Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Fallout 4 will run at 1080p and 30 frames-per-second on everything Håper ikke det gjelder PC også. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Fallout 4 will run at 1080p and 30 frames-per-second on everything Håper ikke det gjelder PC også. Nei det skuffer meg. Det er ingen Bethesda spill jeg har vært borti som ikke klarte 60 fps på PC. Men alt over 60 pleier og sende fysikk motoren ut i galskap. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Det kommer ikke til å gjelde PC, det hadde vært galskap. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Å begrense PC-utgaven til 1080p/30FPS ville jo rent bissnissmessig være som å først skyte seg i foten, deretter begå seppuku og til slutt kutte sin egen strupe. Forestill dere det unisone, høylytte klagekoret på alle verdens fansites og fora. Ærlig talt, Howard er jo ikke helt tett i hue. Og hva skulle grunnen være bak en slik begrensning på PC? Endret 21. juni 2015 av Belfaborac Lenke til kommentar
Halky Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 http://www.gamer.no/artikler/grafikken-i-fallout-4-skaleres-ned-for-a-fa-til-mer-komplekse-spillsystemer/190626<--- Kan det ha en sammenheng med det som står her i artikkelen? Men ja liker det ikke selv ;/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Dead Rising 3 er vel også låst til 30fps på pc, grunnet fysikken i spillet, uten at jeg kan forklare hvorfor det er slik. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Vet at Havok fysikk motoren som Bethesda bruker pleier og være låst til 60. Hvis du går over så begynner objekter og fly rundt omkring osv. Så kan ikke se noen grunn til at det plutselig er 30. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Av og til savner jeg tidene hvor fps ikke var så viktig Men vi får vel snart servert en uttalelse på hvorvidt vi er låst til 30 på pc eller ikke. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Ja tror det er noe problem med informasjonen. Noen har hørt Todd Howard si noe og skrevet sin egen historie. Så kommer sikkert en 100% uttalelse snart. Endret 21. juni 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 The Evil Within var da låst til 1080/30 på PC. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) https://twitter.com/DCDeacon/status/612357233855332352 Det er hva Pete Hines sier som saken, så ja. Endret 21. juni 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Ifølge masser av kommentarer for noen år siden trenger man ikke mer enn 30 fps i noe spill. . . øyet klarer ikke å oppfatte mer osv. osv. De samme argumentene kom merkelig nok opp igjen i Android vs iOS diskusjoner. Uansett merkelig om det låses til 30fps, men det skal ikke hindre meg fra å spille det alt jeg klarer Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Syns det er mer flyt i 60 fps, spesielt med tanke på animasjoner osv. Det er en ting med 24 i film, fordi det er en visuell opplevelse du ikke har interaksjon med. Spill derimot skal respondere til hva vi gjør og da er høyere fps bedre for flyt. Bare mine tanker om det. Blir nok 60 uansett. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Tror ikke Bethesda tør å gjøre enda en dårlig ting i år. Er veldig sikker på at PC-versjonen er på 60fps, men ikke mer enn det. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Ifølge masser av kommentarer for noen år siden trenger man ikke mer enn 30 fps i noe spill. . . øyet klarer ikke å oppfatte mer osv. osv. Det er ihvertfall bare tullball.. Jeg spiller et (forholdsvis twitchy) multiplayer spill for tida som varierer mye i fps og ofte detter ned i 30. Det er overhodet ikke vanskelig å oppfatte forskjellen på dette og feks 50-60 fps, og når fiender beveger seg raskt kan det utgjøre forskjellen på å få en kill eller ikke.. Huet klarer ikke å følge hakkete bevegelser like bra og "gjetter feil". Endret 21. juni 2015 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Ser absolutt problemet når det er varierende fps, men hvis det er en konstant fps på 30 uansett hva som skjer på skjermen er det ikke like merkbart. Kjøpte Dead Rising 3 nå under steam salget, og der er spillet låst til 30fps, og jeg merker ikke stort til det. Det er mer merkbart når man spiller med 60-70-80 og det lagger slik at man får merkbart fps fall. Men det er min mening og opplevelse av det Om de låser spillet til 30 for endelig få has på fysikkmotoren så er det hjertelig velkommen, finnes ikke noe mer irriterende i Skyrim enn å ha lite liv også tråkke på noen beinrester som flagrer veggemellom og dreper deg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Yes var vel egentlig ikke noe vi hadde trengt i og lage bråk over i det hele tatt, men sånn er samfunnet blitt. Hater sosiale medier. Lenke til kommentar
TobleroneDrone Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Noen andre som er litt skeptiske til at hovedpersonen er voice acted? For meg begrenses replay value og innlevelse av at noen andre snakker for characteren min. Det blir litt som i Witcher 3. Man spiller kun som Geralt of Rivia og sier kun ting som han ville sagt. De forskjellige alternativene tilhører riktignok litt forskjellige utgaver av ham, men det er fortsatt samme personen, og ikke en character jeg har vært med på å lage. Jeg kommer aldri til å spille gjennom Witcher 3 mer enn én gang. Samtidig har vi "dialoghjulet" som kan skape misforståelser siden du ikke vet på forhånd nøyaktig hva du kommer til å si. Som demonstrert i dette eksempelet: http://i.imgur.com/sbxDfoZ.png Endret 23. juni 2015 av Bastard Bobo 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Noen andre som er litt skeptiske til at hovedpersonen er voice acted? Ja. Både spillerkarakter med stemmeskuespill og dialoghjul er virkemidler for utviklere som ikke egentlig er ute etter å lage rollespill, men snarere interaktiv action-film. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå