David_1214 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen andre som opplever at lyden henger litt etter på tv? Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen andre som opplever at lyden henger litt etter på tv? Om du tenker på tv-passthrough, så ja. Bildet blir ikke korrekt, og lyden kan da oppleves feil. Har sluttet å bruke funksjonen pga det. http://www.hdtvtest.co.uk/news/xbox-50hz-201311233468.htm Lenke til kommentar
lonix Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg får ikke lov til og fike situasjonen før de har gått på en bomtur Vel nå bestemte UPS seg for og sette den på trappa mi, utem mitt samtykke Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Om du tenker på tv-passthrough, så ja. Bildet blir ikke korrekt, og lyden kan da oppleves feil. Har sluttet å bruke funksjonen pga det. http://www.hdtvtest.co.uk/news/xbox-50hz-201311233468.htm Ordna det satt bare delay på lyden på selve dekodern Nå funker det smooth her hvertfall Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Når klokken hadde posten sin sporingsgreie blitt oppdatert med noe? Har bare at de forventer en sending. Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 faen så elendig Oslo, Norway 11/25/2013 1:10 P.M. The customer was not available on the 1st attempt. A 2nd attempt will be made. i Morgen, og er fortsatt IKKE hjemme Hadde i teorien samme problemet, og jeg "visste" jeg skulle ha et problem ettersom hun jeg pratet med hos UPS idag tidlig sa sjåføren ikke hadde med seg firmatelefonen. Men jeg fikk en telefon for det rundt 13:00 og da spurte han hvor jeg var på engelsk. 1 Min senere sto han i garasjen min og sa "delivered" mens det peip i utstyret hans Så nå ligger xboxen trygt og godt i gamingbula og venter på at jeg kommer hjem (fikk tuppa kjerringa hjem fra jobb for å hente inn xboxen og lufte bikkjene) Så blir artig å teste litt ikveld. Tom. bytta PJ-Pære for anledningen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Dere som har bestilt konsollen fra tyskland nå i helgen, har dere fått noen fremgang annet enn "order will be processed/Bestellung wird bearbeitet" ? Endret 25. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ordna det satt bare delay på lyden på selve dekodern Nå funker det smooth her hvertfall Fint du løste det, men tror fremdeles du vil oppleve problemer med bildet. Jeg tåler det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Oslo, Norway 11/25/2013 10:19 A.M. Destination Scan Scheduled delivery er i morgen, by end of day. Sporingen til posten blir vel oppdatert de neste timene. Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette 25.11.2013 03:52 Så hadde min blitt sendt på torsdag, som den skulle, hadde jeg fortsatt ikke hatt den på fredag selv om dette var scheduled delivery og en hos UPS bekreftet det. Møkkaselskap. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Dere som har bestilt konsollen fra tyskland nå i helgen, har dere fått noen fremgang annet enn "order will be processed/Bestellung wird bearbeitet" ? Samme som deg siden lørdag Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Dere som har bestilt konsollen fra tyskland nå i helgen, har dere fått noen fremgang annet enn "order will be processed/Bestellung wird bearbeitet" ? Samme her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ok, regnet med det var på lager nå som de endelig gikk ann å bestille. Men så ser eg noen skriver at forventet leveringsdato blir i midten av desember om man bestillte i dag. Lenke til kommentar
RichardLarsen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg sporet pakken min fra Amazon.de på UPS sin hjemmeside før jeg gikk på jobb i dag tidlig. Da sto det at den var i Stavanger og at den var på bil, klar til levering i løpet av arbeids dagen. Jeg ringte dem for å få dette bekreftet, slik at jeg kunne organiser meg hjem tidlig fra skole. Alt var i orden, pakken var på vei. Jeg gledet meg som en unge, lenge siden jeg har gledet meg så mye til en pakke. Jeg kom meg hjem til 1100, så venter jeg i spenning. Klokka 1500 sjekker jeg UPS siden, den er oppdatert med ny informasjon, og da er den vist forsinket men på vei til Stavanger med levering i morgen. Jeg klikka verbalt totalt i noen minutter, så ringte jeg UPS, de bekreftet det som stod på sporingen og beklaget seg. Uten å ha noen særlig forklaring på hvordan dette kunne skje. Tenkte jeg skulle skrive et klage brev for å få ut frustrasjonen, men droppa det da jeg så skjemaet for klaging. Tar det heller ut her, regner med alle her skjønner hvor nedtur dette er. Nå har jeg begynt å glede meg til i morgen:) Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Av en eller annen merkelig grunn er det ingen spor av betaling for xboxen min på kontoen? Andre som har fått penger tilbake? De ble jo trekt den 21. og nå er det ingen spor av det i nettbanken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Av en eller annen merkelig grunn er det ingen spor av betaling for xboxen min på kontoen? Andre som har fått penger tilbake? De ble jo trekt den 21. og nå er det ingen spor av det i nettbanken Er helt vanlig dette, om varen ikke blir sendt innen noen få dager så kommer pengene tilbake. Dem vil så bli trekt når varen blir sendt. Ikke noe aktivitet på min bestilling enda heller.... Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Er helt vanlig dette, om varen ikke blir sendt innen noen få dager så kommer pengene tilbake. Dem vil så bli trekt når varen blir sendt. Ikke noe aktivitet på min bestilling enda heller.... Ja, men min ble sendt da. Har xboxen. Har blitt trekt og kommet tilbake allerede. Altså reservasjonen ble tatt den 18. Pengene borte fra konto, så kom de tilbake, også ble de trekt da xboxen ble sendt på torsdag, men nå er det ingen spor av de i nettbanken. Endret 25. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ja, men min ble sendt da. Har xboxen. Har blitt trekt og kommet tilbake allerede. Altså reservasjonen ble tatt den 18. Pengene borte fra konto, så kom de tilbake, også ble de trekt da xboxen ble sendt på torsdag, men nå er det ingen spor av de i nettbanken. Ah...sånn å forstå ja! Snodig....det burde jo være en log på kontoen din at pengene har gått ut.. Ville bare gitt det noen dager jeg og så evnt ta det med kundeservice til banken din. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ah...sånn å forstå ja! Snodig....det burde jo være en log på kontoen din at pengene har gått ut.. Ville bare gitt det noen dager jeg og så evnt ta det med kundeservice til banken din. Ja, får la det gå noen dagger og se Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Helt normalt når man bestiller fra MS Store tydeligvis. Penger reserveres, trekkes, kommer tilbake, trekkes igjen osv osv. Så lenge du har grønn status på commerce.microsoft.com er alt greit på din side hvertfall. Men er jo såklart lov å håpe på at de ''glemmer'' å ta seg betalt. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Helt normalt når man bestiller fra MS Store tydeligvis. Penger reserveres, trekkes, kommer tilbake, trekkes igjen osv osv. Så lenge du har grønn status på commerce.microsoft.com er alt greit på din side hvertfall. Men er jo såklart lov å håpe på at de ''glemmer'' å ta seg betalt. Haha, kan alltids håpe Neida, men liker bare å vite hvor mye jeg har på konto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå