Hazelhart Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Altså, når jeg logger inn på PSN på PS4 med samme ID som jeg bruker på PS3, vil alle pokalene fra PS3 vises på PS4-brukerkontoen min? Endret 16. november 2013 av Hazelhart Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ja. Både PS3 og PS Vita vil vises, siden det er samme konto. Akkurat som PS Vita trophies vises på PS3 nå. Lenke til kommentar
Lindo94 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei:-) Lurer på om min Sub-konto vil bli master-konto om jeg bruker den til å logge på med på PS4? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hei:-) Lurer på om min Sub-konto vil bli master-konto om jeg bruker den til å logge på med på PS4? Nei, sony har ikke greid å finne en løsning for å gjøre sub-kontoer til master-kontoer, på tross av at det har vært et problem for mange av oss siden PS3 kom. http://www.joystiq.com/2013/11/12/psn-adult-age-users-can-now-transition-to-master-accounts/ Men det kan virke som om det er noe på gang der, selv om de ikke har sagt noe offisielt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå