NinjaVal Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Dette nye designet på gamer.no er utrolig irriterendes, da veldig mange har muspeker midt på skjermen og scroller med scrollhjulet. Når man da kommer ned til "siste skjermbilder" og "siste podkaster", så funker dette veldig dårlig. Mulig det er jeg som må endre hvordan jeg surfer nettsider, men det her er bare irriterendes. Endret 16. november 2013 av NinjaVal 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 bare å scrolle det til kommer i bunn av de listene Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei Takk for tilbakemeldingen. Jeg er delvis enig med deg. Vi diskuterte dette en del internt før lansering, og det var flere som mente det samme som deg. Litt av grunnen til at vi valgte denne løsningen er fordi scrolling fungerer mye bedre på enheter med touch-skjerm enn det gjør med for eksempel knapper. Vi bestemte oss for å la det være sånn og så vurdere å endre hvis vi fikk tilbakemeldinger på at det fungerte dårlig. Vi skal ta en ny vurdering om dette bør endres eller ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 hvor mange er innom med en touch enhet kontra gamle musehjulet egentlig? Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det er veldig mange som besøker Gamer.no fra mobil :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå