Enhjørningen Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) .... Endret 17. juni 2018 av MariusiNorge Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Faren min har i mange år spilt på et lag hvor de taper 99,99% av alle kampene, det gjør tydeligvis ikke en drit for de koser seg ^^ Rykket for ikke så lenge siden opp i 5.div, men det kun fordi 6.div ble lagt ned i området! Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av MariusiNorge Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hva med å finne deg et lag som ikke bare er fokusert på å vinne men å ha det kjekt sammen. Går som regel fint hvis det er et lag litt ned i divisjonene. Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av MariusiNorge Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er og har heller ikke veldig stor kjennskap til lag i Bergen. Men se etter noe i sjette eller syvende div. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Typiske lag som Åsane, Fyllingsdalen tror jeg er et dårlig valg. Ikke sikker på Arna-Bjørnar. evt kan du sjekke fotball.no med lag som er i Bergen. Finne nummer til lagleder og høre med han. Fleste lag har nå ferie ettersom sesongen er ferdig, men kan være at noen kanskje har innendørs trneinger som du kan bli med på? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jobber du? studerer du? Jeg er også en som måtte slutte ufrivillig en gang i tiden, blei for lite folk på laget jeg opprinnelig spilte på, og hadde små muligheter å komme inn på nytt lag. Når jeg studerte på universitetet var vi mange som var interessert i å få igang noen treninger, dette klarte vi med et nødskrik, men var liten interesse for dette. Men mulighetene er der, er det mange nok kan dere lage en linjeforening, og drive fotballen derifra slik at dere kan ordne støtte til leie av hall via linjeforeningen. Eller dersom du kommer i en jobb der interessen for fotball er stor, kan dere gå ilag og lage et bedriftslag. Jeg spiller nå på et bedriftslag og vi kommer til å spille i bedriftsligaen i år Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 (endret) .. Endret 17. juni 2018 av MariusiNorge Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ta deg en ringerunde som du skriver, og gå på noen treninger rundt omkring. Det er i denne tiden lag har såkalte åpne treninger, hvor nye spiller kan få prøve seg før den nye sesongen tas fatt . Så det er bare å hive seg rundt nå. Håper det ordner seg for deg! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hvor i Bergen bor du? Det er mange lang som passer for deg, der dem ikke er så serriøse. I Fana og Ytrebygda er det mange lag å velge imellom. Fana har 4-5 lag i junior alder og jeg er sikker på at noen av de mindre seriøse lagene passer godt for deg, dersom du ikke ønsker å ta det så veldig seriøst. Det samme gjelder vel også Gneist, som har en god del med lag. Smørås er også en flott klubb. Jeg tror dem har 2 junior lag. Der begge lagene satser men 2. laget er mer for dem som bare ønsker å spille fotball for å ha noe å gjøre på og det er ikke like seriøst der. Du har jo Kringlebotn, Kalandseid og Minde også, men jeg vet ikke så veldig mye om dem for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå