Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)

SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Xbox forumet har folk snakka med support, og de fikk beskjed om at de fikk sendt i dag, men sendingsbekreftelse kunne bli sendt så sent som i morgen.

Tror det var MS Store UK, men burde vel gjelde overalt.

Jepp, hele europa får xboxer fra lagerene i nederland :)

Hehe, er dette en ønsketenkning? Gjør so meg. Forvent det verste, da blir det lettere å svelge når boksen ikke kommer før Neste år...

Du ass. Så negativ kan man ikke være! Den kommer nok i morgen! Jeg tror og håper det beste :)

Lenke til kommentar

Får ikke opp noen spesifikk sporing fra Amazon enda, fortsatt ''Shipping label has been created''.

Men spillene dukker vel opp rundt samme tid som konsollen.

Mine er "In transit" så regner med at de er her i morgen sammen med boksen!

Har ikke fått noen leveringsbekreftelse på kontrollen enda... men det haster ikke

Lenke til kommentar

Tor det er mange som kommer til å bli skuffet om de ikke får konsollen i morgen. Er eg den eneste aktive her som ikke har fått en mail og fått beskjed at konsollen ikke sendes før neste uke? Dette er enda et mysterium for min. Nå handler det med om prinsipp enn noe annet.

Lenke til kommentar

Tor det er mange som kommer til å bli skuffet om de ikke får konsollen i morgen. Er eg den eneste aktive her som ikke har fått en mail og fått beskjed at konsollen ikke sendes før neste uke? Dette er enda et mysterium for min. Nå handler det med om prinsipp enn noe annet.

Er jo tull det du fikk som svar! Om de ikke hadde sendt idag, så hadde de i det minste sendt de i morgen...

Neste uke? neeeeeeeh

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ikke en kamerat heller som bestillte før meg.

16.08

men min er in transit til imorgen, men har ingen spill haha så hvsi jeg ikke får kjøpt noe på xbox live har jeg en svart boks å se på

Lenke til kommentar

Men å få Xbox'en i hus er det minste av problemene. Den store utfordringen er hvordan jeg skal forklare kona at jeg kommer drassende med nok en stor boks som må stå i stua..

Og at hun ikke får sett Trinny og Susannah fordi det kolliderer med Battlefield.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...