Akrabra Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Noen som vet hvor i Norge Gamezone har lageret sitt? Bor i Bergen, men er litt i tvil om de klarer å få det sendt hit til lørdag om det sendes i dag. Står forsåvidt ennå bare plukkliste på min ordre Hadde passet utmerket å fått spilt litt i helgen. Gamezone sitt lager er i Kristiansand og den eneste butikken de har er der også. Fantastisk spillbutikk, ta en tur innom en gang hvis du er på Sørlandet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Takker! Den Anthology pakken så interessant ut. Fåes den uten mini-Nuke? Kun med Mini-Nuke. Jeg har en ekstra utgave her hjemme hvis du er interessert Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) fallout 4 live stream: http://www.twitch.tv/atobiz ps4 Edit: han ble banna på twitch Endret 6. november 2015 av Leffi78 2 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 De er kjappe! yup, men spillet så bra ut på ps4 så gleder meg til imårå Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Da ble Fallout 4 sendt fra gamezone. 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Regner med at vi som får det til pc før den 10. fortsatt må vente? Lenke til kommentar
ST1ANN Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Regner med at vi som får det til pc før den 10. fortsatt må vente? Ser slik ut. Står at det krever internett for aktivering bakpå mitt cover iallefall. Men har ikke testet å installere det fra disk uten internettilkobling enda. New Zealand har release 12 timer før Norge, så du kan nok aktivere på mandag ved å bruke VPN :-) 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Vet at om du bruker VPN i sammenheng med Steam for å kjøpe spill i f.eks Russland hvor prisen på spill er lavere, så banner de deg. Aner ikke hvor strenge de er mot VPNbruk for aktivering av spill. Endret 6. november 2015 av Nlklas Lenke til kommentar
ST1ANN Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Vet at om du bruker VPN i sammenheng med Steam for å kjøpe spill i f.eks Russland hvor prisen på spill er lavere, så banner de deg. Aner ikke hvor strenge de er mot VPNbruk for aktivering av spill. Ja, har lest det samme. Men har ikke vært borti at dette gjelder aktivering av spill i annen tidssone. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Bare brukt VPN en gang og det var på Origin med Dragon Age Inquisition. Har ikke skjedd noe negativt med spillet mitt i ettertid pga det, eller brukerkontoen min. Men jeg risikerer det ikke med et spill som Fallout 4. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Fy faen å bra er fikk idag thx gamezone Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Fortsatt ingen som har fått noe brevpost fra elkjøp/lefdal? Jeg fikk mitt eksemplar idag. Bestilte på elkjøp. Min Pip Boy Edition kommer i morra, også jeg bestilte fra elkjøp Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg har fortsatt et par Pip Boy til PS4 til overs i Sarpsborg, send meg en PM om du kunne tenke deg å spille i kveld - i morgen blir de returnert til butikken om ingen andre vil ha de Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Fikk sendingsbekreftelse av Gamezone klokka 11 i dag, Pip Boy PS4, men står nå forventet levering den 9., altså mandag. Bor i Oslo. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Fikk sendingsbekreftelse av Gamezone klokka 11 i dag, Pip Boy PS4, men står nå forventet levering den 9., altså mandag. Bor i Oslo. Jeg hadde forventet levering i morgen, men var klar til henting i dag! Bor helt vest i landet. Mulig du får i morgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Fikk sendingsbekreftelse av Gamezone klokka 11 i dag, Pip Boy PS4, men står nå forventet levering den 9., altså mandag. Bor i Oslo. Det skyldes at det sendes som pakke, og er derfor innom flere postmottak på veien. Men om det ble sendt tidlig nok kan du ha flaks og få den i morgen, Tok bare et døgn fra elkjøp sendte den til jeg faktisk hentet den på postkontoret i dag. Men over til noe annet, har vært på spillexpo i dag. Og det var skuffende greier. Så de reklamerte med Bethesda blant utstilerne, men eneste Bethesda relatert på messa var ymse t-skjorte utsalg, og en stor FO figur i inngangen til MS sin booth. Ingen av de som jobbet på gulvet viste at det var reklamert med de engang.. Og MS hadde med seg en!!!! elite kontroll som av alle ting var låst inne i glassmonter... Etter 10min med masing fikk jeg de til åpne glasset og ta den ut så jeg i det minste fikk kjenne på den. Og Sony som reklamerte med project morphues hadde ingen med i dag, kom kanskje en i morgen. Og CoD boothen var jo full av tiåringer som sto og spilte. Det positive var hos MS var det liten kø, for strømmen deres gikk stadig vekk.... Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Hvor gammel var man da man fikk en Pip-Boy av faren sin i Fallout 3, egentlig? 6 år? I såfall var den nok rimelig svær på armen til den lille ungen, i og med at den er diger på armen min og greier Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Du er 10 i Fallout 3 når du får den og ja den er ganske stor. Tror faktisk den er skalert ned i Fallout 3 når du spiller ungen. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg bestilte spillet på DVD på cdon så da får jeg det sikkert et par dager etter 10. november. Litt usikker på om jeg heller burde ha kjøpt det på Steam slik at jeg kan laste det ned. Litt enklere med oppdateringer når det er på Steam også muligens? avbestill hos cdon (med mindre vi snakker Pip-boy) og kjøp det på steam. Regner med at pre-load åpner opp iløpet av helgen Hmm.. kanskje det ja. Kan det tenkes at det legges til steam-bibioteket likevel? Et par andre spill jeg har kjøpt på DVD på nett eller over disk tidligere har ihvertfall blitt lagt til steam-bibioteket slik at det kan lastes ned der. Ja, det blir lagt til i steam, for det krever steam for å i det hele tatt starte. Poenget mitt var at cdon er notorisk trege til å sende ut spill til release, slik at det enkleste og oftest kjappeste er å bare å kjøpe det på steam. Fikk melding fra cdon om at det var postet i dag. Da har jeg det kanskje mandag, sannsynligvis tirsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå