Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt hvorfor folk forhåndsbestiller da Bethesda skjeldent har gitt ut et nytt spill uten en haug med bugs :p

Jeg har kjøpt Oblivion, Fallout 3 og Skyrim på lansering og spilt igjennom alle oppdrag osv uten store problemer. Er det bugs i en stor åpen verden lansering? Absolutt og Bethesda har vært litt dårligere på kvalitetssikring enn andre utviklere, men har troa denne gangen. Virker som de legger mer tid i det ihvertfall.

Det virker som de har jobbet mer med fireren enn de andre spillene i og med at vi ikke visste noe om det før E3 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Strengt talt viste vi ikke noe mer om de andre heller før de plutselig var der. Bethesda har den tendensen til å ikke si noe før de vil, og de har en staff som kan den fine tingen å holde kjeft.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ja, burde ikke være noe problem det siden det er et rent singelplayer spill. Dette gjelder selvfølgelig fysisk plate og ikke pre-load utgaver!

Lenke til kommentar

Pleier som oftest å være slik med andre spill ja. Husker jeg fikk Skyrim et par dager før lansering på PS3, var ferdig med det når andre begynte med spillet. Blir PC versjonen denne gangen da, har blitt så glad i mods de siste årene at jeg ikke kan gi slipp. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

tipper slutten av neste uke, eller mandag etter helgen. Har forsåvidt spurt Gamezone om de sender ut sine kopier på fredag, eller om de venter til mandag.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte pip-boy fra el-kjøp til Xbox one (selv om jeg har ps4) for å sikre meg en pip-boy, når jeg sto på venteliste på en pip-boy til ps4 hos gamestop. Fikk bekreftet her omdagen at ventelisten var verdt det. Nå sitter jeg med to pip-boy ved lanserings dagen :)

Xbo versonen kommer til å selges til butikk pris.

Jeg håper flere her som nå sitter med flere pip-boy kan selge den andre de har til butikk pris også. Slik at flere fans kan ha samme gleden.

Synes det er dårlig gjort å utnytte markedet for å tjene noen ekstra kroner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...