Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Ikke innebygd oppladbart batteri :p Men akkurat det samme gjelder Microsoft sine, idioti å ikke ha slikt i en håndkontroll anno 2015, tror også Xbox one elite kontrollen må ha PAC kit eller AA batterier....

Lenke til kommentar

Lite offtopic spørsmål.

Ser fallout 3 er på tilbud nå på steam. Er det verdt å kjøpe det?

Holder på min første gjennomspilling av fallout NV. Er meget fornøyd og storkoser meg. Lenge vurdert å spille det etter at jeg ble litt mett på skyrim (ca 300t). Begynner å nærme meg slutten av NV nå, men har ikke gjort expansion pakkene enda.

Så lurer på om det er verdt å kjøpe fallout 3? Lest noe om at det er noe problem med å få det instalert på win 10, og for noen går det smertefitt. 

Lenke til kommentar

Jeg liker både Fallout 3 og Fallout NV. For meg er NV en klar favoritt mellom de to, men stemningen i F3 er noen hakk bedre. Et veldig bra spill jeg uten tvil kan anbefale.

Hvis du ikke skal spille det med engang burde du vente til jul. Regner med at du kan stikke av med F3:GOTY for 15-25 kr. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ok :) Da drøyer jeg den litt (eller veldig lenge). For regner med det går noen timer i Fallout 4.

Men har du hatt noen problemer med Fallout 3 på din PC?

Har forsåvidt en xbox 360 jeg kunne kjøpt det til :p

Da kjøper du det på pc isted :p Vil bli en mye bedre opplevelse!

Lenke til kommentar

Ok :) Da drøyer jeg den litt (eller veldig lenge). For regner med det går noen timer i Fallout 4.

Men har du hatt noen problemer med Fallout 3 på din PC?

Har forsåvidt en xbox 360 jeg kunne kjøpt det til :p

Da kjøper du det på pc isted :p Vil bli en mye bedre opplevelse!

Men er usikker på om det funker ordentlig på PC :p

Lest mye om folk som plages på win 10. Men så er det mange også som ikke plages noe.

Kan alt om modding, så vet hva det har å si :p

Men om jeg blir å plages masse på PC vil jeg heller ha det på xbox uten noe plaging :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tror du vil bli plaget vesentlig mindre på pc enn xbox, for på xbox slutter det å fungere etter en hvis tid om jeg ikke husker feil. Bethesda og forrige konsoll generasjon var en katastrofe, spesielt ps3 som de bare ga opp til slutt.

Lenke til kommentar

!!!! Til Tirsdag er det bare 2 uker igjen. Har en stor presentasjon på skolen den 11 November da :( Så alt krasjer rundt den dagen. Vil ha Fallout nå!

Jeg skal levere masteroppgave 15 nov., blir hardcore Fallout 4 etter det for å si det på den måten :grin:

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

!!!! Til Tirsdag er det bare 2 uker igjen. Har en stor presentasjon på skolen den 11 November da :( Så alt krasjer rundt den dagen. Vil ha Fallout nå!

Samboeren er bortreist 11. og 12., så da blir det serdeles lite husarbeid gjort på denne karen ;)

hahaha :D Ja jeg har sagt til kona mi at den 11 nov. kommer jeg til å ha lite sosial kontakt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...