 

Kontakt MS og de sender deg ny før du sender din tilbake, og du får et digital spill gratis som du kan spille mens du venter. Det er jo null stress :)

Lenke til kommentar

 

Kontakt MS og de sender deg ny før du sender din tilbake, og du får et digital spill gratis som du kan spille mens du venter. Det er jo null stress :)

Eneste problemet er at du må legge inn kredittkort med reservasjon på 4200kr, som du får tilbake når de har mottatt den med feil.

 

Dette for å være sikker på at du ikke bare beholder begge konsollene selv.

Lenke til kommentar

Eneste problemet er at du må legge inn kredittkort med reservasjon på 4200kr, som du får tilbake når de har mottatt den med feil.

 

Dette for å være sikker på at du ikke bare beholder begge konsollene selv.

 

Helt legitim løsning det, bør jo gå vesentlig kjappere om man er uheldig denne gangen :)

Lenke til kommentar

Yeeey kom hjem fra jobb nå nettopp og der sto skjønnasen i trappa og venta på meg :D
Heldigvis hadde noen våre hjemme når han budet kom for det med de var ute til levering i oslo og posten har fått melding om innkommende pakke var bare tull XD også i lunsj (14.00) sjekket eg også status da var den forskjøve til antatt levering onsdag men budet hadde våre å levert ann i (13.37) tiden!

 

Men men Xbox one i hus woot woot :D

Lenke til kommentar

Yeeey kom hjem fra jobb nå nettopp og der sto skjønnasen i trappa og venta på meg :D

Heldigvis hadde noen våre hjemme når han budet kom for det med de var ute til levering i oslo og posten har fått melding om innkommende pakke var bare tull XD også i lunsj (14.00) sjekket eg også status da var den forskjøve til antatt levering onsdag men budet hadde våre å levert ann i (13.37) tiden!

 

Men men Xbox one i hus woot woot :D

Den hadde du bestilt fra MS DE?

Lenke til kommentar

Stemme bestilte den rundt 19 - 20 tiden på lørdag som var :)
Sammen med en ekstra kontroller (med oppladbar batterier) og forza 5.

Fikk spillet og konsollen idag men kontrollen er de tom for virker det som! :/

 

P.s alle spill man kjøper derfra kommer på tysk! står på fakturaen forza 5 German germany only!

SÅ blir spennede å se når eg installere det ka språk det blir på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...