kaaasen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har klart å styre unna den største hypen rundt Fallout 4. Jeg elsket nummer tre og likte New Vegas, og har sett frem til nummer fire i årevis. Likevel sklir jeg elegant unna alt av informasjon, og føler akkurat nå ikke noen spesiell interesse rundt spillet. Antar at det nærmer seg når jeg får lest noen omtaler Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg har klart å styre unna den største hypen rundt Fallout 4. Jeg elsket nummer tre og likte New Vegas, og har sett frem til nummer fire i årevis. Likevel sklir jeg elegant unna alt av informasjon, og føler akkurat nå ikke noen spesiell interesse rundt spillet. Antar at det nærmer seg når jeg får lest noen omtaler Psyksisk smart, for da sitter du ikke og dirrer på PC-stolen (ikke misforstå nå) hver gang Fallout4 nevnes Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har klart å styre unna den største hypen rundt Fallout 4. Jeg elsket nummer tre og likte New Vegas, og har sett frem til nummer fire i årevis. Likevel sklir jeg elegant unna alt av informasjon, og føler akkurat nå ikke noen spesiell interesse rundt spillet. Antar at det nærmer seg når jeg får lest noen omtaler Psyksisk smart, for da sitter du ikke og dirrer på PC-stolen (ikke misforstå nå) hver gang Fallout4 nevnes Godt svart The Catalyst 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 https://www.youtube.com/watch?v=bQ_okO2tLN0 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Sitter du og ni refresher Bethedas YT kannal? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Haha, nei. Vet de kommer hver onsdag klokken 16, og da har jeg som regel litt fritid. Nå skal det sies at jeg hadde glemt denne i dag, men var akkurat inne på Neogaf og så en tråd for den der, så tenkte det var greit å poste den her. Er jo fantastiske videoer, så er vel verdt å dele så andre får de med seg. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg liker at du deler videoene. Gidder ikke søke opp slikt selv.. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Følger Bethesda Softworks på Youtube kun for Fallout 4 ting, men nå er ventetiden snart over! Klarer nesten ikke spille noe annet mens jeg venter, tenker bare på Fallout. Må kanskje ned justere hypen litt før spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Sett deg ned og pløy igjennom Phantom Pain, da har du nok å gjøre frem til den 10. Selv lurer jeg på om jeg i det hele tatt får spillet den dato'en eller om jeg ender opp med å måtte vente et par ekstra dager ettersom jeg har bestilt flere utgaver av pip-boy. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg var skikkelig trist i forrige uke. Jeg hadde planlagt å stikke innom Platekompaniet og hente mitt forhåndsbestilte eksemplar av Fallout 4 på fredag jeg. Så finner jeg ut at det var november og ikke oktober ? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 En aldri så liten trailer. https://www.youtube.com/watch?v=0YnyQTSALCE 3 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Den trailern der fikk meg til å innse hvor kult det hadde blitt med en Fallout serie eller film! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Se fra 0:23, nytt Fallout 4 gameplay Endret 15. oktober 2015 av Selvin Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Må innrømme at jeg ikke har lest allverden om FO4, men hvilken rolle spiller crafting i FO4? Synes FO3 var litt bedre enn FO:NV i så måte da jeg synes det var mer spennende ting å crafte i FO3. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Haha, oppdaget ikke denne tråden før jeg tilfeldigvis så den på forsiden nå. I'm in! Gleder meg vilt! Det sier litt når en tråd om et spill som ennå ikke har kommet ut har over 1400 poster Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Må innrømme at jeg ikke har lest allverden om FO4, men hvilken rolle spiller crafting i FO4? Synes FO3 var litt bedre enn FO:NV i så måte da jeg synes det var mer spennende ting å crafte i FO3. Spiller nok en mye større rolle enn i FO3. Du kan jo se denne: Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Vet ikke om det har blitt diskutert på en av de 73 sidene, men hva slags stats prioriterer folk? Altså i begynnelsen der du velger hvor mange points du tar på f.eks Strength osv Tror jeg vil satse mer på Luck nå enn det jeg har gjort tidligere:) Strength PerceptionEnduranceCharisma Intelligence Agility Luck Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg aner ikke, blir vel å starte opp en karakter og se hvordan systemet fungerer før jeg bestemmer meg. Blir man låst med det man velger i starten + 14/21 bubble heads poeng så må jeg se an skilltreet før jeg endelig bestemmer meg. Lenke til kommentar
SHITBENDER Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hver gang jeg har drømt meg bort i fallout universet blir det en "safe" karakter med mye sniking, sniping (kanskje pga fo3 wanderers ed.). Så jeg tenker jeg blir å kjøre en "brute force" karakter i fallout 4, et avvik fra tidligere gjennomspillinger. Det sagt så skal alle vinkler testes! Det blir flere år med morro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå