Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Samboeren vil også ha pip-boy edition, men jeg er skeptisk. Har en mistanke om at det er en sånn greie man tar opp av boksen og sier "oi, den var kul" og så blir det den bare liggende der og ta opp plass sammen med alt det andre juggelet man ikke burde kjøpt. Kjøper aldri CE med mindre det er noe der jeg faktisk kan bruke, som et soundtrack eller en guide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pip boy-utgaven er vel uansett utsolgt herfra til helvete, så det slipper vi å tenke så mye på.

Sjelden jeg forhåndsbestiller, og sist jeg gjorde det fikk jeg GTA V 2 uker etterpå av Elkjøp, men er det noen ringrever med stalltips om hvor man skal henvende seg for best sjanse til en liten tjuvstart?

Lenke til kommentar

Ville anbefalt å kontaktet de. Spillet har global aktivering på samtlige plattformer såvidt jeg vet, så de kunne jo likegodt sendt ut spillet i dag ettersom ingen får spillt det 

 

Dunno hvordan det funker med VPN og Steam i forhold til å aktivere på release-time i US, men siden spillet har release 1 minutt over midnatt er bare forskjellen for oss i Norge om man kan spille kl. 06 om morgenen eller kl 12.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Ville anbefalt å kontaktet de. Spillet har global aktivering på samtlige plattformer såvidt jeg vet, så de kunne jo likegodt sendt ut spillet i dag ettersom ingen får spillt det

Har du kilde til det? Tror du tenker på digitale versjoner. Aldri vært låst på disk tidligere. Mye som lekkes ut nå også..

Endret av K2D
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ville anbefalt å kontaktet de. Spillet har global aktivering på samtlige plattformer såvidt jeg vet, så de kunne jo likegodt sendt ut spillet i dag ettersom ingen får spillt det 

Den digitale + pc utgaven er det, er null stress med diskutgaven på konsollene. 

Lenke til kommentar

Nei. Er flere som har fått det både på XOne og PS4 som leaker i hytt og vær nå as we speak.

 

Det er ikke privatpersoner som er kilde til lekkasje - det er noen få utvalgte som har mottatt Fallout 4 for å kunne skrive anmeldelse. Og noen har de har bestemt seg for å bryte taushetsavtalen. Dessverre. For oss vanlige dødlige låses ikke muligheten for å spille Fallout 4 opp før tirsdag om en uke kl 00.01. Om man mottar spillet før den tid vil ikke ha noe å si - bortsett fra at man kan installere det på forhånd. Men ikke spille.

Lenke til kommentar

 

Nei. Er flere som har fått det både på XOne og PS4 som leaker i hytt og vær nå as we speak.

 

Det er ikke privatpersoner som er kilde til lekkasje - det er noen få utvalgte som har mottatt Fallout 4 for å kunne skrive anmeldelse. Og noen har de har bestemt seg for å bryte taushetsavtalen. Dessverre. For oss vanlige dødlige låses ikke muligheten for å spille Fallout 4 opp før tirsdag om en uke kl 00.01. Om man mottar spillet før den tid vil ikke ha noe å si - bortsett fra at man kan installere det på forhånd. Men ikke spille.

 

 

Ikke nødvendigvis. Ja, det er sikkert noen av disse også, men privatpersoner har garantert fått tak i kopier på en eller annen måte. Ingen anmeldere med hodet på rett sted streamer Fallout 4 der brukernavnet på PSN/Live vises, har sett i et par tråder på Reddit at flere har kommentert at dette var tilfelle for en av de som leaket materiale.

 

På konsoll er det ingen lås når du har disc, det gjelder kun digitale kopier. Så, anmelderne som har signert NDA bryter isåfall den om de publiserer materiale; på den andre siden, kunder som ikke har signert NDA men fått tak i kopi gjør vel strengt tatt ikke noe ulovlig? Er isåfall den butikken som har brutt releasedatoen som gjorde noe ulovlig.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

En digital sperre på de fysiske utgavene er bare en ekstra ting som kan feile og skape misnøye. Og det er fremdeles ikke slik at konstant tilkobling er et krav på konsoll, så å slippe en fysisk utgave som et rent forvanskende mellomledd ville ikke vært mye vits. De aller fleste anmeldere har så mye å tape på å bryte NDA at de ikke tar risken, så det er nok heller folk som har fått tak i spillet på andre måter. Begrenset hvor mye innsats man skal gjøre for å tilfredsstille rettferdighetssansen til fanboys som uansett har glemt hele greia etter fem minutter med spillet.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

De aller fleste anmeldere har så mye å tape på å bryte NDA at de ikke tar risken, så det er nok heller folk som har fått tak i spillet på andre måter. Begrenset hvor mye innsats man skal gjøre for å tilfredsstille rettferdighetssansen til fanboys som uansett har glemt hele greia etter fem minutter med spillet.

 

En liten teori jeg har sett tegn til er at små nettsteder som skriver om spill publiserer youtube-videoer av gameplayet fra deres forhåndskopier for noen raske clicks. Noen ganger har det vært hint til at de bruker deres egne kopier til det, og lager dummy-profiler på youtube.

Lenke til kommentar

Kjenner eg treger på at jeg kjøpte det på CDON til 395 eller hva nå det var, vil heller betale en hundrelapp mer å få det på dagen. CDON har hvertfall vært slakke der før....

 

CDON slakke? Fuck. Haha. 

Bestilte Xbox One med FIFA/Fallout 4 inkludert derfra igår i god tro om at jeg hadde både Xbox og Fallout 4 klar til 10 november... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...