Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Absolutt. Hvis jeg først skal eie en monopol utgave så blir det Ringenes Herre eller Fallout! :D

 

Må kjøpe meg en Brotherhood of Steel T-skjorte også. Må jo ha klær som går til gaming.

Skal ikke ta en tatovering av vault-tec logoen eller kanskje vault boy også da? :D

 

Jeg merker at jo nærmere vi kommer lanserings dagen, jo raskere går hype toget, har nå lyst til å importere både fallout øl og fallout monopol, kanskje en lite t-skjorte eller hoody. De har mye fint i Bethesta store :)

Men skal styre meg til kun monopol spillet :)

Lenke til kommentar

Jeg vet Gamestop solgte den, men er usikker på om de har flere inne. Er kun pc, og kostet 550 når jeg vurderte den.

 

 

 

Lader opp med falloutstemning på kontoret

 

Hei. Var ute etter den nuken der selv! Men i Bethesda store står det at den bare blir shippet til U.S.? Hvor kan man få tak i slikt i Norge mon tro?

 

 

De hadde da en haug på Gamestop på Storo Senter i Oslo.

Lenke til kommentar

 

Jeg vet Gamestop solgte den, men er usikker på om de har flere inne. Er kun pc, og kostet 550 når jeg vurderte den.

 

 

 

Lader opp med falloutstemning på kontoret

 

Hei. Var ute etter den nuken der selv! Men i Bethesda store står det at den bare blir shippet til U.S.? Hvor kan man få tak i slikt i Norge mon tro?

 

 

De hadde da en haug på Gamestop på Storo Senter i Oslo.

 

 

Ah, kult! Takk takk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Fallout 4 Anthology eksisterer ikke, men du har standard utgaven og Pip-Boy. De andre er vel egentlig regions og kjede spesefikke pakker. Tilsvarende den esken Gamestop selger her til lands. . 

Lenke til kommentar

Fallout 4 Anthology eksisterer ikke, men du har standard utgaven og Pip-Boy. De andre er vel egentlig regions og kjede spesefikke pakker. Tilsvarende den esken Gamestop selger her til lands. . 

 

Fallout 4 Anthology vil eksistere, det er bare en utgave med Mini Nuke hvor du har hele Fallout serien i en og samme enhet. Kanskje jeg burde ha skrevet "Fallout Anthology" istedenfor. 

 

http://store.bethsoft.com/books-and-other-media/video-games/fallout-anthology.html

Endret av Exxon Valdez
Lenke til kommentar

Liker at det ser ut som de faktisk har blitt satt sammen av deler man finner rundt omkring i The Wasteland. Kommer til og gi en bedre følelse tror jeg. Håper at man kan ta fra hverandre våpen man finner på fiender og bruke delene til å lage noe nytt. 

Får ikke håpe at det blir teit med disse våpen delene, slik at det for eksempel bare finnes et begrenset antall typer deler, og så kan man lage uendelig mange våpen bare med ulik kombinasjoner av disse begrensede antall typer deler. Det ville ha blitt teit.

 

La merke til det på bildet til Lord Nuker, og jeg kunne identifisere at flere av våpnene hadde de samme delene, bare i ulik kombinasjon. Hvis det er slik at de samme delene går om og om igjen, da er det dårlig. 

 

For eksempel: 

 

Det finnes 5 sikter, 5 våpenløp, 5 våpenavtrekker, 5 magasiner, og 5 lydempere. Dette er 25 ulike våpendeler. Alle våpen må ha minst en del fra hver kategori (5 deler).

 

Dette betyr at det går an å lage 3125 forskjellige våpen:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...