Exxon Valdez Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Skal man sitte med den svære plastikklumpen på armen sin mens man spiller? Hvor dumt ser ikke det ut? Det ser veldig dumt ut, og det vil være upraktisk å sitte med Pip-Boy og i tillegg betjene en spillkontroll for flere timer. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Folk gjør mye rart, men ja, er glad for at jeg ikke kjøpte den Pip-boyen, blir litt vel mye for min smak. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Hvis de har fått til noenlunde sømløs integrering mot spillet, og at funksjonen faktisk har noe for seg, er det jo smått revolusjonerende. Revolusjonerende? Den plastikkdriten og en helt vanlig generisk applikasjon er ikke engang i nærheten av å være i nærheten i å være smått revolusjonerende. Det finnes mange applikasjoner som styrer fysiske funksjoner. For eksempel det går an å drifte en server via fjernstyring på en smarttelefon som har den riktige applikasjonen. Du kan for eksempel se status, slå av server, restarte server, oppdatere server osv. Ellers har du jo applikasjoner for overvåkingskameraer hvor du kan styre kameraet, oppdatere kameraet, endre på innstillinger, se på nåværende video, se på eldre video osv. Jo, hvis appen er integrert med spillet på en måte som har noe for seg er det noe i hvert fall ikke jeg har sett før. Selvfølgelig har mer avanserte ting blitt gjort, men det trenger ikke å være innviklet for å bringe verden videre. I så fall vurderer jeg et treningsarmbånd. Endret 5. november 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Skal man sitte med den svære plastikklumpen på armen sin mens man spiller? Hvor dumt ser ikke det ut? Det ser veldig dumt ut, og det vil være upraktisk å sitte med Pip-Boy og i tillegg betjene en spillkontroll for flere timer. Håndkontroll er nå en ting, jeg skal bruke den når jeg spiller på pc... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg antar at man får Pip-Boyen som er in-game rett på telefonen; altså, stats, inventory, radio, kart og alt sammen kommer rett på tlf. Er jo det som er hele ponget med Pip-Boyen som følger med CE? At man skal kunne sitte med den på armen mens man spiller, så slipper man å åpne in-game Pip-Boy, bruker bare armen istedet Sånt sett sikkert kjekt å ha kartet på nettbrett via pipboy appen. Kan vel kjapt ta stimpacks, sjekke questloggen etc Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Det eneste de har gjort kan reduseres til følgende: De har bare flyttet ingame informasjon fra hovedskjermen til en sekundærskjerm. Intet mindre enn det:) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Skal man sitte med den svære plastikklumpen på armen sin mens man spiller? Hvor dumt ser ikke det ut? Det ser veldig dumt ut, og det vil være upraktisk å sitte med Pip-Boy og i tillegg betjene en spillkontroll for flere timer. Hadde dere tenkt dere å ha tilskuere der inne i nørdehula? 1 Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Håndkontroll er nå en ting, jeg skal bruke den når jeg spiller på pc... Jeg skal også spille det på en PC, og det vil nok bli upraktisk (vekt og kollisjon med bordet) å betjene spillkontrollen (tastatur eller håndkontroll) mens man har den plastikkklumpen på venstre håndledd. Også mulig den vil kollidere med overflaten på bordet dersom tastaturet er langt inne på bordet, og dette vil sikkert føre til at du må ha en stygg vinkel på håndleddet for å rekke ned på tastaturet. Ellers må en kanskje flytte tastaturet frem til bordkanten for å unngå dette, men da mister du muligheten til å hvile hånden på bordet eller på hvileplaten til tastaturet. Lenke til kommentar
Murraytheskull Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Jeg fikk sendingsbekreftelse i natt kl 4 faktisk. Bestilte til ps4 på tirsdag og hvis postgangen går som normalt, tror jeg at jeg får det i morgen. Sweeet!! Bestilte på elkjøp forresten. Endret 5. november 2015 av Murraytheskull Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Her er en lang video til de som vil friske opp litt om hva som har skjedd i serien. Jeg har ikke spilt noen tidligere Fallout-spill selv, men gleder meg til å spille dette. 4 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Fallout 1 og Fallout 2 var/er magiske! Kommer alltid til å være 2 av mine favorittspill. Aner ikke hvor mange ganger jeg har spilt gjennom de 2. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ugh, ingenting som er sendt fra CDON enda. Håper jeg har det til mandag/tirsdag. Jobber heldigvis hver dag frem til tirsdag med frihelg neste helg. Kjenner at jeg gleder meg ekstremt nå... Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg fikk nettopp hentekode fra posten bor i Oslo, bestilte pip-boy fra elkjøp. 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ny trailer! http://www.gamer.no/artikler/video-den-nye-fallout-4-traileren-viser-mer-av-hva-du-kan-vente-av-spillet/194046 https://www.youtube.com/watch?v=ivStn8l6_9w 4 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Den mangla litt futt, reveal traileren var perfekt, spesielt musikken. Godt å se at de legger den kvinnelige hovedpersonen i en trailer da Endret 5. november 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ny trailer! http://www.gamer.no/artikler/video-den-nye-fallout-4-traileren-viser-mer-av-hva-du-kan-vente-av-spillet/194046 https://www.youtube.com/watch?v=ivStn8l6_9w oh my god oh my god oh my god oh my god oh my god 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ok etter jeg har sett traileren sånn 10 ganger så trekker jeg det tilbake, den er fantastisk. Spesielt stemmeskuespillet. Ansikts animasjoner er fortsatt veldig Bethesda, men ellers awesome! 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ok etter jeg har sett traileren sånn 10 ganger så trekker jeg det tilbake, den er fantastisk. Spesielt stemmeskuespillet. Ansikts animasjoner er fortsatt veldig Bethesda, men ellers awesome! Enig Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Legger merke til at endel mennesker her har funnet setet sitt på hype-toget... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Legger merke til at endel mennesker her har funnet setet sitt på hype-toget... Har satt i det setet siden jeg fullførte Fallout 3 og New Vegas, så henholdsvis 7 og 5 år 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå