Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Fikk Pip-boy'en istad, men Elkjøp hadde dessverre sendt meg riktig utgave, så jeg fikk det til pc. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Sikkert sport før men får man spillet til release ved bestilling fra komplett? tenkte å bestille i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Så lenge de har nok på lager til å dekke forhåndsbestillingene, og du ikke bor i Longyearbyen/ytre finnmark burde du ha til release om du bestiller i dag. Bestiller du tidlig nok, dvs rundt nå, så kan du kanskje ha det i morgen, og avhengig av plattform, få spilt det i morgen. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Det spørs, jeg bestilte for veldig lenge siden, de har fortsatt ikke begynt å sende ut. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Bor i nordland så må nok bestilles asap Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Da har jeg hentet pip-boy edition (PS4) på posten! Enda noen timer igjen på jobb... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Gamezone har ikke sendt ut enda, søren heller altså! 1 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Fortsatt ingen som har fått noe brevpost fra elkjøp/lefdal? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Der endret Gamezone status fra Åpen til Plukkliste. Herlig! 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Takk for at dere begynte å mase om at forskjelige hadde sendt ut. Når jeg sjekket komplett så var det jo feil adresse, siden den sto I åpen kunne jeg endre den. Hadde den allerede blitt sendt matte jeg ha ventet til de fikk den I retur for å sende igjen Edit: ........ Der fikk jeg kviteringen på mail, den er sendt. Men til min gamle adresse.... Faen altså. Da gidde han jeg chattet med på komplett meg feil informasjon. Endret 6. november 2015 av GnilreG 1 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Med mindre gamezone og/eller posten klarer å fucke opp så blir det fallout 4 i morgen. Gleder meg som en unge på julaften kjenner jeg. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Da har Gamezone levert, og det blir Fallout 4 i morgen. Herlig! 2 Lenke til kommentar
kendo Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Noen som vet hvor i Norge Gamezone har lageret sitt? Bor i Bergen, men er litt i tvil om de klarer å få det sendt hit til lørdag om det sendes i dag. Står forsåvidt ennå bare plukkliste på min ordre Hadde passet utmerket å fått spilt litt i helgen. Endret 6. november 2015 av kendo Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Noen som vet hvor i Norge Gamezone har lageret sitt? Bor i Bergen, men er litt i tvil om de klarer å få det sendt hit til lørdag om det sendes i dag. Står forsåvidt ennå bare plukkliste på min ordre Hadde passet utmerket å fått spilt litt i helgen. Det er i kristiansand mener jeg. hvis det står plukk liste så blir det sendt før 14.00 samme dag 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg kunne godt tenkt meg å få tak i Fallout 1/2/3/Tactics/NewVegas. Er det et sted som har det i en pakke/bundle til en bra pris? Vet jeg har hatt alle spillene på cd, men tror de har gått dukken i diverse flyttinger/brann/oversvømmelse med tiden. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 (endret) Du får alle spillene til ganske god pris på Steam, hvis ikke er det Fallout Anthology som gjelder. http://www.amazon.co.uk/gp/product/B015I8Y798?ie=UTF8&tag=pric097-21&linkCode=xm2&camp=1634&creativeASIN=B015I8Y798 Endret 6. november 2015 av Selvin Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg kunne godt tenkt meg å få tak i Fallout 1/2/3/Tactics/NewVegas. Er det et sted som har det i en pakke/bundle til en bra pris? Vet jeg har hatt alle spillene på cd, men tror de har gått dukken i diverse flyttinger/brann/oversvømmelse med tiden. Kjøpte Fallout Anthology på Gamestop på Gunerius for 550,-. Mest for mini-Nuken da Lenke til kommentar
wampster Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Takker! Den Anthology pakken så interessant ut. Fåes den uten mini-Nuke? Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Jeg kunne godt tenkt meg å få tak i Fallout 1/2/3/Tactics/NewVegas. Er det et sted som har det i en pakke/bundle til en bra pris? Vet jeg har hatt alle spillene på cd, men tror de har gått dukken i diverse flyttinger/brann/oversvømmelse med tiden. GOG.com har i alle fall 1, 2 og Tactics til en rimelig penge, og DRM-free http://www.gog.com/promo/fall_sale_fallout_bundle_41115 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Da har Gamezone levert, og det blir Fallout 4 i morgen. Herlig! Hmm, står fortsatt plukkliste her... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå