covah Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hvilket forøvrig er en meget merkelig avgjørelse. Lukter Apple-stemplede penger av dette. Halvparten av fanbasen ekskluderes fra å prøve spillet, og halvparten av disse har mest sannsynligvis mistet interessen når det først kommer blir tilgjengelig på Android. Sa ikke han noe om at de hadde laget det med hjelp av "våre venner i Apple" eller noe? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 http://m.ign.com/articles/2015/06/17/e3-2015-fallout-4-director-discusses-companion-functionality-immortality Udødelige kompanjonger. Howard vil fjerne alle elementer som gjør at enkelte reloader. Det høres ikke spesielt lovende ut....... Jeg liker dette, men dette kan jo lett bli endret med mods når G.E.C.K blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Syns det er en smart måte og gjøre det. Hvis du vil at companions skal kunne dø så kan du sikkert bare bringe ned konsollen eller laste ned en mod. Det kommer helt an på hvordan jeg rollespiller, men det hender jeg på Quickloade fordi en companion døde i kamp. Hvis jeg rollespiller Ironman style, eller at jeg bare loader på min egen død, da er det noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Burde lagt det inn i en vanskelighetsgrad, slik at det er opp til spilleren hvor vanskelig spillet skal være, f.eks. dør du så er du død for godt. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Det her minner meg om ett quest fra New Vegas som jeg ikke fullførte da det endte opp med at min kvinnelige companion ville dø i slutten av det oppdraget Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Burde lagt det inn i en vanskelighetsgrad, slik at det er opp til spilleren hvor vanskelig spillet skal være, f.eks. dør du så er du død for godt. Kan legge det inn i Hardcore mode eller Hard/Very Hard. Hadde faktisk vært en god løsning. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Burde lagt det inn i en vanskelighetsgrad, slik at det er opp til spilleren hvor vanskelig spillet skal være, f.eks. dør du så er du død for godt. Kan legge det inn i Hardcore mode eller Hard/Very Hard. Hadde faktisk vært en god løsning.Om det kommer en hardcore mode så gjør det ikke noe. Men spørsmålet er jo hvor mye annet i spillet blir lagt opp på samme måte? Endret 17. juni 2015 av Gromle Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 http://m.ign.com/articles/2015/06/17/e3-2015-fallout-4-director-discusses-companion-functionality-immortality Udødelige kompanjonger. Howard vil fjerne alle elementer som gjør at enkelte reloader. Det høres ikke spesielt lovende ut....... Jeg liker dette, men dette kan jo lett bli endret med mods når G.E.C.K blir tilgjengelig. Jeg brukte stort sett mods som gjorde companions udødelige, slit å reloade hver gang de døde. Det er jo nettopp dette som gjør spillene fra B så bra, alle kan spille på sin måte. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Her er intervjuet med Todd Howard fra E3, for de som vil se det. Er ingenting om historien som blir avslørt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Her er intervjuet med Todd Howard fra E3, for de som vil se det. Er ingenting om historien som blir avslørt. Synes allerede de avslørte alt for mye om historien ved å vise starten av spillet! Todd Howard gjorde også det samme med Fallout 3 husker jeg. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Skjønner ikke hvorfor så mange klager på grafikken, synes den er mer enn bra nok allerede! 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Etter å ha sett bildene og denne videoen er jeg mer stoked på ett spill enn jeg noengang har vært. Var kjempeglad i Fallout 3, jeg fant det helt tilfeldigvis, og tenkte jaja får prøve dette spillet, det ble en knall overraskelse når jeg så hvor bra spillet var! gikk over all forventning. Og nå kommer 4'ern!! https://www.youtube.com/watch?v=1t_YHgo_HN4 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Vedr grafikken i Fallout 4: -Det handler om balanse Lenke til kommentar
Dave90 Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 får vi ikke collectors edition /pipboy edition her til lands? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Er det noen grunn til at vi skal få den? Har alt forhåndsbestilt en på cdon Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 https://www.gamestop.no/SearchResult/QuickSearch?q=Fallout+4 De har den jo på gamestop.no Lenke til kommentar
Halky Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Men ser ikke prisen på den der hos Gamestop. Kan ikke huske jeg så prisen på den hos cdon heller sist jeg sjekket Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Vil tippe at det blir 1000 - 1300 kroner cirka. Skyrim sin collectors edition kostet 1100. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Men ser ikke prisen på den der hos Gamestop. Kan ikke huske jeg så prisen på den hos cdon heller sist jeg sjekket Da tar de ikke flere forhåndsbestillinger på den. Den lå ute til 1399 ifølge eposten jeg fikk fra cdon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå