Akrabra Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Tror jeg fikk slutten spoilet for meg. Jævla Bethesda Fallout 4 forum. Ikke ofte jeg banner, men et eller annet jævla troll sendte rundt private beskjeder osv der. Leste dessverre hva som var skrevet. Jaja, godt å se at folk liker spillet ihvertfall Du får trøste deg med at det er reisen som er viktigst, ikke målet. Du har et godt poeng, og jeg gleder meg til reisen fortsatt Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) @Villfaren Jepp, tenk alt man kan lære av filmer. Hacke seg inn på myndighetenes nettverk og spore IP-adresser i real-time med flott grafikk, gjerne på store skjermer er jo ingen kunst Men for å si noe helt annet, så må jeg skaffe meg en gammel Android-telefon å ha i Pip-Boyen. Jeg har iPhone 4S-en i bilen, og den er egentlig litt liten inni Pip-Boyen- Endret 7. november 2015 av PL610 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 @Villfaren Jepp, tenk alt man kan lære av filmer. Hacke seg inn på myndighetenes nettverk og spore IP-adresser i real-time med flott grafikk, gjerne på store skjermer er jo ingen kunst Men for å si noe helt annet, så må jeg skaffe meg en gammel Android-telefon å ha i Pip-Boyen. Jeg har iPhone 4S-en i bilen, og den er egentlig litt liten inni Pip-Boyen- Mhm, you've been hacked! Sjekk eposten din ? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Livredd for spoilere, og eg får ikkje prøvd det før om flere uker! Så eg prøver å unngå denne posten, de fleste forum osv, men er vanskelig! Lenke til kommentar
Rungne Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Fikk spillet idag og må si jeg er storfornøyd med det så langt eneste som irriterer meg sykt er at våpena forsvinner når du holstrer dem håper dette blir fikset i en patch Lenke til kommentar
Rungne Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ja altså at pistolen ikke er synlig på hofta og riflene ikke er synlig på ryggen Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Er dette den offesiele fallout tråden eller vil det bli opprettet en ny tråd når spillet kommer ut? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Er dette den offesiele fallout tråden eller vil det bli opprettet en ny tråd når spillet kommer ut? 98 sider før relese, hehe klart dette er den offisielle tråden Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Hadde det ikke vert greit med en offesiel tråd etter at spillet kommer offesielt ut? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 (endret) La det inn på førstesiden, men skriver det her og. Når dere diskuterer quests osv, legg alt sånt under spoiler. Endret 7. november 2015 av aBaDmAn91 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Nesten så alt i denne tråden i utgangspunktet skulle vært under spoilertag, og så fikk man heller plukke ut manuelt det som ikke hørte hjemme der. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 @Villfaren Jepp, tenk alt man kan lære av filmer. Hacke seg inn på myndighetenes nettverk og spore IP-adresser i real-time med flott grafikk, gjerne på store skjermer er jo ingen kunst Enda lettere når man er to. 2 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 @Villfaren Jepp, tenk alt man kan lære av filmer. Hacke seg inn på myndighetenes nettverk og spore IP-adresser i real-time med flott grafikk, gjerne på store skjermer er jo ingen kunst Enda lettere når man er to. Jaja, funka fett å plugge ut skjermen 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Haha, Fallout 4 er tydeligvis ikke helt bugfritt. Fant en rimelig kjekk bug. Kom til en søppelplass der de dumper roboter, og så en svær robot som heldigvis var avslått. Terminalen inne i huset ved siden av gav klar advarsel om å IKKE starte den... så det gjorde jeg jo selvsagt. Runde en: Roboten aktiverte seg selv, men sto helt i ro. Jeg plaffet løs med alt jeg hadde helt til den var ødelagt, men ble drept i eksplosjonen etterpå. En rask auto-load etterpå, og roboten var borte. Jeg prøvde å aktivere den, men da ble den sprengt (?). Tok derfor en quickload, men neida. Ingen robot her. Prøvde å aktiver den, og da ble den sprengt - igjen. Men jeg kunne fortsatt loote alt den hadde. Sparte mye ammo der, for å si det sånn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Fikk ikke Fallout 4 i dag, men hva er riktig dato da Fallout 4 kommer ut, Jeg ser på forumet her att det er 6.11 men i en Fallout 4 reklame på tv att det er 10.11 da, hva er riktig dato dere?. 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Tirsdag 10. Det er bare at noen butikker sender ut tidlig for å være helt sikker på at folk får spillet i tide, så noen får spilt tidligere enn oss andre ( merk at dette kun gjelder konsoll versjonene da Fallout 4 på PC er steamwork og dermed låst fram til tirsdag kl. 00:01eller hvis klokken påå steam er til å stole på kl. 2)) Endret 7. november 2015 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Tirsdag 10. Det er bare at noen butikker sender ut tidlig for å være helt sikker på at folk får spillet i tide, så noen får spilt tidligere enn oss andre ( merk at dette kun gjelder konsoll versjonene da Fallout 4 på PC er steamwork og dermed låst fram til tirsdag kl. 00:01eller hvis klokken påå steam er til å stole på kl. 2)) Takk Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Første anmeldelse? Den viser bare i Google cache siden den brøt embargoen, og måtte fjernes (muligens litt små-spoilers): http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://www.ibtimes.com/fallout-4-review-dangers-hype-video-2174132&strip=0&vwsrc=0 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Leste den igår kveld. Veldig dårlig skrevet anmeldelse å får inntrykk av at han ikke har spilt mer enn 20 timer eller noe. Virker ikke til og være seriøst ihvertfall. Tipper ikke han får anmelder kopi av Bethesda igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå