Raul07 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Eg vet ikke hva som skjer. Virker merkelig hele opplegget. Han skrev også at det var lsngt til Norge når eg lurte på leveringstider. Men denne Markus kan man ikke helt stole på. Alltid snakket med han og det er ike lett å få noe utav han Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 På Xbox forumet har folk snakka med support, og de fikk beskjed om at de fikk sendt i dag, men sendingsbekreftelse kunne bli sendt så sent som i morgen. Tror det var MS Store UK, men burde vel gjelde overalt. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Tipper folk kommer til å få mail bekreftelser ut over hele natta Hehe, er dette en ønsketenkning? Gjør so meg. Forvent det verste, da blir det lettere å svelge når boksen ikke kommer før Neste år... Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 På Xbox forumet har folk snakka med support, og de fikk beskjed om at de fikk sendt i dag, men sendingsbekreftelse kunne bli sendt så sent som i morgen. Tror det var MS Store UK, men burde vel gjelde overalt. Jepp, hele europa får xboxer fra lagerene i nederland Hehe, er dette en ønsketenkning? Gjør so meg. Forvent det verste, da blir det lettere å svelge når boksen ikke kommer før Neste år... Du ass. Så negativ kan man ikke være! Den kommer nok i morgen! Jeg tror og håper det beste Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Litt Offtopic men spillene eg bestilte er allerede sendt og betalt fra Amazon. Iallefall en ting som går som planlagt. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Får ikke opp noen spesifikk sporing fra Amazon enda, fortsatt ''Shipping label has been created''. Men spillene dukker vel opp rundt samme tid som konsollen. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Får ikke opp noen spesifikk sporing fra Amazon enda, fortsatt ''Shipping label has been created''. Men spillene dukker vel opp rundt samme tid som konsollen. Mine er "In transit" så regner med at de er her i morgen sammen med boksen! Har ikke fått noen leveringsbekreftelse på kontrollen enda... men det haster ikke Lenke til kommentar
hatu Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Min Xbox er også "in transit": Scheduled Delivery Updated To: Friday, 11/22/2013, By End of Day Xbox'en ble sist scannet i Eindhoven, Netherlands 11/21/2013 5:37 P.M. Endret 21. november 2013 av hatu Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Så var ihvertfall Dead Rising og Forza sendt fra Amazon.co.uk Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 På Xbox forumet har folk snakka med support, og de fikk beskjed om at de fikk sendt i dag, men sendingsbekreftelse kunne bli sendt så sent som i morgen. Tror det var MS Store UK, men burde vel gjelde overalt. Har du link? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Da var min også sendt . Lenke til kommentar
oleliien Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Scheduled Delivery monday 25.11.13, så da var jo den saken grei.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Tor det er mange som kommer til å bli skuffet om de ikke får konsollen i morgen. Er eg den eneste aktive her som ikke har fått en mail og fått beskjed at konsollen ikke sendes før neste uke? Dette er enda et mysterium for min. Nå handler det med om prinsipp enn noe annet. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har heller ikke motatt noe som helst av emailer Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Ikke noe nytt mtp. min heller. Bestilte den 22/08, men får 2 stk. Har kjøpt en til en kompis som ikke kunne kjøpe pga. dårlig råd så tenkte å overraske han med en konsoll og noen spill...Kjedelig å måtte utsette den overraskelsen pga. MS Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Tor det er mange som kommer til å bli skuffet om de ikke får konsollen i morgen. Er eg den eneste aktive her som ikke har fått en mail og fått beskjed at konsollen ikke sendes før neste uke? Dette er enda et mysterium for min. Nå handler det med om prinsipp enn noe annet. Er jo tull det du fikk som svar! Om de ikke hadde sendt idag, så hadde de i det minste sendt de i morgen... Neste uke? neeeeeeeh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 ikke en kamerat heller som bestillte før meg. 16.08 men min er in transit til imorgen, men har ingen spill haha så hvsi jeg ikke får kjøpt noe på xbox live har jeg en svart boks å se på Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 ikke en kamerat heller som bestillte før meg. 16.08 men min er in transit til imorgen, men har ingen spill haha så hvsi jeg ikke får kjøpt noe på xbox live har jeg en svart boks å se på Fifa følger med mister Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 liker ikke fifa, hater fotball Lenke til kommentar
hatu Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Men å få Xbox'en i hus er det minste av problemene. Den store utfordringen er hvordan jeg skal forklare kona at jeg kommer drassende med nok en stor boks som må stå i stua.. Og at hun ikke får sett Trinny og Susannah fordi det kolliderer med Battlefield. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå