Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte den 18 august, men måtte legge inn ny ordre i forrige uke ettersom Visa kortet var utløpt på den forrige ordren. Derfor jeg blir litt bekymra, alt de sier når jeg ringer inn er at ''alt ser OK ut''.

 

Tysk Microsoft Store går det heller ikke an å ringe til fra Norge tydeligvis.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Ble alle trekt for Xbox One i morges rundt kl 12, eller har folk blitt trekt nå i den siste timen?

 

Og er det noen som vet når Amazon.co.uk trekker penger for spillene de skal sende? La inn bestilling i morges, men de gjorde ingen reservasjon, trakk ingen penger.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Ble alle trekt for Xbox One i morges rundt kl 12, eller har folk blitt trekt nå i den siste timen?

 

Og er det noen som vet når Amazon.co.uk trekker penger for spillene de skal sende? La inn bestilling i morges, men de gjorde ingen reservasjon, trakk ingen penger.

 

De trekkes etter når ordren ble lagt inn :)

 

Bestilte kontroll 4. November som ble trekt for en halvtime siden, og Xbox One ble trekt i dag tidlig.

 

Så det er nok din tur veldig snart :) Du måtte vel legge inn ny? Var det ikke sånn? Vet ikke hvilken dato det var men..

 

Og amazon trekker pengene da spillene blir sendt :) Altsååå, torsdag, eller onsdag om de gjør som de pleier å sende ut litt tidlig

 

 

Husk å sjekk den transaksjons siden hos MS! Er ikke alle banker som oppdaterer med en gang :)

 

Er det grønt der er det good to go!

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

 

De trekkes etter når ordren ble lagt inn :)

 

Bestilte kontroll 4. November som ble trekt for en halvtime siden, og Xbox One ble trekt i dag tidlig.

 

Så det er nok din tur veldig snart :) Du måtte vel legge inn ny? Var det ikke sånn? Vet ikke hvilken dato det var men..

 

Og amazon trekker pengene da spillene blir sendt :) Altsååå, torsdag, eller onsdag om de gjør som de pleier å sende ut litt tidlig

 

 

Husk å sjekk den transaksjons siden hos MS! Er ikke alle banker som oppdaterer med en gang :)

 

Er det grønt der er det good to go!

De ringte meg fra Sveits eller noe (faktureringsavdelinga til MS Store), og de la inn ordren manuelt for meg den 13 November. De ''kopierte'' over all informasjonen fra den tidligere ordren, og de sier at ''alt er ok'' hver gang jeg spør om status.

 

De sa det kunne ta litt lengre tid ettersom det var en ''replacement order'', men nå er det jo flere timer siden folk begynte å bli trekt for penger.

 

Bruker commerce.microsoft.com ja, og reservasjonen siden sist Onsdag da de la inn ny ordre er fortsatt gul.

Lenke til kommentar

De ringte meg fra Sveits eller noe (faktureringsavdelinga til MS Store), og de la inn ordren manuelt for meg den 13 November. De ''kopierte'' over all informasjonen fra den tidligere ordren, og de sier at ''alt er ok'' hver gang jeg spør om status.

 

De sa det kunne ta litt lengre tid ettersom det var en ''replacement order'', men nå er det jo flere timer siden folk begynte å bli trekt for penger.

 

Bruker commerce.microsoft.com ja, og reservasjonen siden sist Onsdag da de la inn ny ordre er fortsatt gul.

 

 

Okei! Skjønner at du er bekymra, men er det ikke trekt innen onsdag bør du nok kontakte de igjen

Lenke til kommentar

Ordren min dukker ikke opp på commerce.microsoft.com. Har søkt etter transactions helt tilbake til Juli å fram til nå og det eneste jeg ser der er noen microsoft points jeg hadde kjøpt i Juli. Bør jeg være bekymra?

 

Ordren ligger fortsatt inne på microsoftstore.de da så den kan jo ikke ha blitt borte.

Lenke til kommentar

Fikk også lagt inn en replacement order i forrige uke pga utgått kredittkort.

 

Statusen endret seg til grønn rundt kl 1530 i dag.

Ah, bra at det er andre i min situasjon.

 

Het din ordre også ''Xone replacement order''? Måtte du også ringe/bli ringt opp av noen med en gebrokken engelsk, for å få de til å legge inn ny ordre?

 

Bra at folk fremdeles blir trekt utover dagen, da er det enda håp.

 

Hadde også vært nyttig å vite når i forrige uke du la inn ny ordre, jeg la inn Onsdag.

 

 

 

Ordren min dukker ikke opp på commerce.microsoft.com. Har søkt etter transactions helt tilbake til Juli å fram til nå og det eneste jeg ser der er noen microsoft points jeg hadde kjøpt i Juli. Bør jeg være bekymra?

 

Ordren ligger fortsatt inne på microsoftstore.de da så den kan jo ikke ha blitt borte.

I øverst høyre hjørne velger du blant ''DE'' og ''NO'', velg NO og den burde dukke opp.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Ah, bra at det er andre i min situasjon.

 

Het din ordre også ''Xone replacement order''? Måtte du også ringe/bli ringt opp av noen med en gebrokken engelsk, for å få de til å legge inn ny ordre?

 

Bra at folk fremdeles blir trekt utover dagen, da er det enda håp.

 

Hadde også vært nyttig å vite når i forrige uke du la inn ny ordre, jeg la inn Onsdag.

 

 

 

I øverst høyre hjørne velger du blant ''DE'' og ''NO'', velg NO og den burde dukke opp.

Ah da fant jeg den. Tusen takk :) grønn status!

Lenke til kommentar

 

 

Het din ordre også ''Xone replacement order''? Måtte du også ringe/bli ringt opp av noen med en gebrokken engelsk, for å få de til å legge inn ny ordre?

 

 

Hadde også vært nyttig å vite når i forrige uke du la inn ny ordre, jeg la inn Onsdag.

 

 

 

Akkurat samme for meg ja. Fikk kontakt via chat og dem ringte meg opp. Jeg hadde lagt inn nytt kredittkort på siden, og ba han velge det som belastning. La også inn en ekstra kontroll da.

Dette var på torsdag. Så om du har gitt dem ett kort som er gyldig, så tror jeg ikke du skal være så bekymret :) Original bestilling var rundt 20. august.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...