lonix Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Min er ikke sendt fra AmazonDE enda, Shipping Soon Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hva var spesielt med Day One-edition igjen, utenom at det står den teksten på det? Gratis Fifa 14, og Day One Achievement Lenke til kommentar
lonix Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hva var spesielt med Day One-edition igjen, utenom at det står den teksten på det? Gratis Fifa eller forza + or archivment Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Ok, da er det den jeg får. Fifa 13 er vel på nedlasting-kode? Isåfall gir jeg det til en kompis i UK som er større fan. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Fifa 14 koden ga jeg til han som kjøpte min xone for meg spiller aldri fifa og han kan gjøre hva han vill med den han har vel alrerede en selv Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 UPS ringte - de er her mellom kl 13-15 Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) UPS ringte - de er her mellom kl 13-15 Herlig grattis Endret 22. november 2013 av samco Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Her er det nok ikke noe form for UPS gitt. Det var ett firma som leverte for dem, men posten har tatt over det. Men om det hadde vært noe UPS hadde det måttet gått med kjøretøy nord uansett. Ikke tro det går fly opp nei. Ikke noe stress for min del. Er bare systemet som er meget irriterende, så lenge mann ikke bor i Oslo gryta. Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Gratulerer med dagen da, folkens! Forventer skrytebilder fra dere heldiggriser som får Xbox'en i dag! ^_^ Føler litt sjalusi med tanke på at dere får kose dere ei HEL helg før jeg får den! Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Der kom Kontrolleren, Dead Rising 3, AC: Black Flag, Forza 5, og Ghosts men ingen xbox one... æææsj Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Oslo, Norway 22.11.2013 07:51 Ute for levering Når den skal over 50 mil lenger nord, hva betyr egentlig dette? Har de overlevert den til Posten, eller kjører de selv helt fra Oslo med den? Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hu sa hvertfall at den kom på mandag.. Og xbox´en sendes jo fra Eindhoven i Nederland, ikke Tyskland Men vet ikke om hu så det samme som meg da du brukte sporingsnummeret... For hu bare "Åjaa, ser den har hengt seg opp. Da kommer den mandag" Hvor ser du fly informasjonen egentlig? Jeg jobber med flyfrakt, så jeg vet en god del avganger Har også god kontakt med de som er agenten til UPS i Norge, men det hjelper lite denne sammenheng Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Der kom Kontrolleren, Dead Rising 3, AC: Black Flag, Forza 5, og Ghosts men ingen xbox one... æææsj Ups.... jeg forventer to leveranser i dag, Forza 5 fra Amazon UK, og Xbox One fra Tyskland/Nederland. Sist jeg fikk spill fra Amazon ringte de ikke, bare la det i postkassa. Så når de ringer og avtaler tid i dag så er det vel forhåpentligvis fordi de har en større pakke de ikke kan legge i postkassa... OG - den er jo "ute på levering" i følge siden deres. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hvis noen får et svar fra Microsoft på når og hvordan de skal fikse "The commercial invoice is missing and is required for export.", så må dere gjerne dele her. 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Beste måten er å ringe Tysk eller Engelsk support og spørre de der. Kunnskapsnivået til de som sitter på chatten er jo minimalt. Jeg kan VEDDE på at når du spør de på LiveChat så får du som svar: ''Don't worry you will recieve the Xbox One on launch''. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Jeg jobber med flyfrakt, så jeg vet en god del avganger Har også god kontakt med de som er agenten til UPS i Norge, men det hjelper lite denne sammenheng Ja, jeg har mast lenge nå, De sa at neste fly går i kveld og er i sverige i morgen. Kjører videre derfra til Norge søndagskveld. De hadde ikke ressurser til å hente pakken min inne i containern og sende med passasjer fly eller annet fly med henting på gardermoen. Kanskje du kan hjelpe meg meg med å få boksen av gårde idag så jeg kan hente den på gardermoen i morgen? Endret 22. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Faen, det er posten som frakter den fra Oslo og hit. Med Bedriftspakke Flerkolli. ''Leveres til de fleste steder innen kl 16 neste dag''. Tviler litt på at jeg har den i morgen, men. Lenke til kommentar
karlif Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Yes da har den kommet! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå