-Just-Me- Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Bethesda and Carlsberg have announced a Fallout beer Kun tilgjengelig i UK.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Bethesda and Carlsberg have announced a Fallout beer fallout_beer-970-80.jpg Kun tilgjengelig i UK.. Ikke Sunset Sarparasilla Øl? Hva med Nuka Cola ? Tenker sånn hadde vært gøy om Pepsi eller Coca Cola hadde samarbeida med Bethesda og laget Nuka cola. Med Limited Nuka Cola Quantum. (Bare gi colaen blåfarge og litt blåbæressens) Endret 25. oktober 2015 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hvilken nettbutikk ville dere ha anbefalt for å forhåndsbestille? Så vidt jeg vet har de fleste samme pris, men tenker da på å få levert på release... Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hvilken nettbutikk ville dere ha anbefalt for å forhåndsbestille? Så vidt jeg vet har de fleste samme pris, men tenker da på å få levert på release... Hørt Gamezone skal være bra, men kan ikke snakke av erfaring da jeg ikke har bestilt derfra (release-artikler). Kjøpte heller på PSN, så laster den automatisk ned Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Gamezone og komplett pleier å levere et par dager før lansering, men det får du bare nytte av om du bestiller konsoll utgaven. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Gamezone og komplett pleier å levere et par dager før lansering, men det får du bare nytte av om du bestiller konsoll utgaven. Personlig gjør det meg ingenting om noen får spillet 1 eller 2 dager før meg, men har egentlig nettbutikker "lov" å sende ut slik at mottakeren får spillet FØR lansering? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Nei, men de må jo ta høyde for posten og NSB's punktlighet for å forsikre seg at kunden får spillet til lansering. De trenger ikke å gjøre som siba, som leverte mgs5 to uker etter lansering!!! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Hehe, da var vel folk blide Endret 25. oktober 2015 av The Catalyst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Tja, jeg benyttet meg av angrefristen jeg. Prøvde å avbestille ordren når det ikke var sendt dagen før lansering, men da var det vistnok for sent fordi det skulle sendes dagen etter... Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Ser ikke helt hvorfor folk forhåndsbestiller da Bethesda skjeldent har gitt ut et nytt spill uten en haug med bugs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Fordi vi vil spille det før alle bugsa og historien sprer seg over det glade nett Hvorfor vil folk se en fotballkamp live når de kan lese resultatet og oppsumeringa etterpå? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Ser ikke helt hvorfor folk forhåndsbestiller da Bethesda skjeldent har gitt ut et nytt spill uten en haug med bugs Jeg har kjøpt Oblivion, Fallout 3 og Skyrim på lansering og spilt igjennom alle oppdrag osv uten store problemer. Er det bugs i en stor åpen verden lansering? Absolutt og Bethesda har vært litt dårligere på kvalitetssikring enn andre utviklere, men har troa denne gangen. Virker som de legger mer tid i det ihvertfall. Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Noen som har erfaring fra Elkjøp? Forhånds bestilte Pip Boy Edition derfra Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Noen som har erfaring fra Elkjøp? Forhånds bestilte Pip Boy Edition derfra Har bestilt flere lanseringsspill fra Elkjøp, og vanligvis har det gått bra, fått en dag før eller på lanseringsdagen. Gjaldt ikke Gta V, antagelig det spillet jeg har gleda meg mest til noensinne, der mange som hadde forhåndsbestilt fikk det etter alle andre. Så delte meninger:) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har ikke hatt så gode erfaringer med Elkjøp, men har alltid fått spillene flere dager før release når jeg har bestilt fra Gamezone. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Kommer til å kjøpe det via Steam, selv om jeg har forhåndsbestilt Pip-Boy edition. Spillet kommer nok til å ligge forseglet, selv om Pip-Boyen må testes, og plasseres på hyllen over monitoren Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Kommer til å kjøpe det på den lokale Expert eller Elkjøp butikken jeg. Som regel tilbud ved lansering og jeg er garantert et eksemplar. Føler meg helt steinalder når jeg leser hva dere gjør Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Bestiller fra Gamezone, regner med å ha det et par dager før Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 PC folket er vel kanskje klar over dette: http://www.pcgamer.com/fallout-4-will-require-a-steam-download-even-if-you-buy-it-on-disc/ Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Kommer til å kjøpe det via Steam, selv om jeg har forhåndsbestilt Pip-Boy edition. Spillet kommer nok til å ligge forseglet, selv om Pip-Boyen må testes, og plasseres på hyllen over monitoren Hvorfor kjøpe to utgaver av samme spill? Verdimessig er det Pip-boy som er interessant som uåpnet samleobjekt, ikke spillet i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå