Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å styre unna den største hypen rundt Fallout 4. Jeg elsket nummer tre og likte New Vegas, og har sett frem til nummer fire i årevis. Likevel sklir jeg elegant unna alt av informasjon, og føler akkurat nå ikke noen spesiell interesse rundt spillet.

Antar at det nærmer seg når jeg får lest noen omtaler :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har klart å styre unna den største hypen rundt Fallout 4. Jeg elsket nummer tre og likte New Vegas, og har sett frem til nummer fire i årevis. Likevel sklir jeg elegant unna alt av informasjon, og føler akkurat nå ikke noen spesiell interesse rundt spillet.

Psyksisk smart, for da sitter du ikke og dirrer på PC-stolen (ikke misforstå nå) hver gang Fallout4 nevnes  :rofl:

Lenke til kommentar

Psyksisk smart, for da sitter du ikke og dirrer på PC-stolen (ikke misforstå nå) hver gang Fallout4 nevnes  :rofl:

Godt svart The Catalyst  :yes:  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Sett deg ned og pløy igjennom Phantom Pain, da har du nok å gjøre frem til den 10. Selv lurer jeg på om jeg i det hele tatt får spillet den dato'en eller om jeg ender opp med å måtte vente et par ekstra dager ettersom jeg har bestilt flere utgaver av pip-boy.

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ikke har lest allverden om FO4, men hvilken rolle spiller crafting i FO4?

Synes FO3 var litt bedre enn FO:NV i så måte da jeg synes det var mer spennende ting å crafte i FO3.

Spiller nok en mye større rolle enn i FO3. Du kan jo se denne:

Lenke til kommentar

Vet ikke om det har blitt diskutert på en av de 73 sidene, men hva slags stats prioriterer folk?

Altså i begynnelsen der du velger hvor mange points du tar på f.eks Strength osv

Tror jeg vil satse mer på Luck nå enn det jeg har gjort tidligere:)

Strength

Perception
Endurance
Charisma

Intelligence

Agility

Luck

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg aner ikke, blir vel å starte opp en karakter og se hvordan systemet fungerer før jeg bestemmer meg. Blir man låst med det man velger i starten + 14/21 bubble heads poeng så må jeg se an skilltreet før jeg endelig bestemmer meg. 

Lenke til kommentar

Hver gang jeg har drømt meg bort i fallout universet blir det en "safe" karakter med mye sniking, sniping (kanskje pga fo3 wanderers ed.). Så jeg tenker jeg blir å kjøre en "brute force" karakter i fallout 4, et avvik fra tidligere gjennomspillinger. Det sagt så skal alle vinkler testes! Det blir flere år med morro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...