Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Husker spill til Sega Mega Drive også kosta 499,- så prisen på spill har i realiteten falt mye.

Spill kostet noen ganger opp mot 8-900 tidlig på nittitallet på SNES.

 

Nå er det veldig greit om du kan bestemme hvilken spill som kan lanseres og når.

På andre platformer som C64, Amiga og MS-DOS var prisen mer behagelige 0 kr.

Lenke til kommentar

 

http://kotaku.com/watch-the-fallout-4-trailer-here-1708693039

 

Les kommentarene til Jason under artikkelen. 

 

Don’t stress it. The casting documents I saw featured voiced male and female protagonists.

 

Dette er den viktigste.

Men hvorfor er dette egentlig et tema? Selvsagt er det jo både mannlig og kvinnelig hovedperson? Jeg fatter ikke hvorfor noen kan tro noe annet. Er det fordi det bare var en mann i traileren? Skulle traileren liksom ha to hovedpersoner? Hadde vi hatt en mann og dame samtidig ville 99.9% av interett ha sagt det bekrefter co-op hele veien - og dermed klaget over at det ikke er single-player hele veien.

 

Skyrim hadde den vikingen som hovedperson i trailerene, farlig mye tid i Skyrim ingen av karakterene var menn eller mennesker.

Internett er konspirasjonenes kilde, så mange liker å trolle og andre er paranoide.

Lenke til kommentar

Dette må være årets beste nyhet! Er kjempe fan av serien, Fallout 2 er fremdeles det beste spillet jeg noen gang har spilt. Selv om jeg er en av de, som mener de gamle spillene er best, er jeg IKKE en av de som hater Fallout 3. F3 har gitt meg utrolig mye spill glede, grafikken og stemningen var spott on fallout. Men quests og karakter bygging kunne fint vært bedre. 

 

Likte alt jeg så i traileren kjempe godt, ser ut som en veldig spennende verden. Men som mange har nevnt, det tekniske er litt under hva man kunne forventet. Men bryr mer ærligtalt ikke så mye om det :)

Lenke til kommentar

Likte også traileren, men klarer ikke slutte å tenke på den hunden. Når den har så stor rolle i traileren må det bety noe. Det er svært mange easter eggs og hint i traileren (inkludert det at hovedpersonen snakker), så det bety noe at hunden har en viktig rolle, men som hva? Tviler på at det bare er en vanlig companion, så får vi lage vår egen hund via, uh, dog creator? Får vi styre hunden på et vis? Vil vi kunne bruke den til å oppdage ting vi ellers ikke ville merket, som radioaktivitet, usynlige fiender, skjulte skatter osv? Kan hunden få egne perks osv?

 

Bare det at vi kan spille som hund en liten stund hadde vært nok. Tenk da på mods? Vi kunne glatt fått en Fallout 4: Dog Style, der vi spiller utelukkende som hund.

Endret av Schreiber
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Likte også traileren, men klarer ikke slutte å tenke på den hunden. Når den har så stor rolle i traileren må det bety noe. Det er svært mange easter eggs og hint i traileren (inkludert det at hovedpersonen snakker), så det bety noe at hunden har en viktig rolle, men som hva? Tviler på at det bare er en vanlig companion, så får vi lage vår egen hund via, uh, dog creator? Får vi styre hunden på et vis? Vil vi kunne bruke den til å oppdage ting vi ellers ikke ville merket, som radioaktivitet, usynlige fiender, skjulte skatter osv? Kan hunden få egne perks osv?

 

Bare det at vi kan spille som hund en liten stund hadde vært nok. Tenk da på mods? Vi kunne glatt fått en Fallout 4: Dog Style, der vi spiller utelukkende som hund.

Hunden virker viktig for plottet ja. Du kan se hvor opptatt den er av krybben også, og at den sporer derfra og helt bort til Vault 111. Er spent på om det har betydning for karakteren du spiller og bak historien. Tror uansett hunden er en følgesvenn igjennom hele spillet med en unik historie.

Lenke til kommentar

 

Likte også traileren, men klarer ikke slutte å tenke på den hunden. Når den har så stor rolle i traileren må det bety noe. Det er svært mange easter eggs og hint i traileren (inkludert det at hovedpersonen snakker), så det bety noe at hunden har en viktig rolle, men som hva? Tviler på at det bare er en vanlig companion, så får vi lage vår egen hund via, uh, dog creator? Får vi styre hunden på et vis? Vil vi kunne bruke den til å oppdage ting vi ellers ikke ville merket, som radioaktivitet, usynlige fiender, skjulte skatter osv? Kan hunden få egne perks osv?

 

Bare det at vi kan spille som hund en liten stund hadde vært nok. Tenk da på mods? Vi kunne glatt fått en Fallout 4: Dog Style, der vi spiller utelukkende som hund.

