Akrabra Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 http://www.gamespot.com/articles/microsoft-confident-rise-of-the-tomb-raider-can-st/1100-6431740/ Microsoft Confident Rise of the Tomb Raider Can Stand Against Fallout 4"We hope people will buy both." Festlig. Slippdato for Tomb Raider er 13 November. Da er folk allerede i Fallout modus. Skjønner at Blizzard lanserer Legacy of the Void samme dagen, stor nok serie til å konkurrere samt et litt annet publikum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Archievements/trophy liste ligger her for den som vil se. http://www.ign.com/wikis/fallout-4/Achievements_and_Trophies Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg bestilte pip-boy fra el-kjøp til Xbox one (selv om jeg har ps4) for å sikre meg en pip-boy, når jeg sto på venteliste på en pip-boy til ps4 hos gamestop. Fikk bekreftet her omdagen at ventelisten var verdt det. Nå sitter jeg med to pip-boy ved lanserings dagen Xbo versonen kommer til å selges til butikk pris. Jeg håper flere her som nå sitter med flere pip-boy kan selge den andre de har til butikk pris også. Slik at flere fans kan ha samme gleden. Synes det er dårlig gjort å utnytte markedet for å tjene noen ekstra kroner. Hva var prisen på Pip-Boy Edition på Elkjøp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Mener å huske at det var 13 eller 1400kr. to min så skal jeg sjekke. 1295,- var prisen inkludert frakt. Endret 27. oktober 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Var vel det samme jeg ga på cdon. Gamezone har den nå for 2498,- for de som er villig til å bla opp. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg bestilte pip-boy fra el-kjøp til Xbox one (selv om jeg har ps4) for å sikre meg en pip-boy, når jeg sto på venteliste på en pip-boy til ps4 hos gamestop. Fikk bekreftet her omdagen at ventelisten var verdt det. Nå sitter jeg med to pip-boy ved lanserings dagen Xbo versonen kommer til å selges til butikk pris. Jeg håper flere her som nå sitter med flere pip-boy kan selge den andre de har til butikk pris også. Slik at flere fans kan ha samme gleden. Synes det er dårlig gjort å utnytte markedet for å tjene noen ekstra kroner. Hva var prisen på Pip-Boy Edition på Elkjøp? Underkant av 1300,- mener jeg å huske. Fakturaen kommer når jeg får spillet Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 http://store.bethsoft.com/monopoly-fallout-collectors-edition.html Flere som er hypp på denne? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Jeg hadde tenkt å kjøpe den, men var dessverre for treg. Gamezone selger Pip-Boy Edition for 2500kr... Det blir for dyrt. EDIT: Gamezone skal nok også få inn Monopol: Monopol Fallout Collectors Ed Brettspill Endret 27. oktober 2015 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Så bra ut den monopol utgaven, men for en som ikke spiller brett spill, og med 3 kompiser spredt over hele kloden så er det ikke noe som blir prioritert de få gangene jeg ser de heller. Men for en fan som også spiller brettspill er det sikkert konge Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hei, Noen som veit når man kan kjøpe pip-boy hos cdon? Ser gamezone ble alt for grådige.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Aldri tror jeg, med mindre noen avbestiller. Tror de ble solgt ut på 30min, når jeg sa fra til en venn så var de hvertfall borte, noe som var 20min senere. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 http://store.bethsoft.com/monopoly-fallout-collectors-edition.html Flere som er hypp på denne? Absolutt. Hvis jeg først skal eie en monopol utgave så blir det Ringenes Herre eller Fallout! Må kjøpe meg en Brotherhood of Steel T-skjorte også. Må jo ha klær som går til gaming. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Såpass, litt rart de enda har de til overvåking... faen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Som sagt, i tilfelle noen avbestiller. Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg bestilte pip-boy fra el-kjøp til Xbox one (selv om jeg har ps4) for å sikre meg en pip-boy, når jeg sto på venteliste på en pip-boy til ps4 hos gamestop. Fikk bekreftet her omdagen at ventelisten var verdt det. Nå sitter jeg med to pip-boy ved lanserings dagen Xbo versonen kommer til å selges til butikk pris. Jeg håper flere her som nå sitter med flere pip-boy kan selge den andre de har til butikk pris også. Slik at flere fans kan ha samme gleden. Synes det er dårlig gjort å utnytte markedet for å tjene noen ekstra kroner. Hva var prisen på Pip-Boy Edition på Elkjøp? Jeg bestilte den på Elkjøp i august for 2000 kr dyrt, men verdt det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Kjøpte PB både på cdon og elkjøp for henholdsvis 1399,- og 1295,- som forhåpentligvis er en ok pris hvis kvaliteten er ok. Hvis jeg får begge to har jeg ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med den andre utgaven, men om den blir solgt så ender den opp på en FB auksjon med kjøpsprisen som minstepris. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Du vet du vil selge den til meg for en god pris, Lord Nuker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Husker jeg ikke feil så fikk du vel tilbudet om det den kostet meg + frakt. Og da tenker jeg ikke på 1295 utgaven Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Husker jeg ikke feil så fikk du vel tilbudet om det den kostet meg + frakt. Og da tenker jeg ikke på 1295 utgaven Men du ønsker å selge den til meg for 1295 + frakt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hehe nei, men du kan sikkert få kjøpt den til 1399 + frakt om begge to dukker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå