Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faen så elendig

 

 

Oslo, Norway 11/25/2013 1:10 P.M. The customer was not available on the 1st attempt. A 2nd attempt will be made.

 

 

i Morgen, og er fortsatt IKKE hjemme

 

 

Hadde i teorien samme problemet, og jeg "visste" jeg skulle ha et problem ettersom hun jeg pratet med hos UPS idag tidlig sa sjåføren ikke hadde med seg firmatelefonen. Men jeg fikk en telefon for det rundt 13:00 og da spurte han hvor jeg var på engelsk. 1 Min senere sto han i garasjen min og sa "delivered" mens det peip i utstyret hans :)

 

Så nå ligger xboxen trygt og godt i gamingbula og venter på at jeg kommer hjem (fikk tuppa kjerringa hjem fra jobb for å hente inn xboxen og lufte bikkjene) :w00t:

 

Så blir artig å teste litt ikveld. Tom. bytta PJ-Pære for anledningen :xmas:

Lenke til kommentar

Oslo, Norway 11/25/2013 10:19 A.M.

Destination Scan

 

Scheduled delivery er i morgen, by end of day. Sporingen til posten blir vel oppdatert de neste timene.

 

Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette
25.11.2013 03:52
Så hadde min blitt sendt på torsdag, som den skulle, hadde jeg fortsatt ikke hatt den på fredag selv om dette var scheduled delivery og en hos UPS bekreftet det. Møkkaselskap.
Lenke til kommentar

Jeg sporet pakken min fra Amazon.de på UPS sin hjemmeside før jeg gikk på jobb i dag tidlig. Da sto det at den var i Stavanger og at den var på bil, klar til levering i løpet av arbeids dagen. Jeg ringte dem for å få dette bekreftet, slik at jeg kunne organiser meg hjem tidlig fra skole. Alt var i orden, pakken var på vei. Jeg gledet meg som en unge, lenge siden jeg har gledet meg så mye til en pakke.

 

Jeg kom meg hjem til 1100, så venter jeg i spenning. Klokka 1500 sjekker jeg UPS siden, den er oppdatert med ny informasjon, og da er den vist forsinket men på vei til Stavanger med levering i morgen.

 

Jeg klikka verbalt totalt i noen minutter, så ringte jeg UPS, de bekreftet det som stod på sporingen og beklaget seg. Uten å ha noen særlig forklaring på hvordan dette kunne skje. Tenkte jeg skulle skrive et klage brev for å få ut frustrasjonen, men droppa det da jeg så skjemaet for klaging. Tar det heller ut her, regner med alle her skjønner hvor nedtur dette er.

 

Nå har jeg begynt å glede meg til i morgen:)

Lenke til kommentar

Av en eller annen merkelig grunn er det ingen spor av betaling for xboxen min på kontoen? Andre som har fått penger tilbake?

 

De ble jo trekt den 21. og nå er det ingen spor av det i nettbanken

 

Er helt vanlig dette, om varen ikke blir sendt innen noen få dager så kommer pengene tilbake. Dem vil så bli trekt når varen blir sendt.

 

Ikke noe aktivitet på min bestilling enda heller.... :(

Lenke til kommentar

 

Er helt vanlig dette, om varen ikke blir sendt innen noen få dager så kommer pengene tilbake. Dem vil så bli trekt når varen blir sendt.

 

Ikke noe aktivitet på min bestilling enda heller.... :(

 

Ja, men min ble sendt da. Har xboxen. Har blitt trekt og kommet tilbake allerede. Altså reservasjonen ble tatt den 18. Pengene borte fra konto, så kom de tilbake, også ble de trekt da xboxen ble sendt på torsdag, men nå er det ingen spor av de i nettbanken.

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

 

Ja, men min ble sendt da. Har xboxen. Har blitt trekt og kommet tilbake allerede. Altså reservasjonen ble tatt den 18. Pengene borte fra konto, så kom de tilbake, også ble de trekt da xboxen ble sendt på torsdag, men nå er det ingen spor av de i nettbanken.

 

Ah...sånn å forstå ja! Snodig....det burde jo være en log på kontoen din at pengene har gått ut.. Ville bare gitt det noen dager jeg og så evnt ta det med kundeservice til banken din.

Lenke til kommentar

Helt normalt når man bestiller fra MS Store tydeligvis. Penger reserveres, trekkes, kommer tilbake, trekkes igjen osv osv.

 

Så lenge du har grønn status på commerce.microsoft.com er alt greit på din side hvertfall.

 

Men er jo såklart lov å håpe på at de ''glemmer'' å ta seg betalt.

 

Haha, kan alltids håpe :) Neida, men liker bare å vite hvor mye jeg har på konto :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...