Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Er det noen her som venter en pip-boy som er skuffet over filmene som er lagt ut? Noen som forventet mer?

Den negative omtalen kan være krydret med litt misunnelse ;)

Nå har ikke jeg sett filmene enda,

jeg velger å fortelle min mening om pip-boy versonen når jeg får den.

Det jeg forventer er en sinnsyk kul plastikk ting som ikke passer perfekt rundt armen, og som telefonen ikke passer 100% i og en app som kræsjer. Den er tillegg sikkert laget i billig plast fra Kina. Men allikevel så er jeg såpass nerd at jeg kommer til å nesten ikke tørre å bruke den fordi den er så fuckings awesome, fordi jeg er en fan og en nerd. Vell verdt 1300,-

Det er hvertfall det jeg forventer..

1300,- er den verd, absolutt! Men 2450,-? Nope, nei! *risterpåhodet*. Det fikk meg noe forbannet, altså at gamezone, elkjop osv utnyttet etterspørselen på produktet i sluttfasen av utsalg. Da kjøper nuken istedenfor å pakker ssmlingen min i den :)

Jeg blir også forbannet når sekskaper utnytter etterspørselen sånn.

Det er derfor jeg velger å selge min XO utgave til normal pris. +frakt.

 

Men det jeg prøver å si i forje innlegg er at man kjøper ikke kun produktet, man kjøper en følelse.

 

Forventningene mine til produktet er kjempe små.

Men jeg er en av de heldige som kan si at jeg eier en pip-boy. Og den følelsen jeg kommer til å ha når jeg fester den rundt armen. Den kan nok ikke beskrives med ord.

Eller kanskje med et: geek-love

 

Hvor mye er man villig til å betale for den følelsen

 

Når det gjelder nuken, så har jeg veldig lyst på den også, men jeg vet at samboeren min ikke vil ha den fremme i leiligheten. Det betyr at den må stå i boden. Også spiller jeg kun PS4 fortiden, så jeg hadde ikke hatt nytte av spillene som fulgte med :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen her som venter en pip-boy som er skuffet over filmene som er lagt ut? Noen som forventet mer?

 

Den negative omtalen kan være krydret med litt misunnelse ;)

 

Nå har ikke jeg sett filmene enda,

jeg velger å fortelle min mening om pip-boy versonen når jeg får den.

 

Det jeg forventer er en sinnsyk kul plastikk ting som ikke passer perfekt rundt armen, og som telefonen ikke passer 100% i og en app som kræsjer. Den er tillegg sikkert laget i billig plast fra Kina. Men allikevel så er jeg såpass nerd at jeg kommer til å nesten ikke tørre å bruke den fordi den er så fuckings awesome, fordi jeg er en fan og en nerd. Vell verdt 1300,-

 

Det er hvertfall det jeg forventer..

Jeg har lyst på boksen rundt pip-boyen.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på boksen rundt pip-boyen.

 

 

Kikka kjapt på en unboxing video og må si meg enig.  Boksen så ut som noe jeg kunne brukt til å oppbevare ditt og datt, men selve dingsen så virkelig temmelig kjip ut.  Glossy plastikk, knotter som ikke gjør noe som helst og en mobilslot som ikke passer telefonen min.  Jeg hadde forsåvidt ikke kjøpt den uansett pris, men om den kostet et par hundre bols hadde de nok fremdeles tjent gode penger på den.

Lenke til kommentar

Kan være morsommere å bygge seg selv en ordentlig Pipboy!

Har faktisk tenkt litt på å lage meg en selv i fremtiden , da har jeg planer om følgende funksjoner :

 

*Skal kunne overvåke vitale funksjoner : Puls , kanskje hjerterytme (kardiogram om teknologien kan brukes til dette?) og ha muligheter til å måle blodtrykk.

*Bør også kunne få målt blodsukker og andre viktige data.

*God karttjeneste med egen skanner for nærområder som du kan "utforske" og utvide.

*Fungere som mobiltelefon , bærbar datamaskin osv.

*Lysfunksjon for mørke områder ^_^ , kanskje kombineres med diodelykt på brystkassen eller en annen plass.

*Bør også har rimelig god batteritid , kanskje til og med ha med en portabel "generator" på en eller annen lur måte.

 

Som dere kanskje forstår er jeg rimelig gira på Fallout 4 når man går og drømmer litt om duppeditter som Pipboyen :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Klarer nesten ikke å vente mer :p Er spent på hvordan utforskningen blir, har brukt 800 timer på Skyrim så...

Er bare å ta seg inn på reddit.com/r/fo4/new så får du svar på alt du vil og litt til ;)

Lenke til kommentar

Det handler mer om frekvens enn generasjon. 3-3.5 gHz pleier å være nok for å ikke strupe grafikkortet (litt avhengig av hvilken klasse kortet ligger i). Stock i5 2500K med max "turbo boost" setting gir 3,7 gHz som bør være mer enn nok.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...