00034343 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 OMG, nå er tida snart heeeeer, vet faktisk ikke hvor jeg skal gjøre av meg Jeg har forsvunnet ned i Witcher 3 og Skyrim for å få tiden til og gå. Jeg runda Far Cry 4 på nytt, og vurderer å forgripe meg på 3ern og Har runda de spillene 4-5 ganger før Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Hvor skal man kjøpe spillet fra? 499 på Steam er en alt for stiv pris når man ikke får noe fysisk med. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Du får det i hvert fall til en femtilapp mindre hos de store elektrokjedene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Hvor skal man kjøpe spillet fra? 499 på Steam er en alt for stiv pris når man ikke får noe fysisk med. Fordelen med steam er jo mulighet til preload da, så når klokken tikker 2359 på mandag så vil spillet bli klart til å spilles, fremfor å måtte stå og trippe på utsiden av en eller annen butikk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Spillet blir vel uansett låst til Steam-kontoen din, så hvis det ikke følger med noe kult, ser jeg ikke helt vitsen. Fysiske konsollspill kan du i hvert fall låne ut og videreselge. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Helt utrolig at Steam kan ta seg så godt betalt for digitalt og at vi faktisk betaler for det. Skjønner at det har sine fordeler, men man har jo ingenting igjen for det som en fysisk kopi gir. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Synes Steam har blitt litt vel dyre de siste årene. Heldigvis finnes det andre nettbutikker man kan kjøpe fra. Blir uansett å vente noen uker med kjøp til det har kommet ut noen skikkelige anmeldelser av spillet. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er det satt noen dato for når anmeldelsene av spillet kan slippes? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Min pakke ble nå sendt. Vanlig edition fra elkjøp. Bor i oslo. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Min pakke ble nå sendt. Vanlig edition fra elkjøp. Bor i oslo. Vet du hvor elkjøp og lefdal har lager? Ser de oppgir lang tid på brevpost og pakker. Samt at halve sendingsbekreftelsen står på svensk. Sendes de innad Norge eller fra Sverige? Endret 5. november 2015 av Bertelsen Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 vil tro de har lager i sverige. Pakken min ble sendt kl 12 igår og kom frem på post sentralen kl 06:36 idag tidlig. Forventet leveringsdato: 06.11.15 Synd det er den som skal selges som kommer imorgen Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Det kan se ut som at jeg får pip-boy edition i dag, ut i fra sporingsnummeret, i verstefall i morgen! Endret 5. november 2015 av BadFurDay Lenke til kommentar
Maladicte Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Min pakke ble nå sendt. Vanlig edition fra elkjøp. Bor i oslo. Vet du hvor elkjøp og lefdal har lager? Ser de oppgir lang tid på brevpost og pakker. Samt at halve sendingsbekreftelsen står på svensk. Sendes de innad Norge eller fra Sverige? Med mindre det er gjort store endringer siden jeg jobbet der for noen år siden, har Elkjøp lager i Jönköping i Sverige. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er det satt noen dato for når anmeldelsene av spillet kan slippes? 9. November. Det er skremmende at den er satt til dagen før. http://opencritic.com/#!game/1508/fallout-4 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Mail fra Elkjøp her og, Pipboy til PS4 på vei! Med ultra flaks kan den komme til helgen, men mest sansynlig mandag. Edit: Forventet levering 7 November Endret 5. november 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er det satt noen dato for når anmeldelsene av spillet kan slippes? 9. November. Det er skremmende at den er satt til dagen før. http://opencritic.com/#!game/1508/fallout-4 Ikke egentlig. Det er verre med andre aktører som setter karantenen til etter spillanseringen. Eks Ubisoft og Assasins Creed. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Pip-Boy appen er ute https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bethsoft.falloutcompanionapp Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Er det satt noen dato for når anmeldelsene av spillet kan slippes? 9. November. Det er skremmende at den er satt til dagen før. http://opencritic.com/#!game/1508/fallout-4 Ganske vanlig å ha Embargo dagen før, så er ikke overrasket over det. Er jo derfor man ikke forhåndsbestiller uansett utvikler eller utgiver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Helt utrolig at Steam kan ta seg så godt betalt for digitalt og at vi faktisk betaler for det. Skjønner at det har sine fordeler, men man har jo ingenting igjen for det som en fysisk kopi gir. Og hva gir en fysisk kopi deg? Et cover og en ubrukelig plate? Synes Steam har blitt litt vel dyre de siste årene. Heldigvis finnes det andre nettbutikker man kan kjøpe fra. Blir uansett å vente noen uker med kjøp til det har kommet ut noen skikkelige anmeldelser av spillet. Med dagens valutapriser får vi faktisk spillet billigere enn hva kjøpere som betaler i $, £ og € får det til. Ikke glem at bare det siste året så har 100$ blitt 300nok dyrere! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Helt utrolig at Steam kan ta seg så godt betalt for digitalt og at vi faktisk betaler for det. Skjønner at det har sine fordeler, men man har jo ingenting igjen for det som en fysisk kopi gir. Og hva gir en fysisk kopi deg? Et cover og en ubrukelig plate? Det gir meg et cover, kanskje i stål hvis det er en samle utgave som jeg kan ha resten av livet i hylla, en plate og en manual som lukter fantastisk når du spretter coveret første gang. Så ja det gir meg faktisk ganske mye. Personlig preferanse det der. Jeg betaler ikke 499 for et spill når jeg kan få det for 449 med mer, selv om jeg går glipp av 12 timers tidligere tilgang. Endret 5. november 2015 av Akrabra 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå