Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kjenner eg treger på at jeg kjøpte det på CDON til 395 eller hva nå det var, vil heller betale en hundrelapp mer å få det på dagen. CDON har hvertfall vært slakke der før....

 

CDON slakke? Fuck. Haha. 

Bestilte Xbox One med FIFA/Fallout 4 inkludert derfra igår i god tro om at jeg hadde både Xbox og Fallout 4 klar til 10 november... 

 

Kanskje du er heldigere. Jeg fikk PS4 4 dager etter release derfra. Satser på at dette spillet kommer før da :)

Lenke til kommentar

Der fikk jeg tilbakemelding fra min daglige leder om at jeg har fått godkjent 7 dager fri fra 10 november! ;) Er det fler som har fått til en slik ordning i disse post apokalyptiske dager ?

Har ikke tatt sommerferie enda, så fra 17. november har jeg noen uker fri. Blir litt prøving og feiling for å finne ut hvordan ting virker, men når ferien begynner skal vekkerklokken kun brukes for å minne meg på når det er på tide å spise. 

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Der fikk jeg tilbakemelding fra min daglige leder om at jeg har fått godkjent 7 dager fri fra 10 november! ;) Er det fler som har fått til en slik ordning i disse post apokalyptiske dager ?

Hadde planlagt å ta fri, men ble rammet av influensa nå nylig, så nå henger jeg så langt bak på jobb og sykemeldingen går ut nå på torsdag at jeg ikke kan ta fri allikevel :(

Lenke til kommentar

 

Var "syk" i to dager da GTA: San Andreas kom. :p

Håper dette var uten lønn da?

Folk som deg fortjener ikkje jobb i disse dager!

Hadde hatt to år uten én eneste sykedag, så tok to fridager med god samvittighet. :) (og jo, det var med lønn. Folk straffes ikke for å bli syke. Det er derfor vi har sykedager i første omgang.)

 

In other news...

 

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Var "syk" i to dager da GTA: San Andreas kom. :p

Håper dette var uten lønn da?

Folk som deg fortjener ikkje jobb i disse dager!

 

Ikke glem at GTA: SA kom ut for 11 år siden, og at jobb situasjonen var litt annereledes den gangen, oljen var faktisk verdt noe :p Satser på at Schreiber har blitt litt mer voksen siden den gangen og heller tar ut ferie denne gangen :)

Lenke til kommentar

 

 

Var "syk" i to dager da GTA: San Andreas kom. :p

 

Håper dette var uten lønn da?

Folk som deg fortjener ikkje jobb i disse dager!

Hadde hatt to år uten én eneste sykedag, så tok to fridager med god samvittighet. :) (og jo, det var med lønn. Folk straffes ikke for å bli syke. Det er derfor vi har sykedager i første omgang.)

Skulle eg tatt ut to fridager for å spille ett dataspill hadde dette kostet jobben min 10440 kroner.

Er dette ok synst du for at eg skal få sitte å spille ett dataspill?

 

Og sykedager som du kaller det er ikkje kommet for å ta set fri når en vil nei.

Og ihvertfall ikkje for å kunne spille data.

Endret av Villfaren
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Var "syk" i to dager da GTA: San Andreas kom. :p

 

Håper dette var uten lønn da?

Folk som deg fortjener ikkje jobb i disse dager!

Har jobbet med folk som tar ut egenmeldinger som ferie og er "syke". 2 dager en gang iløpet av en person sitt arbeidsliv er ingenting, og totalt forståelig.

Og hvordan vet du at dette var den eneste gangen? Er personene døde idag?

 

Vitner om dårlig holdning som koster enorme summer.

Dette er en kjempefin ordning som vi har, men som kommer til å forsvinne om den misbrukes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Var "syk" i to dager da GTA: San Andreas kom. :p

 

Håper dette var uten lønn da?

Folk som deg fortjener ikkje jobb i disse dager!

Ikke glem at GTA: SA kom ut for 11 år siden, og at jobb situasjonen var litt annereledes den gangen, oljen var faktisk verdt noe :p Satser på at Schreiber har blitt litt mer voksen siden den gangen og heller tar ut ferie denne gangen :)

Ja, la oss håpe det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...