Hunden virker viktig for plottet ja. Du kan se hvor opptatt den er av krybben også, og at den sporer derfra og helt bort til Vault 111. Er spent på om det har betydning for karakteren du spiller og bak historien. Tror uansett hunden er en følgesvenn igjennom hele spillet med en unik historie.

 

En tanke jeg sitter med er at en stor del av traileren foregikk før bombene smalt. Er det mulig vi får spille i fortiden? Hadde vært tøft om vi fikk spille som hunden i fortiden i en prolog (omtrent som babyen og tenårene i Fallout 3?), før den ble en fast følgesvenn i nåtid. Og hvem vet? Kanskje babyen hunden leter etter er hovedpersonen vi spiller som? Kanskje ikke helt sannsynlig, men tipper historien blir noe om å finne den babyen (som er voksen nå.) Men det blir kanskje litt for likt historien i Fallout 3.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

 

Likte også traileren, men klarer ikke slutte å tenke på den hunden. Når den har så stor rolle i traileren må det bety noe. Det er svært mange easter eggs og hint i traileren (inkludert det at hovedpersonen snakker), så det bety noe at hunden har en viktig rolle, men som hva? Tviler på at det bare er en vanlig companion, så får vi lage vår egen hund via, uh, dog creator? Får vi styre hunden på et vis? Vil vi kunne bruke den til å oppdage ting vi ellers ikke ville merket, som radioaktivitet, usynlige fiender, skjulte skatter osv? Kan hunden få egne perks osv?

 

Bare det at vi kan spille som hund en liten stund hadde vært nok. Tenk da på mods? Vi kunne glatt fått en Fallout 4: Dog Style, der vi spiller utelukkende som hund.

Hunden virker viktig for plottet ja. Du kan se hvor opptatt den er av krybben også, og at den sporer derfra og helt bort til Vault 111. Er spent på om det har betydning for karakteren du spiller og bak historien. Tror uansett hunden er en følgesvenn igjennom hele spillet med en unik historie.

 

 

Litt dumt den blir drept umiddelbart av det første monsteret du møter, hvis det er som i Fallout 3 ;)

Lenke til kommentar

Litt dumt den blir drept umiddelbart av det første monsteret du møter, hvis det er som i Fallout 3 ;)

Bare hvis du har uflaks! Dogmeat kan leve lenge og være lykkelig han. Men har opplevd at han går på en mine med en gang jeg plukker han opp. BOOM! :(

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

 

Litt dumt den blir drept umiddelbart av det første monsteret du møter, hvis det er som i Fallout 3 ;)

Bare hvis du har uflaks! Dogmeat kan leve lenge og være lykkelig han. Men har opplevd at han går på en mine med en gang jeg plukker han opp. BOOM! :(

 

 

Første gang jeg tok han med noe sted, var til et Mirelurk-infisert Anchorage Memorial. Der var det absolutt umulig å holde han i live. De slår hardt, tåler mye juling, og det er trangt om plassen.

 

tumblr_mijvhh53yM1s61zwho4_500.jpg

Lenke til kommentar

 

 

Litt dumt den blir drept umiddelbart av det første monsteret du møter, hvis det er som i Fallout 3 ;)

Bare hvis du har uflaks! Dogmeat kan leve lenge og være lykkelig han. Men har opplevd at han går på en mine med en gang jeg plukker han opp. BOOM! :(

 

 

Første gang jeg tok han med noe sted, var til et Mirelurk-infisert Anchorage Memorial. Der var det absolutt umulig å holde han i live. De slår hardt, tåler mye juling, og det er trangt om plassen.

 

tumblr_mijvhh53yM1s61zwho4_500.jpg

 

Lot du han død til radioaktive krabber?! Slemt. Super slemt! Har alltid likt det konseptet av og ha en hund som følgesvenn i rollespill. Det er perfekt i Fallout med tanke på hvordan verden er.

Lenke til kommentar

Litt dumt den blir drept umiddelbart av det første monsteret du møter, hvis det er som i Fallout 3 ;)

Da er det jo bra det er Fallout 4 vi snakker om. ;) Har du for øvrig sett en hund i kamp? I virkeligheten? Det er rimelig rå saker. For å si det sånn: Da hunden min levde, bruke vi å gi den beinrestene når vi hadde hatt kjøtt til middag. Man kunne like gjerne gitt hunden gitt hunden potetgull. Beinene ble knust rimelig kjapt og effektivt omtrent uten å gi motstand. Det sier litt hvor sterke kjevene til en vanlig hund er. Dette var en blandingsrase av golden retriever og noen andre, så tenk da en pitbull eller rotweiler? Eller en bulldog? En hund er ikke noe man skal spøke med. Blir du angrepet av en hund og ikke har noe sted å flykte ligger du nok rimelig tynt ann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...