Bertelsen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Min pakke ble nå sendt. Vanlig edition fra elkjøp. Bor i oslo.Vet du hvor elkjøp og lefdal har lager? Ser de oppgir lang tid på brevpost og pakker. Samt at halve sendingsbekreftelsen står på svensk. Sendes de innad Norge eller fra Sverige? Med mindre det er gjort store endringer siden jeg jobbet der for noen år siden, har Elkjøp lager i Jönköping i Sverige. Takk! Da er det vel liten sjanse for at det bare tar én dag. Bor i Trondheim, får håpe spillet kommer på lørdag med brevpost. Lenke til kommentar
Dave90 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått sendingsbekreftelse.. ser ut som alle andre her på forumet har fått det på pipboyen Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Min levering av pip boy er forventet 7 november, og jeg bor i Levanger Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Må melde meg inn her jeg også.. Bestilt Pip Boy PS4 fra Gamezone, og for første gang virker det som andre får først!? hehe.. Har ikke hørt noe enda, men det går bra.. fortsatt trofast til GZ! Lenke til kommentar
Dave90 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Min levering av pip boy er forventet 7 november, og jeg bor i Levanger Fikk du sendingsbekreftelse imorges? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Fallout 4 kartet : http://www.overclock3d.net/articles/gpu_displays/fallout_4_full_map_revealed/1 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg har 2 stk Pip-boy edition til PS4 og 1 stk. til Xbox One til overs. Tenker ikke å tjene noe på de, bare bli kvitt de til prisen jeg betalte. Alternativet er å sende de tilbake til butikkene og få tilbake pengene. Så hvis noen er interesserte, send meg en PM! Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Min levering av pip boy er forventet 7 november, og jeg bor i Levanger Fikk du sendingsbekreftelse imorges? Fikk mail i natt ca klokka 00:35 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Noen som vet om det blir noen nattåpne butikker i de store byene natta før Fallout 4 release? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Pip Boy appen ligger på Google play og Apple store nå. Ligger mye info om våpen og kart i appen når man kjører appen i demo mode Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Skulle sjekke med CDON om det var sendt ut, fant da ut at det er Komplett jeg har bestillt hos, håper de får sendt det ut til den 10nde da Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Må si at den Pip-Boy appen er ganske kul altså! Er kun en demomodus tilgjengelig før spillet kommer, men ser ut som om det aller meste er tilgjengelig. Man kan til og med spille de minispillene... Endret 5. november 2015 av Selvin Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er den koblet opp mot spillet på noen måte? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Jeg antar at man får Pip-Boyen som er in-game rett på telefonen; altså, stats, inventory, radio, kart og alt sammen kommer rett på tlf. Er jo det som er hele ponget med Pip-Boyen som følger med CE? At man skal kunne sitte med den på armen mens man spiller, så slipper man å åpne in-game Pip-Boy, bruker bare armen istedet Endret 5. november 2015 av Selvin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er den koblet opp mot spillet på noen måte? Blir vel koblet til via IP på det lokale nettverket, er spent på å se om det er noe merkbart treghet i systemet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er den koblet opp mot spillet på noen måte? Blir vel koblet til via IP på det lokale nettverket, er spent på å se om det er noe merkbart treghet i systemet. Det er riktig, når man starter appen velger man platform og den søker via nettverket. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Hvis de har fått til noenlunde sømløs integrering mot spillet, og at funksjonen faktisk har noe for seg, er det jo smått revolusjonerende. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Noen som vet om det blir noen nattåpne butikker i de store byene natta før Fallout 4 release? Tror dressmann kjører nattåpent! 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Skal man sitte med den svære plastikklumpen på armen sin mens man spiller? Hvor dumt ser ikke det ut? Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Hvis de har fått til noenlunde sømløs integrering mot spillet, og at funksjonen faktisk har noe for seg, er det jo smått revolusjonerende. Revolusjonerende? Den plastikkdriten og en helt vanlig generisk applikasjon er ikke engang i nærheten av å være i nærheten i å være smått revolusjonerende. Det finnes mange applikasjoner som styrer fysiske funksjoner. For eksempel det går an å drifte en server via fjernstyring på en smarttelefon som har den riktige applikasjonen. Du kan for eksempel se status, slå av server, restarte server, oppdatere server osv. Ellers har du jo applikasjoner for overvåkingskameraer hvor du kan styre kameraet, oppdatere kameraet, endre på innstillinger, se på nåværende video, se på eldre video osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå