Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt du ser det positive i det ihvertfall. Håper du har kapital til og holde deg på bena og gående da. 

Jaja, er jo NAV med sine dagpenger + godt med penger på bufferkonto, men satser på å skaffe en annen jobb, men kan bli krevende i dagens marked, særlig for en ingeniør :)

Lenke til kommentar

Godt du ser det positive i det ihvertfall. Håper du har kapital til og holde deg på bena og gående da. 

Jaja, er jo NAV med sine dagpenger + godt med penger på bufferkonto, men satser på å skaffe en annen jobb, men kan bli krevende i dagens marked, særlig for en ingeniør :)

Kjipt å miste jobben, spesielt når man har en så sterk utdanning som ingeniør! Minner meg på broren min, utdannet seg innen økonomi; finanskrisen, nå utdanner han seg som ingeniør; ingeniører mister jobben. Good times.

Lenke til kommentar

Jeg storkoser meg i Fallout New Vegas for tiden, så for min del kan jeg nok skru grafikken rimelig langt ned i Fallout 4 uten å lide stort.

Siden spillet er såpass gjennomført glemmer man kantete grafikk ganske fort.

Blir spennende å se om spillet funker i det hele tatt på ATI 5870-kortet mitt, eller om jeg blir nødt til å oppgradere. . . :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...