Lisbeth Grendal Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Svev Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei, Lisbeth. .... Og det gjorde du så bra at jeg tviler på om noen tør å stå fram og si: "Det kunne JEG gjort bedre" ! Det ser ut som måker "står stille" i lufta, men de er i konstant bevegelse ! Imponerende bra, Lisbeth ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Den er flott den Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Perfekt svevende diagonal - flott !! Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dette kan en kalle det magiske sveivet, Lisbeth, og som endre med en alle tiders fangst. The magic at work at your fingertips! Mvh, Jon Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Hei, Lisbeth. .... Og det gjorde du så bra at jeg tviler på om noen tør å stå fram og si: "Det kunne JEG gjort bedre" ! Det ser ut som måker "står stille" i lufta, men de er i konstant bevegelse ! Imponerende bra, Lisbeth ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert, og takk for nok en hyggelig kommentar. Etter "usannsynlig" mange mislykkede forsøk, trodde jeg ikke at jeg skulle få til et eneste brukbart fluktbilde. Men jammen så ble det noen som ikke ble så aller verst lell Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Den er flott den Lisbeth. Hei Kai Petter, og tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg ble litt kry av denne, når sant skal sies Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Perfekt svevende diagonal - flott !! Tusen takk Torhild, for hyggelig kommentar. Ja, denne gangen havnet jammen fuglen på brikka:D Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Dette kan en kalle det magiske sveivet, Lisbeth, og som endre med en alle tiders fangst. The magic at work at your fingertips! Mvh, Jon Hei Jon, og tusen takk for hyggelig kommentar Ja, denne gangen fikk jeg "lønn for sveivet " Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Flott svevende måke God søndag !!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Flott svevende måke God søndag !!!! Med hilsen Leif Tusen takk Leif Med hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg