Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

 

 

Ikke Sunset Sarparasilla Øl? Hva med Nuka Cola :p?

 

Tenker sånn hadde vært gøy om Pepsi eller Coca Cola hadde samarbeida med Bethesda og laget Nuka cola.

 Med Limited  Nuka Cola Quantum. (Bare gi colaen blåfarge og litt blåbæressens)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hvilken nettbutikk ville dere ha anbefalt for å forhåndsbestille? Så vidt jeg vet har de fleste samme pris, men tenker da på å få levert på release...

Hørt Gamezone skal være bra, men kan ikke snakke av erfaring da jeg ikke har bestilt derfra (release-artikler).

 

Kjøpte heller på PSN, så laster den automatisk ned :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nei, men de må jo ta høyde for posten og NSB's punktlighet for å forsikre seg at kunden får spillet til lansering. De trenger ikke å gjøre som siba, som leverte mgs5 to uker etter lansering!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tja, jeg benyttet meg av angrefristen jeg. Prøvde å avbestille ordren når det ikke var sendt dagen før lansering, men da var det vistnok for sent fordi det skulle sendes dagen etter...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Fordi vi vil spille det før alle bugsa og historien sprer seg over det glade nett :) Hvorfor vil folk se en fotballkamp live når de kan lese resultatet og oppsumeringa etterpå?

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor folk forhåndsbestiller da Bethesda skjeldent har gitt ut et nytt spill uten en haug med bugs :p

Jeg har kjøpt Oblivion, Fallout 3 og Skyrim på lansering og spilt igjennom alle oppdrag osv uten store problemer. Er det bugs i en stor åpen verden lansering? Absolutt og Bethesda har vært litt dårligere på kvalitetssikring enn andre utviklere, men har troa denne gangen. Virker som de legger mer tid i det ihvertfall. 

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring fra Elkjøp? Forhånds bestilte Pip Boy Edition derfra :)

Har bestilt flere lanseringsspill fra Elkjøp, og vanligvis har det gått bra, fått en dag før eller på lanseringsdagen. Gjaldt ikke Gta V, antagelig det spillet jeg har gleda meg mest til noensinne, der mange som hadde forhåndsbestilt fikk det etter alle andre. 

 

Så delte meninger:)

Lenke til kommentar

Kommer til å kjøpe det via Steam, selv om jeg har forhåndsbestilt Pip-Boy edition.

Spillet kommer nok til å ligge forseglet, selv om Pip-Boyen må testes, og plasseres på hyllen over monitoren

Hvorfor kjøpe to utgaver av samme spill? Verdimessig er det Pip-boy som er interessant som uåpnet samleobjekt, ikke spillet i seg selv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...