FB.563505929 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Edderkopp i Amazonas Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei, Thomas Eltervåg. Denne har jeg aldri sett bilde av tidligere ! Vet du noe om den ... ? Navn ...? Størrelse ... ? Giftighet ... ? Vet du ikke det, gjør det ingen ting, - det er bildet som teller ! Og motivet er dekorativt, og i mine øyne mer spennende enn vakkert ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
FB.563505929 Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Hei Albert Jeg har forsøkt å finne navn på denne lille edderkoppen men uten hell:( Men har ikke gitt opp enda:) Det satt 2-3 slike edderkopper tilsammen på en trestamme. Jeg likte måten edderkoppen sto på i nettet sitt og jeg hadde mulighet til å komme tett innpå for noen bra bilder. Jeg likte godt komposisjonen i bildet men jeg ser at jeg kanskje kunne hatt et par knepp opp på blenderen for å få frem mer av bena. Og med skikkelig macro blitz så ville jeg nok fått frem litt mer av "ansiktet" til edderkoppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg