Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Jeg bestilte spillet på DVD på cdon så da får jeg det sikkert et par dager etter 10. november. Litt usikker på om jeg heller burde ha kjøpt det på Steam slik at jeg kan laste det ned. Litt enklere med oppdateringer når det er på Steam også muligens?

avbestill hos cdon (med mindre vi snakker Pip-boy) og kjøp det på steam. Regner med at pre-load åpner opp iløpet av helgen 

Lenke til kommentar

Har bare sedd kompiser og streamere spille Fallout 3 og har syntes det har sedd helt "ok" ut. Spilte selv New Vegas i 3-4 timer før jeg ga opp og ble ikke sterkt imponert. Fallout 4 derimot ble jeg utrolig hypet for når jeg så E3 pressekonferansen til Bethesda. Todd Howard kan virkelig snakke for seg.

Todd Howard ville ha klart å selge en bil uten motor og hjul til en som i utgangspunktet var ute etter en som var i tipp topp tilstand. 

Lenke til kommentar

Det var et annet spill jeg spilte her der jeg irriterte meg over akkurat det samme, klarer bare ikke huske akkurat nå hvilket spill det var. Jo, nå kom jeg på det, Life is Strange.

Problemet er at man har 4 dialogvalg, der teksten som beskriver dialogvalget er så vag at du kan risikere å si noe helt annet enn du hadde forutsett ut i fra den korte teksten. Irriterte meg over det flere ganger i LiS, er redd for at jeg kommer til å irritere meg over det i FO4 også, med mindre de korte dialogvalgbeksrivelsene er bedre der.

Jeg forstår uansett kritikken.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Jeg ser at mange på nettet kritiserer de simple dialogvalgene i Fallout 4. Hva synes dere?

http://imgur.com/FNraauv

Jeg synes det er greit, fordi det er et farlig skritt å legge til prefabrikkert stemme på din karakter som du selv har laget. Flere spillere liker å lage en karakter basert på seg selv eller noe, og når de da får en stemme fra et fremmed menneske, så vil dette virke imot sin hensikt.

For eksempel Rockstar Games har gjort et klokt valg ved å ikke legge til stemme på din karakter i Grand Theft Auto Online, fordi det er "din" karakter. Tilsvarende ser vi i Saints Row, men der har du mulighet til å velge stemmetype og så kan du endre på stemmelyden, men dessverre så er dialogen fast. 

Lenke til kommentar

Fikk mail fra el-kjøp for 1 time siden om at fallout 4 pip-boy er sendt fra lageret :D

Om posten ikke roter det til så burde jeg ha den før release :)

Btw: Sjekk ut Fallout CHAT i appstore og google play ;)

Endret av Stampy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Min står fremdeles som reservert, både hos elkjøp og cdon. Kjenner jeg cdon rett så sender de den vel neppe før til tirsdag uansett. 

Lenke til kommentar

Fikk mail fra el-kjøp for 1 time siden om at fallout 4 pip-boy er sendt fra lageret :D

Om posten ikke roter det til så burde jeg ha den før release :)

Btw: Sjekk ut Fallout CHAT i appstore og google play ;)

Hva?? Jeg har IKKE fått sånn mail..... Håper den kommer i løpet av dagen her :( PC jeg kjøpte den til :)

Endret av SaleEfag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...