Tomle Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei! Skal bestille en firewire kabel på nettet og har blitt litt usikker på hva slags kabel jeg trenger. Er det en kabel type 4/6 pin? Har ikke manualer eller kamera i nærheten. Jeg antar at det kun er mulig å streame til PC via firewire og ikke USB? Det er kun USB1.1 i kameraet, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ganske sikker på at det er 4/6... uten å være heelt sikker. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Liten plugg i kameraet. Standardkabelen som fulgte med mitt firewirekort fungerer brillefint. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Firewire kabel er som regel 4 pin i kamera og 6 pin på kortet. USB 1 kan man ikke kjøre film gjennom. Dette er kun for overføring av bilder. USB 2.0 er for film. 5.5MB/s. Om man får USB2.0 i de helt nyeste kameraene er jeg usikker på, men det kommer sikkert snart:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå