SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Ikke skjedd noe her, begynner å bli småbekymra. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Ikke skjedd noe her, begynner å bli småbekymra. Når bestilte du den?, bestillte selv den 20.08 og alt er blitt trukket. Endret 18. november 2013 av MacBain Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Bestilte den 18 august, men måtte legge inn ny ordre i forrige uke ettersom Visa kortet var utløpt på den forrige ordren. Derfor jeg blir litt bekymra, alt de sier når jeg ringer inn er at ''alt ser OK ut''. Tysk Microsoft Store går det heller ikke an å ringe til fra Norge tydeligvis. Endret 18. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 på commerce.microsoft.com er beløpet gått fra gult til grønt i dag ikke noe på kredittkortinfoen i banken, men andre beløp fra helgen jeg har brukt har heller ikke kommet der ennå. artig om jeg får den før helgen. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Er ganske sikkre på att vi får den på lanseringsdatoen, UPS fra Nederland som de sender ifra tar kun 48 timer, m.a.o så sender de dem sikkert ikke ut før på onsdag. Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 VISA Varekjøp MSFT *MICROSOFTSTORE Reservert transaksjon 4.245,69 Trukket her også, så da er alles in ordnung recent transactions Charge Charge 11/18/2013 (€499.99) EUR Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Der ble kontrollen min trekt også! Herlig, da er alt on track til at jeg får en UPS mann på døra fredag morgen! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Ble alle trekt for Xbox One i morges rundt kl 12, eller har folk blitt trekt nå i den siste timen? Og er det noen som vet når Amazon.co.uk trekker penger for spillene de skal sende? La inn bestilling i morges, men de gjorde ingen reservasjon, trakk ingen penger. Endret 18. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Bestilte min konsoll fra Microsoft 25. August og her har det ikke blitt trekt noe enda. Cod Ghosts bestilte jeg fra amazon å det ble sendt 14. Nov. har også bestilt AC4, Ryse og ekstra controller med ladepack men de har ikke blitt sendt Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Ble alle trekt for Xbox One i morges rundt kl 12, eller har folk blitt trekt nå i den siste timen? Og er det noen som vet når Amazon.co.uk trekker penger for spillene de skal sende? La inn bestilling i morges, men de gjorde ingen reservasjon, trakk ingen penger. De trekkes etter når ordren ble lagt inn Bestilte kontroll 4. November som ble trekt for en halvtime siden, og Xbox One ble trekt i dag tidlig. Så det er nok din tur veldig snart Du måtte vel legge inn ny? Var det ikke sånn? Vet ikke hvilken dato det var men.. Og amazon trekker pengene da spillene blir sendt Altsååå, torsdag, eller onsdag om de gjør som de pleier å sende ut litt tidlig Husk å sjekk den transaksjons siden hos MS! Er ikke alle banker som oppdaterer med en gang Er det grønt der er det good to go! Endret 18. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 De trekkes etter når ordren ble lagt inn Bestilte kontroll 4. November som ble trekt for en halvtime siden, og Xbox One ble trekt i dag tidlig. Så det er nok din tur veldig snart Du måtte vel legge inn ny? Var det ikke sånn? Vet ikke hvilken dato det var men.. Og amazon trekker pengene da spillene blir sendt Altsååå, torsdag, eller onsdag om de gjør som de pleier å sende ut litt tidlig Husk å sjekk den transaksjons siden hos MS! Er ikke alle banker som oppdaterer med en gang Er det grønt der er det good to go! De ringte meg fra Sveits eller noe (faktureringsavdelinga til MS Store), og de la inn ordren manuelt for meg den 13 November. De ''kopierte'' over all informasjonen fra den tidligere ordren, og de sier at ''alt er ok'' hver gang jeg spør om status. De sa det kunne ta litt lengre tid ettersom det var en ''replacement order'', men nå er det jo flere timer siden folk begynte å bli trekt for penger. Bruker commerce.microsoft.com ja, og reservasjonen siden sist Onsdag da de la inn ny ordre er fortsatt gul. