Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)

SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakket nettopp med UPS Norge mtp. at jeg er på jobb mens de skal levere. De kan ikke endre levering (selv om den ikke er kjørt ut enda) før sjåføren får en bomtur etterpå :hmm:

Jeg spurte da om vi kunne avtale noe når han ringte meg, men hun sa at han ikke hadde med seg firmatelefonen, så jeg burde ikke forvente et anrop fra dem.

Virker litt rart det opplegget der, men dem om det :)

Så får vel konsollen i morgen tipper jeg ettersom jeg ikke er hjemme før 17:00 ca.

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med UPS Norge mtp. at jeg er på jobb mens de skal levere. De kan ikke endre levering (selv om den ikke er kjørt ut enda) før sjåføren får en bomtur etterpå :hmm:

Jeg spurte da om vi kunne avtale noe når han ringte meg, men hun sa at han ikke hadde med seg firmatelefonen, så jeg burde ikke forvente et anrop fra dem.

Virker litt rart det opplegget der, men dem om det :)

Så får vel konsollen i morgen tipper jeg ettersom jeg ikke er hjemme før 17:00 ca.

De leverer helt til klokke 19:00 :)

Noen som har fått telefon av UPS i Oslo området enda?

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Ikke fått noe telefon eller sms av UPS enda. Forrige gang fikk jeg en tekstmeldinga halv 10, men da var det liten levering. Mulig at sjåføren ikke har telefon heller hos meg. Jeg bor kort unna Oslo, så sjåføren burde ha en telefon siden det sikkert er en del bygninger i Oslo han ikke kommer inn i uten kontakt muligens.

Lenke til kommentar

Ikke fått noe telefon eller sms av UPS enda. Forrige gang fikk jeg en tekstmeldinga halv 10, men da var det liten levering. Mulig at sjåføren ikke har telefon heller hos meg. Jeg bor kort unna Oslo, så sjåføren burde ha en telefon siden det sikkert er en del bygninger i Oslo han ikke kommer inn i uten kontakt muligens.

Enig, litt plagsomt. Føler jeg titter ut av vinduet hele tiden, haha. Kan bli en lang dag om han ikke kommer før tre-fire

Kom kvart på elleve forrige gang. Så blir vel no av det samme nå

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...