PL610 Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Steam-kontrolleren ser jo ganske interessant ut, men spørsmålet er hvordan den egentilg funker i praksis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Steam-kontrolleren ser jo ganske interessant ut, men spørsmålet er hvordan den egentilg funker i praksis. Etter hva jeg har lest så krever den en god del tilvenning i forhold til standard kontrollerne fra Sony/Microsoft. Du kan jo lese om den her http://www.ign.com/articles/2015/10/15/steam-controller-first-impressions-jack-of-all-trades-master-of-none?watch Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jepp, men da er det jo helt supert for min del, siden jeg er alt annet enn vant til PS og Xbox-kontrollere. Blir nok en slik kontroller på meg, med mindre det er noe fatalt irriternde med den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ikke innebygd oppladbart batteri Men akkurat det samme gjelder Microsoft sine, idioti å ikke ha slikt i en håndkontroll anno 2015, tror også Xbox one elite kontrollen må ha PAC kit eller AA batterier.... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 !!!! Til Tirsdag er det bare 2 uker igjen. Har en stor presentasjon på skolen den 11 November da Så alt krasjer rundt den dagen. Vil ha Fallout nå! Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Lite offtopic spørsmål. Ser fallout 3 er på tilbud nå på steam. Er det verdt å kjøpe det? Holder på min første gjennomspilling av fallout NV. Er meget fornøyd og storkoser meg. Lenge vurdert å spille det etter at jeg ble litt mett på skyrim (ca 300t). Begynner å nærme meg slutten av NV nå, men har ikke gjort expansion pakkene enda. Så lurer på om det er verdt å kjøpe fallout 3? Lest noe om at det er noe problem med å få det instalert på win 10, og for noen går det smertefitt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg liker både Fallout 3 og Fallout NV. For meg er NV en klar favoritt mellom de to, men stemningen i F3 er noen hakk bedre. Et veldig bra spill jeg uten tvil kan anbefale. Hvis du ikke skal spille det med engang burde du vente til jul. Regner med at du kan stikke av med F3:GOTY for 15-25 kr. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Ok Da drøyer jeg den litt (eller veldig lenge). For regner med det går noen timer i Fallout 4. Men har du hatt noen problemer med Fallout 3 på din PC? Har forsåvidt en xbox 360 jeg kunne kjøpt det til Endret 23. oktober 2015 av Freestyle199 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ok Da drøyer jeg den litt (eller veldig lenge). For regner med det går noen timer i Fallout 4. Men har du hatt noen problemer med Fallout 3 på din PC? Har forsåvidt en xbox 360 jeg kunne kjøpt det til Da kjøper du det på pc isted Vil bli en mye bedre opplevelse! Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ok Da drøyer jeg den litt (eller veldig lenge). For regner med det går noen timer i Fallout 4. Men har du hatt noen problemer med Fallout 3 på din PC? Har forsåvidt en xbox 360 jeg kunne kjøpt det til Da kjøper du det på pc isted Vil bli en mye bedre opplevelse! Men er usikker på om det funker ordentlig på PC Lest mye om folk som plages på win 10. Men så er det mange også som ikke plages noe. Kan alt om modding, så vet hva det har å si Men om jeg blir å plages masse på PC vil jeg heller ha det på xbox uten noe plaging Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Tror du vil bli plaget vesentlig mindre på pc enn xbox, for på xbox slutter det å fungere etter en hvis tid om jeg ikke husker feil. Bethesda og forrige konsoll generasjon var en katastrofe, spesielt ps3 som de bare ga opp til slutt. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hei jeg har dette Geforce GTX 760 https://www.komplett.no/product/790264 og i5 2500k og 8gb ram vil det fungere ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jada, men ikke forvent å kunne kjøre det på max. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ok, jeg skal kjøre med hdmi kabel til 40' full hd samsung tv.. Har aldri spillt fallout før jeg, ,men jeg liker den Schäfer hunden der og sniping så da prøver jeg Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) !!!! Til Tirsdag er det bare 2 uker igjen. Har en stor presentasjon på skolen den 11 November da Så alt krasjer rundt den dagen. Vil ha Fallout nå! Jeg skal levere masteroppgave 15 nov., blir hardcore Fallout 4 etter det for å si det på den måten Endret 24. oktober 2015 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Gleder meg veldig til Fallout 4, lader opp med å kjøpe Fallout 3 på steam. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Fallout Carlsberg Øl: http://www.techradar.com/news/gaming/fallout-beer-announced-by-bethesda-and-carlsberg-1307418 Fordel om man bor i Storbritannia. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 !!!! Til Tirsdag er det bare 2 uker igjen. Har en stor presentasjon på skolen den 11 November da Så alt krasjer rundt den dagen. Vil ha Fallout nå! Samboeren er bortreist 11. og 12., så da blir det serdeles lite husarbeid gjort på denne karen Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 !!!! Til Tirsdag er det bare 2 uker igjen. Har en stor presentasjon på skolen den 11 November da Så alt krasjer rundt den dagen. Vil ha Fallout nå! Samboeren er bortreist 11. og 12., så da blir det serdeles lite husarbeid gjort på denne karen hahaha Ja jeg har sagt til kona mi at den 11 nov. kommer jeg til å ha lite sosial kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå