Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)

SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Hehe, UPS sporingen opplyser nå om en "Excpetion" og dette med commercial invoice missing igjen og at den fortsatt er i Eindhoven.

Ble sendt fra Eindhoven fredag kveld, ankom i Köln om natten og forlot Köln cirka 10.30 lørdags morgen. Elsker rotet.

Er det noen andre som har fått registrert noe etter Departure Scan i Köln?

Niks, den er nok i sverige nå, bare ikke scannet enda. UPS sa at den kommer til å være i sverige til søndagskvelden så shipper de til Norge hvor de sorterer og kjører ut pakkene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Posten's sporing har ingen estimert leveringsdato for meg.

Eg ringte inn til posten på Fredag. De regnet med at den ble levert på Mandag siden bedriftspakke skal leveres til de fleste steder neste dag innen kl 16. Står også på bring.no at den skal leveres Mandag 25.11.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Eg ringte inn til posten på Fredag. De regnet med at den ble levert på Mandag siden bedriftspakke skal leveres til de fleste steder neste dag innen kl 16. Står også på bring.no at den skal leveres Mandag 25.11.

Hvor på Bring.no ser du at den leveres Mandag? Når du sporer pakken? Brukt å få opp estimert leveringstid før, men ikke på denne sporingen.

Lenke til kommentar

Nope, departure scan Köln 10.16 i går er det siste. Traileren er blitt kapret. Forventer Malmø rundt klokken 22 og en helvetes fart til Bergen etter det.

Kontrolle og spillene mine sist var i Malmø klokken fire på natta hvertfall. Så de sorterer forbanna raskt da containeren ankommer Norge.

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...