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 De ringte meg fra Sveits eller noe (faktureringsavdelinga til MS Store), og de la inn ordren manuelt for meg den 13 November. De ''kopierte'' over all informasjonen fra den tidligere ordren, og de sier at ''alt er ok'' hver gang jeg spør om status. De sa det kunne ta litt lengre tid ettersom det var en ''replacement order'', men nå er det jo flere timer siden folk begynte å bli trekt for penger. Bruker commerce.microsoft.com ja, og reservasjonen siden sist Onsdag da de la inn ny ordre er fortsatt gul. Okei! Skjønner at du er bekymra, men er det ikke trekt innen onsdag bør du nok kontakte de igjen Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Fikk også lagt inn en replacement order i forrige uke pga utgått kredittkort. Statusen endret seg til grønn rundt kl 1530 i dag. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ordren min dukker ikke opp på commerce.microsoft.com. Har søkt etter transactions helt tilbake til Juli å fram til nå og det eneste jeg ser der er noen microsoft points jeg hadde kjøpt i Juli. Bør jeg være bekymra? Ordren ligger fortsatt inne på microsoftstore.de da så den kan jo ikke ha blitt borte. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Fikk også lagt inn en replacement order i forrige uke pga utgått kredittkort. Statusen endret seg til grønn rundt kl 1530 i dag. Ah, bra at det er andre i min situasjon. Het din ordre også ''Xone replacement order''? Måtte du også ringe/bli ringt opp av noen med en gebrokken engelsk, for å få de til å legge inn ny ordre? Bra at folk fremdeles blir trekt utover dagen, da er det enda håp. Hadde også vært nyttig å vite når i forrige uke du la inn ny ordre, jeg la inn Onsdag. Ordren min dukker ikke opp på commerce.microsoft.com. Har søkt etter transactions helt tilbake til Juli å fram til nå og det eneste jeg ser der er noen microsoft points jeg hadde kjøpt i Juli. Bør jeg være bekymra? Ordren ligger fortsatt inne på microsoftstore.de da så den kan jo ikke ha blitt borte. I øverst høyre hjørne velger du blant ''DE'' og ''NO'', velg NO og den burde dukke opp. Endret 18. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ah, bra at det er andre i min situasjon. Het din ordre også ''Xone replacement order''? Måtte du også ringe/bli ringt opp av noen med en gebrokken engelsk, for å få de til å legge inn ny ordre? Bra at folk fremdeles blir trekt utover dagen, da er det enda håp. Hadde også vært nyttig å vite når i forrige uke du la inn ny ordre, jeg la inn Onsdag. I øverst høyre hjørne velger du blant ''DE'' og ''NO'', velg NO og den burde dukke opp. Ah da fant jeg den. Tusen takk grønn status! Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Het din ordre også ''Xone replacement order''? Måtte du også ringe/bli ringt opp av noen med en gebrokken engelsk, for å få de til å legge inn ny ordre? Hadde også vært nyttig å vite når i forrige uke du la inn ny ordre, jeg la inn Onsdag. Akkurat samme for meg ja. Fikk kontakt via chat og dem ringte meg opp. Jeg hadde lagt inn nytt kredittkort på siden, og ba han velge det som belastning. La også inn en ekstra kontroll da. Dette var på torsdag. Så om du har gitt dem ett kort som er gyldig, så tror jeg ikke du skal være så bekymret Original bestilling var rundt 20. august. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Ok, hvordan er statusen på ordren din? Synes det er rart at min har stått som ''Wird Bearbeidet'' istedet for ''BackOrdered'' på replacement orderen helt siden de la den inn. Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Wird bearbeidet her også. Men nå når betalingsstatus er blitt grønn tar jeg livet med ro og venter på UPS Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Fikk du email bekreftelse forresten? Eventuelt med et UPS sporingsnummer? Isåfall kan det hende den er blitt sendt allerede. Han jeg snakka med sa at vi ble trekt når konsollen ble sendt. Andre har sagt at de ikke sender før den 20, men vet jo aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå