Booz Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Tror de fleste burde sjekke Xbox One pakken sin. Min rakk ikke det første flyet så må vente på neste, men får den fortsatt den 22. i og med at den tar neste fly. FJO! Hvor klarer du å spore så detaljert? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Hvor fant du den infoen? Min siste status er: Eindhoven, Netherlands 21.11.2013 22:30 Avreiseskanning Da rakk din det Samme som kontrollen min Men xbox´en har denne: Eindhoven, Netherlands 21.11.2013 23:42 Shipment released too late for scheduled aircraft or truck departure Regner med at det går flere fly i løpet av natta. Er jo en 1,5 times flytur bare så Endret 21. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Hvor flyr de til egentlig? Rett til Norge? Er jo mange flyplasser å lande på, og om de lander i Trondheim har jeg den i morgen. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 For cirka en halvtime ble ups scoringen oppdatert med at commercial invoice mangler og denne kreves for eksport. Noen andre? Åje helvete dette vil ta tid Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Har ikke det noe med VAT (norsk merverdiavgift) å gjøre? Mener å huske at jeg ringte inn og hørte om ordren min engang, og fikk fortalt at det har vært folk inne og oppdatert et eller annet med VAT dokumenter å gjøre. EDIT: http://www.ups.com/content/ca/en/resources/ship/packaging/docs/export/comm_invoice.html Og enda en: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080908133050AAoif4m Har visst noe med norske tollavgifter å gjøre ja. Endret 21. november 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hvor flyr de til egentlig? Rett til Norge? Er jo mange flyplasser å lande på, og om de lander i Trondheim har jeg den i morgen. De har vel flere fly som går til hvert enkelt land vel? I og med at de leverer så himla raskt over hele verden Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jammen hvorfor i svarte helvete har ikke MS inkludert dette? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Synes det er rart bare, har de egentlig UPS kontorer nord for Oslo? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Jammen hvorfor i svarte helvete har ikke MS inkludert dette? Kan vel ha skjedd noe feil.. Jævlig kjedelig Nå er expected delivery på deg nå da? Endret 21. november 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Jammen hvorfor i svarte helvete har ikke MS inkludert dette? Det skal være inkludert, kan være en error. Sjekk igjen i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ups-airlines-ups Her har dere kart med live flighter med ups fly, oppdaterer dere så fort jeg ser ett som har kursen mot norge, viss jeg klarer å holde meg våken Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 http://www.flightradar24.com/data/airplanes/ups-airlines-ups Her har dere kart med live flighter med ups fly, oppdaterer dere så fort jeg ser ett som har kursen mot norge, viss jeg klarer å holde meg våken hahah, håper den kun viser fly som er i lufta? Ellers det jammen ikke mange UPS fly i europa Lenke til kommentar
Booz Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 hahah, håper den kun viser fly som er i lufta? Ellers det jammen ikke mange UPS fly i europa Skal kun være fly som er i lufta ja Er jo også mulig at UPS samerbeider med andre selskap, vi får vente å se. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 På forventet levering står det bare EXCEPTION. Noen som kan finne noe nummer jeg kan ringe? Er på byn.... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 WTF The commercial invoice is missing and is required for export Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Rart når jeg var på jobb mens ups ringte meg med en pakke så spurte jeg om han kunne levere den i en post i butikk. Men nei fordi de var deres konkurrenter. Og det gikk ikke. Men jeg gikk god for at naboen kunne ta den i mot. Det var ikke noe problem her, ihvertfall. Det var hans forslag å levere den på Posten. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 På forventet levering står det bare EXCEPTION. Noen som kan finne noe nummer jeg kan ringe? Er på byn.... Står det ikke noen forventet leveringsdato? Og står det noe slikt som ''I transitt: I rute'' med et grønt felt? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Står det ikke noen forventet leveringsdato? Og står det noe slikt som ''I transitt: I rute'' med et grønt felt? Min er gul med "unntak" men den har fortsatt levering iløpet av morgendagen Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Står exception over hele feltet. Og nede står det med invoice. Forlater ikke Eindhoven før MS kommer med invoicen, tolker jeg det Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 MS STORE YOU HAD ONE JOB TO DO! Jaja. Uansett ikke krise om jeg får konsollen på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå